[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:43

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 00:19

iemand nog een kortingscode voor ebay pleasee O:)

_Micha_

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 08:38

Voor eBay zijn er echt maar heel zelde aanbiedingen en kortingscodes. Alles is toch al zo goedkoop :')

Loes super leuke outfits! En volgens mij ben je heel knap :+:

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:03

Iemand een idee waar je zo'n grote bordeaux rode sjaal kan kopen? Het liefst online?
Dit vele thuis blijven is echt niks voor mij. Ik probeer telkens allemaal blogs en sites af te speuren, heb al zooooveel webshops gehad maar ik mag alleen zo'n sjaal van mezelf kopen. Donderdag komt namelijk familie thuis uit new york en die nemen een hele hoop mee. Lastig, ik verveel me zo hahaha

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:06

*meelezer valt even binnen*

Ik heb zelf een hele fijne bordeauxrode sjaal bij de Hema gekocht!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:32

Ooutfitje vandaag:
Zwarte broek : only
Bruine riem : marktje en France
Zwart hempje (bij mijn broek in) : pieces
Knalroze jasje : vero moda
En wat funky accesoires van de six! :)

Kom maar op met die mondeling en 2 toetsen vandaag! :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:46

Ehm ik heb een rode muts van de newlook, bij V&D lijkt me dat ze daar ook wel een sjaal van hebben

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 10:06

Loes, volgens mij heb jij een erg leuke stijl :j

Alies, dat is inderdaad een leuk setje! :j

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:28

Dankjulliewel! Ik zoek zo'n gebreide dikke, was ik vergetende zeggen.
Ga ik schoonzusje maar eens op pad sturen ~~}>

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:36

De body van de asis... cut out sides... de cut out is precies op mn love handle.... :P beeetje jammer! daarom zou ik hem voorlopig nog niet aantrekken. Ik ben bezig met afvallen en hou hem daarom voorlopig nog even in de kast en stuur hem niet terug.

zal vanavond een fotootje plaatsen als ik durf :=

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:13

Pferdelove schreef:

Zoiets had ik pas aan bij H&M ook zo in die kleur, en de onderkant loopt ook beetje half rond zoals op dat plaatje. Was alleen wel dat de bovenkant gewoon tanktopjes model is en geen mouwtjes.
Ik had um niet genomen omdat de pasvorm rondom mijn borst niet mooi zat ;( baalde wel want ik wil die kleur graag en voor 7.95 is dat geen geld!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 12:23

Wat is er zo bijzonder aan dat topje? Het is toch gewoon een wijnrood topje? :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:47

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:47

Davinia_ schreef:
Wat is er zo bijzonder aan dat topje? Het is toch gewoon een wijnrood topje? :')

Klopt! Maar dan kan het nog wel een populaire kleur zijn voor een mooie effen top :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 13:48

Ah oke, dacht al dat ik iets over het hoofd zag :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:58

Zo, jullie gaan snel! :))

Mendel schreef:
Het enige wat ik kan bedenken is dat je je gaatjes hebt laten oprekken? :+

Klopt :j
Eerst kon ik die oorbellen nog wel in, die verbloemden het gat gewoon.
Maar nu zouden ze er wel doorheen vallen :')
Trouwens mooi die goudkleurige broek!

_vivi_ schreef:
Ja klopt dat we met de rolschaatsen over een soort kleine wielrenner baan moeten en van elk team moet 1 de snelste zijn, ondertussen beuken de andere teams elkaar opzij zodat hun speler er door kan en die van de tegenstander geblockd word :)
Is geen sport voor watjes want je gaat vaak op je bek en houd er de prachtigste blauwe plekken aan over :=
Maar er hoort dus wel een soort 'look' bij de sport en dat is o.a. het dragen van een mini skirt of hotpants :)

Super stoer! Heb je ook bepaalde technieken om iemand te blocken of beuken :)) ?

Op bladzijde 61 en 62 nog leuke outfits van CCCC, Inney en Loesss, die ring met veer :+:

Helaas uitgeshopt hier, vanmiddag mijn auto ophalen van keuring en betalen :+
De body heb ik uiteindelijk niet gekocht, ik ga deze eerste keer in een neutrale outfit (is al kort genoeg), misschien met een volgende wedstrijd ofzo. Ben al zenuwachtig genoeg voor zondag!
Zal zometeen misschien nog even fotootje plaatsen van mijn outfits van het weekend, had wat redenen om leuke kleding aan te doen :))

Ben wel heel benieuwd naar jouw body Marije!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 14:23

Urselin, lekkere bijleespost :)
Oeh, auto ophalen van keuring is nooit leuk, valt bij mij altijd tegen :+
Ben benieuwd naar outfits!

