Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:16

Ik wacht op een kastje van Ikea dat vandaag tussen 11:00 en 13:00 bezorgd zou worden maar in T&T staat nu al 'Excuses voor de vertraging, uw pakket wordt zo snel mogelijk bezorgd'. Dus ik ben benieuwd... Heb op zich nog wel meer te doen vandaag :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:25

Ik wacht op hardloopschoenen van de wehkamp.
Wordt vandaag tussen 14 en 18 bezorgt.
Hoop ik. :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:29

Mijn pakketje is net toch bezorgd haha, dus dat viel weer mee :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:29

Ik verwacht zo'n 8 pakketjes de komende weken. :D
Bezorgtijden zijn alleen onbekend aangezien het bijna allemaal buitenlandse pakketjes zijn.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:02

Mijn schoenen zijn er!! *\o/*

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:22

Ik wacht op beweegbare beugels! Ben heel benieuwt of ik verschil ga voelen met rijden.

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:45

Ik wacht op mijn KEP cap *\o/* *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:36

Pakket van Wehkamp zou tussen 11.00 en 15.00 bezorgd worden :(
Ik heb op mijn account een smart tv besteld voor mijn kleindochter, mijn dochter kon om een of andere reden niet inloggen, en ook betaald maar geen tv geleverd.
Ik neem contact op met DHL en er wordt doodleuk gezegd dat ze niet geweest zijn! De hele tijd iemand thuis geweest voor jan l*l met dit weer en nu komen ze morgen zeggen ze <<)
Ik heb nog nooit problemen gehad met de leveringen van Wehkamp als ik er eens iets bestel maar kleindochter is morgen jarig dus vind ik het best sneu.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:55

Ik wacht op mijn nieuwe FRA singel. Is verstuurd via DHL. Alleen nu staat er al meerdere dagen dat de zending verkeerd is gesorteerd en niet bezorgd kan worden. -O-

Gemaild naar DHL en ze zeggen dat hij over een paar werkdagen binnen moet zijn. Nou we zullen zien....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:03

Ik heb nog 4 à 5 pakketjes te ontvangen binnen nu en 2, 3 weken.
Nu nog duimen dat de bestelde hdmi-kabel een beetje vlot wordt verzonden zodat 'ie op tijd binnen is en mee kan op vakantie.

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 17:34

Mijn singel is er!! *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:03

Ik zit al een tijdje op een pakketje te wachten, verzonden via PostNL. Deze zou tussen 8.30 en 10.30 worden geleverd, maar je raadt het al: ik zit nog steeds te wachten. Met een hond die nu toch wel heel graag naar buiten toe wil, maar je zult altijd zien dat de postbode op de stoep staat zodra ik buiten loop. En op deze manier kan ik ook vrij weinig, want kan de vertraging een uurtje duren, of zit ik straks gewoon de hele middag te wachten?
Ik ben een beetje klaar met dat T&T-systeem waarbij 9 van de 10 keer de levertijden gewoon niet kloppen. -O-

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:40

Jolien87 schreef:
Ik zit al een tijdje op een pakketje te wachten, verzonden via PostNL. Deze zou tussen 8.30 en 10.30 worden geleverd, maar je raadt het al: ik zit nog steeds te wachten. Met een hond die nu toch wel heel graag naar buiten toe wil, maar je zult altijd zien dat de postbode op de stoep staat zodra ik buiten loop. En op deze manier kan ik ook vrij weinig, want kan de vertraging een uurtje duren, of zit ik straks gewoon de hele middag te wachten?
Ik ben een beetje klaar met dat T&T-systeem waarbij 9 van de 10 keer de levertijden gewoon niet kloppen. -O-

Ik wacht op mijn verzending van DHL, PostNl nooit problemen mee gehad gelukkig (zal aan de bezorgers liggen denk ik). DHL al eens een maand vertraging op gehad totaal -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:43

Jeetje, een maand?! Dat is niet niks zeg.
Als een pakketje via PostNL wordt bezorgd dat komt het meestal voor dat ik echt tot de uiterste aangegeven tijd moet wachten tot het wordt bezorgd. Maar zoals dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, ik heb nu nog niks.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:44

Jolien87 schreef:
Jeetje, een maand?! Dat is niet niks zeg.
Als een pakketje via PostNL wordt bezorgd dat komt het meestal voor dat ik echt tot de uiterste aangegeven tijd moet wachten tot het wordt bezorgd. Maar zoals dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, ik heb nu nog niks.

