Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Ik ben hooguit eens naar frankrijk gegaan , dat was de eerste en enigste keer buiten nederland
Duitsland lag voor mij 15 min van de grens af, dus daar kwam ik ook. En wij zijn in Oosterijk en Zwitersland geweest met vakantie
ik ben 2 jaar terug in Engeland geweest met de opleiding, en Belgie ben ik ook 5 Km in geweest, Italie zijn we heen gelopen vanuit oostenrijk
owja, en Tjechie ook toen we in Duitsland op vakantie waren.
9 dus
flooredking schreef:Ooooohh, ik lees dit nu pas. Mag ik me nog aanmelden? Ben gek op sneeuw en kerst!!! Luister al kerstliedjes!

.. Ben dan wel de enige Nederlandse die er werkt hihi. Wel een Nederlandse baas en een aantal collega's met een Nederlandse opa en oma, maar zelf kunnen ze geen Nederlands meer. Leuk baantje om mee te beginnen. De bedoeling is om in Januari naar een college te gaan om een studie (communications) te volgen. Daarvoor ga ik morgen even langs.. Zo, wat een geluk heeft jouw kennis, even een half jaar om met vee en paarden te werken! Ja, Canada is een prachtig land om te ontdekken en voor mooie vakanties..

wel logsich natuurlijk, maar wel heel mooi..