Davinia_ schreef:Laten we elkaar tegen houden!
Haha ik had wat in mijn winkelmandje gedaan en had bijnaaaaa besteld maar ga nu eerst even naar de paarden even het gevoel weg laten zakken misschien hoef ik het dan straks niet meer zo nodig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Davinia_ schreef:Laten we elkaar tegen houden!
Haha ik had wat in mijn winkelmandje gedaan en had bijnaaaaa besteld maar ga nu eerst even naar de paarden even het gevoel weg laten zakken misschien hoef ik het dan straks niet meer zo nodig.Kans is klein.
nnicolex schreef:xchanel01 schreef:ben vorige week bij de primark in almere geweest, jeeetje wat was het daar druk! gok dat je ongeveer 1,5 uur moest wachten als je wilde passen..
was er al om 10 uur, daarna werd het steeds drukker..
misschien heb jij meer geluk! ze hadden verder wel leuke dingen opzich
ik loop er elke dag langs want zit daarnaast op school maar ik raad je aan eind vd dag te gaan, dan is het veel rustiger dan 'sochtends vroeg!
NiNa_14 schreef:wanneer komen de bikini's bij de H&M en Hunkemoller enzovoorts in de winkels en online?
ga er eigenlijk vanuit de huidige collectie bij de H&M nog niet alles is (nouja hoop ik).
DaisyDarling schreef:NiNa_14 schreef:wanneer komen de bikini's bij de H&M en Hunkemoller enzovoorts in de winkels en online?
ga er eigenlijk vanuit de huidige collectie bij de H&M nog niet alles is (nouja hoop ik).
Is die er niet al?
http://www.hunkemoller.com/en/swimwear/ ... wear.html/
DaisyDarling schreef:Als je naar hunkemoller.nl gaat, en je klikt in de banner op de 'nieuwe swimwear collection', dan is dit wat je te zien krijgt
Voor nu is het dus iig alles, Hunkemoller heeft een week geleden ongeveer hun nieuwe collectie gepresenteerd, dus dit zou het best eens kunnen zijn.
NiNa_14 schreef:DaisyDarling schreef:Als je naar hunkemoller.nl gaat, en je klikt in de banner op de 'nieuwe swimwear collection', dan is dit wat je te zien krijgt
Voor nu is het dus iig alles, Hunkemoller heeft een week geleden ongeveer hun nieuwe collectie gepresenteerd, dus dit zou het best eens kunnen zijn.
hmm balen vind de collectie van de hunkemoller en de H&M nogal tegen vallen heel eerlijk gezegd
eenitraM schreef:Camee: Vanwaar? Die is se-xy!! ^^
Jildau schreef:Daisy oooh wat grappig Luna is mooooi! Alleen wel veel te klein voor me.Jouw cob is ook leuk zeg!
Erg leuke trui!
Laurabyoux schreef:Hallo bokkers!
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar leuke zomerjurkjes? Ik hield normaal niet van jurkjes, maar wil mij er deze zomer toch aan gaan wagen haha.
DaisyDarling schreef:Jildau schreef:Daisy oooh wat grappig Luna is mooooi! Alleen wel veel te klein voor me.Jouw cob is ook leuk zeg!
Erg leuke trui!
Dankje! Ja, Luna is niet zo groot. Kleiner dan die van mij ook, maar die van mij is echt een superbollieEn ik ben zelf ook niet zo groot.
Die trui is echt superleuk!, zijn bij alle dingen in de clearance die invoerkosten weg?