o vandaag een pijnlijke: ik had pauze en liep met een groep vrienden naar een tafel en ik en een vriend rende naar de laatste stoel. Op het moment dat ik wou gaan zitten trok die vriend de stoel weg. Mijn rugtas hing aan een kant dus ik belande half op een laag muurtje met mijn kont/heup. Gelijk 2 leraren die mij overeind hielpen en iedereen lachen (behalve die vriend die voelde zich schuldig.) Ik ben r tot het einde van de dag aan herinnerd.
Ik weet niet mn meest genante moment eigenlijk, ik schaam me niet zo snel en vaak gebeuren me 'genante' dingen, het is maar wat je genant vindt. Maar gisteravond ben ik uit mn broek gescheurd, ik schaamde me toch een beetje
Niet een van mij maar van mn zusje. Papa zei dat ie haar fietsband ging plakken want die was lek dus vroeg hij of ze even mee ging helpen om het gaatje te zoeken. Mijn zusje antwoordde: Ik heb ook nog wel wat gaatjes, die mag je ook wel plakken!! Pas na dat ze dat zei had ze pas door wat ze nou eigenlijk gezegd had
hahaha echt hilarische komen hier voorbij hahha, Ik had er eergister ook een, ik wachtte met een vriendin bij het bushokje want we gingen wachten op haar bus, Dus ik wil gaan zitten op dat bankje, ga ik er vol naast zitten xd dus ik lig daar languit op de grond in de modder. hahaha faaal
Vanochtend (toen ik nog in Egypte was) liep ik de wc uit en ik wil terug lopen naar de eetzaal..... Loop ik zo met mijn slaperige hoofd de mannen wc in. Oeps.
Kimbey
Geplaatst: 03-03-13 00:23
Vorig jaar was ik mijn pinpas verloren, heel vervelend dus ik ging samen met een vriendin naar het kantoor voor een nieuwe pinpas aan te vragen. Gingen samen zitten en werden geholpen door een man, maar in zijn administratie had ik alleen erg lang geleden bij hun bankzaken gedaan.. Dus ik kijk mijn vriendin aan en denk wacht eens even... We zitten helemaal niet bij de goede bank!
Bleken dus bij de Rabobank in plaats van de ING te zitten..
TheNovelist
Geplaatst: 04-03-13 18:14
Ik ging een x bij de mac donalds eten, maar toen ik net lekker aan het eten was ZAKTE IK DOOR DE STOEL!! Ik zat er helemaal in :3 iedereen lachen en ik kon wel door de grond zakken Maar ik kreeg wel een gratis ijsje voor de schrik hahaha
We waren een keer in slagharen, en ik gad een geglazuurde appel (bah!) En toen was ik daaar naar aan het kijken maar liep ondertussen wel door een drukke "straat" Dus opeens loop ik tegen iets op. ik dacht dat het een mens was, dus ik zi: "oh oh sorry! ik had u niet gezien" Zijn ik eens goed, was ik tegen een lantaarnpaal aangelopen Dikke bult op mn hoofd
ik ging een keer een lange buitenrit maken (6 uur) en na 3,5 uur viel m'n elastiek van de stijgbeugel eraf in een plas. (veiligheidsbeugels) dus ik ging afstappen om het elastiek uit die plas te pakken, viel ik achterover op m'n kont m'n vriendin had helemaal de slappe lach en ik ook waardoor ik helemaal achterover viel.. pony stond echt te kijken van wat doe jij nou??? en daarna moesten we nog 2,5 uur rijden, ik in kleddernatte kleren
Ik ging een keer naar mijn vriendin in mn pyama :p dus zij zegt dat we ff naar de winkel gaan. Dus ik dacht het kleine winkeltje in de buurt. Dus ik ging gwn ff mee in mijn pyama. Ik zat ik de achterbak met een scherm over me heen. Dus ikdacht : pfff we rijden al best lang. Stappen we uit in Zwijneburg! Met heeeeeeel veel winkels die binnen zitten. Dus ik loop daar in mn pyama, mn vriendin roept in een x heeel hatd: KOMT U ZIEN,KOMT U ZIEN. MEISJE IN PYAMA MEISJE IN PYAMA!!! Iedereen kijken en lachen... Ik kon wel door de grond zakke !
Haha nou, ik dacht dat we heeel even naar het winkeltje gingen. Dus ik dacht: dan ga ik maar ff in mn pyama want ik had geen zin om me om te kleden haha. Maar toen gingen we naar een heeeeele grote :s
Anoniem
Geplaatst: 05-03-13 20:16
RubyRed schreef:
Hoezo ging je daar dan heen in je pyjama?
Als ik nog in m'n pyama zit ga ik ook rustig zo naar m'n vrienden toe hoor
Gewoon in een shirtje of bijna-bloot edit: En in de winter mijn trainingsbroek maar dat is minder gênant om door een winkel heen te lopen (als ik die aan zou houden)..