In de tekst staat dat ie in Europa (of nouja Duitsland dan) er vaak binnen 15 dagen wel is, krijg ik een mail dat doordat ik niet voor een track en trace code ding betaal, dat het 55 (!!) dagen kan gaan duren.. Best slecht dat ze dat niet in de advertentie hebben gezet, want ik had hem dus voor een vriendin (die over 1.5 maand jarig is, dan is ie zeer waarschijnlijk te laat) besteld, maargoed.. Hou 'm nu maar voor mezelf denk ik dan
Ja, maar waarom zegt die verkoper dan dat het 55 dagen kan gaan duren omdat k niet extra heb betaald voor een track & trace nummer? Lijkt me dan toch dat ie daar ervaring dan mee heeft..
Ik zeg volgens mij nergens dat je achterlijk ben Ik zeg alleen maar dat pakjes uit Hong Kong vaak binnen 30 dagen binnen zijn. Soms heb je een uitzondering. Hiermee wilde ik je alleen maar geruststellen dat je goede kans hebt dat het gewoon voor je vriendins verjaardag binnen is
Ja, ik bestel vaker uit Hong Kong, en weet dus dat ze vaak binnen een maand binnen zijn, maar het gaat mij er dus om dat in de advertentie staat dat er grote kans is dat het binnen 15 dagen binnen is, en dat ik achteraf een mailtje krijg van de seller dat het eigenlijk altijd wel veel langer duurt. Mijn punt is dus, dat ik het niet helemaal netjes vind van de seller om dit niet in de advertentie aan te geven.
Die pikachu is idd leuk! Jammer dat ik nog een jaar op m'n iPhone moet wachten
deedee19
Geplaatst: 01-07-12 16:26
upendo schreef:
Ik ben braaf op zoek naar een band voor om mn arm waar mn galaxy in mag slapen als ik aan het hardlopen ben..
Die heb ik een aantal pagina's terug gepost. Alhoewel zoiets dan. Weet nog of een galaxy erin past. Ik heb hem voor een creative gekocht en die zijn klein.