Ik ben bij de kapper geweest en heb gezegd 'Zie maar wat je er mee doet'. Ehm, het is een flink stuk korter :+ Wel erg leuk, maar totaal anders! Toen ik ging had ik lang haar wat sluik om me heen hing, nu heb ik haar tot net voorbij m'n schouders waar ze soort van slag/krullen in heeft gefohnd :+

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:38

Oh, dat klinkt mooi Davinia (is trouwens een hele mooie naam). Ik moet nog even krullers halen voor in mijn haar (van die spons dingen :+ ). Mijn jaar valt altijd recht naar beneden. Zit nooit model in. Heel saai, maar mensen met natuurlijke krullen vinden het dan weer mooi :+. Hoef het nooit te stijlen in ieder geval.

Ik had vandaag mijn gouden broek aan. Hij zit lekker. Is alleen wel redelijk rimpelig. Was wel te zien op de foto's. In het echt is het nog erger. Je zou bijna denken dat hij een maat te groot is, maar een maat kleiner pas ik echt niet :=. Dus dat is wel jammer. Hij staat wel heel mooi. Kreeg complimentjes van de docent :+ .
En nu hopen dat hij geluk heeft gebracht. Ben wel een beetje bijgelovig haha. Ik bedenk altijd de dag voor een tentamen in welke kleren is me het beste voel, het lekkerste maar ook het mooiste en die doe ik aan. Dat moet me dan geluk brengen. In combinatie met mijn houten kruisje ketting en houten armbandje met goden (ook al ben ik niet gelovig :') ).

Tof van je oren Urselin! Ik heb dat ook een tijdje gewild (was toen iets sportiever gekleed, semi skater zeg maar :') ) maar ik ben toch blij dat ik het niet heb gedaan. Zou nu heel raar hebben gestaan. Wil wel weer normale gaatjes in mijn oren (zijn dicht gegroeid).

Ik heb vandaag een grijze trui binnen van de H&M (een impulsaankoop op een avond, die de ochtend erna al op verzonden stond = dus geen annuleren meer). Hij gaat ook weer meteen terug. Zit nergens naar.

Edit: en wat betreft de sjaal. Mijn moeder heeft een hele :oo mooie bordeaux rode sjaal gezien bij de V&D. Heel dik, zo een die helemaal aan elkaar vast zit. Zit zo lekker :+: . Maar die heeft ze laten hangen. 8)7

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:48

Afbeelding
Trui en lang shirt eronder: H&M
Broek: H&M
Ketting: Riverland
Schoenen waren lange zwarte laarzen met een hak, geen idee welk merk :+

Afbeelding
Trui en lang tanktopje eronder: H&M
Broek: Bershka
Ketting: H&M
Schoenen zijn lichtroze veterlaarsjes met een hak, ook geen idee welk merk.

Echt schandalig twee dezelfde truien, maar ze zitten zo lekker :')

Ben wel benieuwd naar je nieuw kapsel Davinia! Soms is het leuk om totaal wat anders te doen met je haar :j

Jammer van die trui Mendel! Mijn oren zijn trouwens heel beschaafd, al zeg ik het zelf. Het begint nu pas op te vallen, sinds ik met 5mm tunneltjes heb in gedaan :j Dit is mijn 'drukste' oor: http://i257.photobucket.com/albums/hh20 ... adb/11.jpg Ander oor heeft alleen een tunneltje en traguspiercing.
En geweldig je kledingroutine om geluk te brengen voor tentamens :))

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:55

Leuke outfits!
Ik heb die trui ook :D. In het zwart. Is alleen een beetje faal geworden na het wassen, en de honden haren blijven er enorm in steken -O-

Je oor is mooi! Mooie tunnel ook :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:00

Pumps van nelly zijn binnen.. mennn, ik heb smalle voeten, maar niet zo smal :n Toen ik er eindelijk in zat zaten ze enorm krap.. :n Nee, dit word hem niet :=

Ziet er mooi uit zo je oor Urselin, kreeg al aparte ideeën :')

Haha mendel zo'n colsjaal staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik vind alleen sommige zo duur :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:14

Die sjaals zijn echt duur ja! := Ik heb een zwarte van de V&D, beetje kabelmodel ook, was er ook in 't donkerrood maar die kleurde niet zo bij mijn jas. :P Maar was wel 20 euro ja!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:17

Ik heb mijne van de Shoeby voor € 5 :=. Maar was wel een aanbieding van €15 voor €5 volgens mij. Grijs :+:

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 15:20

Mijn vriend heeft vorige week een sjaal gekocht van 40 euro :oo :=

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:24

Ik koop ook wel dure sjaals hoor, bij Sissy-Boy van het merk Jago. Ze blijven gewoon heel mooi, ook bij dagelijks dragen. De H&M of dergelijke varianten vind ik altijd zo snel lelijk worden. Sjaals moeten wel tegen regen en sneeuw kunnen. Dus dan maar beetje investeren.
Van die dunne modesjaaltjes haal ik overigens wel bij H&M, maar die zijn meer voor de sier ipv dat ze een functie hebben.

Ik ga misschien binnenkort met mijn schoonzus een kraampje huren op de IJhallen in A'dam op die grote markt, alle niet gebruikte kleding verkopen en hopelijk een leuk bedragje ophalen.