Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Ik zit al een tijdje op een pakketje te wachten, verzonden via PostNL. Deze zou tussen 8.30 en 10.30 worden geleverd, maar je raadt het al: ik zit nog steeds te wachten. Met een hond die nu toch wel heel graag naar buiten toe wil, maar je zult altijd zien dat de postbode op de stoep staat zodra ik buiten loop. En op deze manier kan ik ook vrij weinig, want kan de vertraging een uurtje duren, of zit ik straks gewoon de hele middag te wachten?
Ik ben een beetje klaar met dat T&T-systeem waarbij 9 van de 10 keer de levertijden gewoon niet kloppen.
Jolien87 schreef:Jeetje, een maand?! Dat is niet niks zeg.
Als een pakketje via PostNL wordt bezorgd dat komt het meestal voor dat ik echt tot de uiterste aangegeven tijd moet wachten tot het wordt bezorgd. Maar zoals dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, ik heb nu nog niks.
Sababber schreef:Zucht.. Ik heb een pakketje besteld met textielverharder.. Krijg ik de track and trace staat er tussen 8:30 en 21:30 wordt het bezorgd... Wordt dat in de loop van de dag preciezer aan gegeven? Kan niet heel de dag thuis blijven voor 1 pakketje..