Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 22:09

Ik PB je zo even terug hoor HighVoltage, had even een ander projectje.

Sorry dames, normaal ben ik hier echt totaal niet van maar mijn pagina is net (vandaag) online gegaan en ik zou 't super fijn vinden als jullie me daar op kunnen liken, via die weg kunnen jullie dan ook op de hoogte gehouden worden van mijn werk, modelcalls enzovoort! :) Daarnaast komt er een win actie aan binnenkort so you better be there :D

https://www.facebook.com/ThirsaNijweningPhotography

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:13

Courses schreef:

Sorry dames, normaal ben ik hier echt totaal niet van maar mijn pagina is net (vandaag) online gegaan en ik zou 't super fijn vinden als jullie me daar op kunnen liken, via die weg kunnen jullie dan ook op de hoogte gehouden worden van mijn werk, modelcalls enzovoort! :) Daarnaast komt er een win actie aan binnenkort so you better be there :D

ik heb geliked, en wauw wat een mooie meiden en wat een mooie foto _/-\o_

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 22:19

Courses schreef:

Ik heb je pagina geliked :)

Zou leuk zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 00:14

xRiiannex schreef:
HighVoltage schreef:
Mag ik die via pb sturen, ik wil dit niet openbaar zetten :o

Isgoed :)

Resistance schreef:
Het is geen fotoshoot foto of iets dergelijks, maar ik vond hem toch wel erg gaaf:

Ik op het Metropolis Festival! :D Ik had geeneens door dat de fotograaf een foto maakte, ik had geeneens door dat hij er stond.

[ Afbeelding ]

Heb je je haar geverfd (lichter)?

Mooie meid ben je trouwens :j

Bedankt! :)

Het is nog helemaal nooit geverfd! :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:03

Ik heb ook geliked :)

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:39

Hallo, ik heb me volgend mij wel eens gemeld hier, ik lees altijd nog fanatiek mee! Het zou mij heel leuk lijken om iets met modellen werk te doen, ik weet echter niet of ik daar geschikt voor ben...

Afbeelding

Afbeelding

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:43

Ik laat het beoordelen of je model kan zijn denk ik even aan een meer ervaren iemand over, want ik kan het niet heel goed zien, maar je bent wel knap vind ik! :) Hoe lang ben je?

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:47

Ik ben 1,75 en 14 jaar (19 augustus 15)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:06

Oh okee.. Dat is wel een goede lengte opzich.
Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was, een paar duidelijke foto's van jezelf laten maken en opsturen naar een bureau kan nooit kwaad :)

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:06

Hey,

Heb lang getwijfeld of ik me wil aanmelden en ga toch een gokje wagen.
Mijn lengte is 1.60 m en ik ben 16 jaar (18 augustus ben ik 17).
Heb 0,0% ervaring met modellenwerk, dus ga er als een groentje er in :P
Hier is een link naar mijn fotoalbum. (Op 1 foto is mijn haar tot aan m'n onderrug, dat is er af)

http://www.mijnalbum.nl/Album=PSJRMNPI

Geef eerlijk antwoord als jullie denken: Neh, dat wordt hem niet.
Zeg het gewoon, ik vind het niet erg :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 17:50

Ik vind eigenlijk dat wij hier niet kunnen zeggen of iemand model waardig is. Over maten kunnen we het wel hebben en zeggen dat die wel of niet voordelig zijn, maar een definitieve stempel met ja jij kan model worden of nee jij niet op basis van een aantal selfies, is niet de bedoeling van het topic.

We kunnen je wel tips geven over poses of als je een tfp hebt gehad, om jezelf de volgende keer te verbeteren :) want daar zijn we hier samen wel voor, elkaar voort helpen en tips geven.

Als je het leuk lijkt, ga op zoek naar tfp shoots en je komt er snel genoeg achter of het wat voor je is. Het gaat niet altijd om de knapste te zijn, maar het gaat erom dat je fotogeniek bent. Kunnen totaal verschillende dingen zijn :) succes!

