vanmorgen wat druppels nu heel grauw....ga maar weer terug in winterslaap denk ik zo ...
gohya
Geplaatst: 08-03-13 10:11
Licht grijs en droog. Ik hoorde net op t.v. Morgenochtend ijzel en sneeuw? Hebben meer mensen dit gehoord? ik moet dat n.l. wel zeker weten,want dan ga ik de weg niet op morgenochtend met de auto.
Het wordt gewoon weer -5 en -6 's nachts!!! Bij ons heeft de staleigenaar gisteren alle dekens verwijderd om bevriezing te voorkomen... Hij kan ze weer gaan neerleggen... Vandaag geen schokkend weer... Niet warm niet koud, klein beetje regen... Niet slecht.
Het zonnetje is hier ook er weer bij!! Het wordt steeds wat lichter!
gohya
Geplaatst: 08-03-13 12:29
Ow dan verwacht ik ook nog wel de zon hier. De wind is al gedraait,afgelopen nacht waaide ik zowat me bed uit. Mijn slaapkamer is op het Noorden en de wind kwam daar vandaan.
hier in de buurt van eindhoven lekker weer. Zonnetje schijnt heb net lekker gereden, paardje staat een paar uur zonder deken en ik zit lekker buiten aan de koffie. Nog even vlug genieten
Hier is dus een zonnetje nu en ben blij dat ik gisteren toch de dunne deken nog op gedaan heb, vanavond maar even kijken of het de dikke wordt of nog een nachtje dun. Vanmorgen regende het hier ook hoor, maar nu niet meer!
De wind is flink afgezwakt na vanacht,hij is nog wel uit het Noorden en ik vind de kou meevallen. Maar dat komt omdat het amper waait nu.Het begint hier ook stukken lichter te worden,dus ik zal de zon zo ook wel zien.
Ik kijk vanavond wel wat Piet gaat zeggen over morgenochtend. Het is heerlijk nu buiten,de zon is erbij,de lucht klaart aardig op en het is 10 graden in de schaduw.
tine10
Geplaatst: 08-03-13 14:03
Hier nog steeds voelswaarde 0 graden, met stevige oosten wind. Ben blij dat ik gisteravond de hele dekenset weer heb opgedaan.