Wij hebben hier bij assen vanmiddag echt vies weer gehad.. Regen en dooi, dus ale sneeuw werd van die vieze prut..
Joolien schreef:Wilawander schreef:[ Afbeelding ]Hier sneeuwt het behoorlijk door.Grappig, zo ver zit je niet bij me vandaan Klopt ben vanmiddag in Almelo geweest. Daar lag niks en in Enschede al nauwelijks wat. Hier ligt nog steeds sneeuw. Heeft niet echt gedooid.
nog geen idee wat voor weer het is, maar ik vermoed best wel koud aangezien de woonkamer beneden ook koud aan voelde
En hier ligt natuurlijk weer sneeuw, precies nu ik na mijn val met de scooter vorige week weer op de scooter moet stappen.
van mij mag de sneeuw wegblijven, moet van het weekend naar zwemwedstrijden voor mijn dochter dus zit niet op die ongein te wachten
Ook hier weer een minilaagje sneeuw en het voelt aan buiten, hopelijk is het snel gebeurd met die troepboel
Zaterdag alweer een bijna Lentedag,ruim 9 graden! en droog.Vanaf morgen geen vorst of sneeuw meer.Hier blauwe lucht met schapenwolkjes.
Het voelt héérlijk!! (katten even naar buiten gedaan). Inderdaad zoals Tootje zegt. Koud, blauw en hier en daar een wolkje!
Agossie schreef:Het voelt héérlijk!! (katten even naar buiten gedaan). Inderdaad zoals Tootje zegt. Koud, blauw en hier en daar een wolkje!We wonen ook dicht bij elkaar
Weet ik! Alleen bij ons worden niet de kruiwagens maar de plastic zakjes en soms eenden, oh, en een balk in de hoek aangezien voor beren...
4EverHobbes schreef:Heul koud... vooral als je autopech hebt en een uur op de anwb moet wachten Dat is wel koud ja. Was het een grootprobleem?Zon! in Nederhorst den berg.