Edit: ik heb je pagina ook geliked Courses! Succes :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 18:13

Thanks voor de likes mensen <3 Heel erg fijn die support! Er komt binnenkort meer online! :D

Afbeelding

Verder dames, als je graag wil weten hoe of wat is het het handigste een foto zonder make-up, haar naar achter (liefst staart) van recht voor te nemen. Daarnaast nog een zijfoto (zijkant van je gezicht) en een fullbody in zwarte/witte top met simpele jeans :) Voorkeur voor egale achtergrond. Webcam foto's etc zijn ontzettend lastig materiaal voor zulke dingen omdat het je gezicht qua angle heel anders kan laten lijken!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 20:18

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:56

Zijn wel leuk! maar ik vind het persoonlijk maar een ''plaatje'' geen sfeer of echt thema komt bij mij hier naar boven.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 21:04

Tja, niet alle foto's met een 'echt thema' zijn wat dat betreft beter dan losstaande beelden ;)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:12

0152141488 schreef:
Hey,

Hier is een link naar mijn fotoalbum. (Op 1 foto is mijn haar tot aan m'n onderrug, dat is er af)

Leuk dat je model wil worden! :) vind je een knappe meid. Alleen denk wel na dat de meeste bureaus een eis hebben van minimaal 1.72...

Thirsa, heb betere foto's van je gezien, sorry. :o Waardoor komt het dat de ogen zo heel erg bewerkt lijken? Zit een gekke spiegeling in van het licht waar al m'n aandacht naartoe wordt getrokken helaas.
Had zelf de tweede foto met de armen loshangend genomen (model heeft niet de meest zuivere handen/knokkels) en aan de bovenkant iets ruimer. Uitdrukking vind ik daar wel mooi!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 21:14

xLoki schreef:
0152141488 schreef:
Hey,

Leuk dat je model wil worden! :) vind je een knappe meid. Alleen denk wel na dat de meeste bureaus een eis hebben van minimaal 1.72...

Thirsa, heb betere foto's van je gezien, sorry. :o Waardoor komt het dat de ogen zo heel erg bewerkt lijken? Zit een gekke spiegeling in van het licht waar al m'n aandacht naartoe wordt getrokken helaas.
Had zelf de tweede foto met de armen loshangend genomen (model heeft niet de meest zuivere handen/knokkels) en aan de bovenkant iets ruimer. Uitdrukking vind ik daar wel mooi!

Is een reflectiescherm ;)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:21

Ik ken veel fotografen die met reflectiescherm werken, maar vind deze spiegeling heel onnatuurlijk eruit zien. Heb je er nog veel aan bewerkt?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:24

Courses schreef:
Tja, niet alle foto's met een 'echt thema' zijn wat dat betreft beter dan losstaande beelden ;)

Kwestie van smaak! Maar ik vind deze foto's gewoon niet veel hebben :)

Leuk toch als jij er wel blij mee bent? of trots op bent? heb ik ook met mijn foto's :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:29

Gave foto's heb je gemaakt, Courses. Ogen vind ik juist wel iets hebben zo, maar ik houd ook wel een beetje
van die "knallende" ogen. Waar ik me eerder aan stoor is de voor ons rechterhand, die twee vingers lijken
een beetje "stijf" en onnatuurlijk op de een of andere manier.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:36

Leuk die nieuwe mensen hier!

Die foto's van courses zijn persoonlijk niet m'n smaak. Ik vind dat je er ouder op lijkt.. ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 23:24

Eh, dat ben ik niet hoor :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:26

Tweede foto vind ik een erg mooie plaat courses! Armen omlaag had de foto te saai gemaakt. Nu blijven er stukjes waar je naar kijkt.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 00:02

xLoki schreef:
0152141488 schreef:
Hey,

Dankje :)
Haha, ik zat ook al met dat probleem :')
Ben gewoon een kleine Ukkie :P
Is er een speciale bureau die kleintjes zoeken :P ?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 01:20

Enkele modellen bureaus hebben een special afdeling. Daar staan modellen die niet aan de standaard maten voldoen, maar wel wat hebben waardoor ze zijn ingeschreven bij het bureau.

Verder kun je je inschrijven bij casting bureaus, vaak regelen zij reclames etc waar geen dames met perfecte maten voor nodig zijn, maar alle daagse mensen die toch een eigen touch hebben om zo een reclame passend en pakkend te maken. Of voor gast/achtergrond rolletjes in series, helpen op beursen en dat soort dingetjes.

Verder heb ik me er niet zo in verdiept, wellicht dat een ander je hier meer over kan vertellen :j