Ze bellen met name bij flats wel eens gewoon helemaal niet aan, na een paar keer is mijn pakket dus gewoon retour gegaan en moest alles opnieuw.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:45

Ik woon ook in een flat, maar gewoon op 1 hoog boven een poort. Ik heb net de brievenbus al gecheckt, maar daar zit ook niks in, voor het geval de postbode inderdaad geen zin had om de trap op te moeten. :=

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:47

Goed... ik sluit me weer eens aan!!! Ik wacht OOK op een pakketje maar... ik heb geen idee wanneer het komt of wat er precies in zit HAHA!!

Iemand in de USA heeft mij een berichtje gestuurd dat hij vrijdag een pakket naar me gestuurd heeft.
That's it.
Ik ben mega nieuwsgierig, heb geen trackcode en heb niks gekocht.
En ook niks gevraagd.
Nou ja.... bijna niks.
Niks specifieks in elk geval...

Ik sta al sinds zaterdag ochtend te stuiteren toen ik zijn berichtje via Twitter kreeg.
En dat kan nog wel eens een paar dagen duren.

De persoon "kennende" krijg ik ook verder geen code van hem.
Of enige andere informatie.
Hij houdt wel van verrassingen zullen we maar zeggen.

Duimen jullie weer mee?

Oh ja.. ik woon aan een doodlopend stukkie straat dus alle auto's die hier komen, moeten hier ook zijn. Ik verwacht, gezien een vorige zending van dezelfde persoon, dat het met UPS komt.
Dus ik scan elke bedrijfsbus die hierheen rijdt. Tot dusver eentje gehad, dacht dat ik hartstilstand kreeg... maar was DHL en helaas niet voor mij...

Als je nu denkt: Gut wat is die Zilfstar hyper vandaag: KLOPT :j :# *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:52

Ik verwacht nog een paar dingetjes uit China, daarbij is het altijd een verrassing wanneer het komt :D

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:01

Oh China is altijd spanned!

Ik wacht heel saai op een jurkje voor mn diploma uitreiking van de wehkamp, komt dus gewoon vanavond :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:02

Ik wacht nog op 4 pakjes uit China en ik hoop maar dat ze uiterlijk maandag arriveren. :=
Anders mogen de buren mijn pakjes aannemen, uitpakken en de inhoud vermelden, kan ik ze meteen registreren als ontvangen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:03

Ja ik hoop dat de eerste morgen komt.. daarin zit een hoesje voor mn iPad, die is nu drie weken onderweg denk ik. Maar ik wil graag het hoesje om de ipad hebben voor ik naar het ziekenhuis moet voor opname _O-

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:08

Ik heb gister een nieuwe witte rijbroek besteld bij divoza, dus hopen dat die vandaag binnen komt! Kwam er achter dat ik ook nog zo'n verjaardagsbon heb liggen van de divoza, dus straks maar even wat rond kijken op hun site en nog maar wat bestellen. :=

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:01

Vanmiddag komt mijn pakket met boeken voor mijn studie *\o/*

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:21

Zucht.. Ik heb een pakketje besteld met textielverharder.. Krijg ik de track and trace staat er tussen 8:30 en 21:30 wordt het bezorgd... Wordt dat in de loop van de dag preciezer aan gegeven? Kan niet heel de dag thuis blijven voor 1 pakketje..

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 10:23

Sababber schreef:
Zucht.. Ik heb een pakketje besteld met textielverharder.. Krijg ik de track and trace staat er tussen 8:30 en 21:30 wordt het bezorgd... Wordt dat in de loop van de dag preciezer aan gegeven? Kan niet heel de dag thuis blijven voor 1 pakketje..

Nee helaas, hoorde de buurvrouw ook al klagen over die tijden. Hier komt hij bijna altijd rond 2 gelukkig.