Nou mijn rijtje kan niet meer veranderd worden. Dennis bijna 21, Chantal 18, en dan dus Bo bijna 10 en Luke 8 jaar. Leuke hiervan is dat mijn ex dus echt "hollandse"namen wilde en mijn 2e dus niks uitmaakte. Wie dus om het hardst roept van als..... heeft strakjes stiekum vast en zeker te maken met de andere maker van het kindje. (ga ik vanut) en dus ook met de smaak van die ander. Mijn 1e 2 kids hadden wat mij betreft peggy en patrick geheten, we hadden ook al ruzie over het zgn vernoemen.. mijn ex was dus de oudste en heet dus ook Jan.. maar mijn pa was al overleden en k was de 1e die een kind kreeg en als we gaan vernoemen dan dus de overledene eerst in mijn ogen hahaha taboe. dus vernoemen werd m niet. et is ook zo moeilijk en helaas als ouder doe je het vaak toch niet goed ! k wou vroeger dus patty heten of peggy, mijn jongste vind haar naam ook niet mooi... ach wat is een naam... laiverd/lieverd..luisteren ze allemaal naar haha
Konstantine
Geplaatst: 15-09-12 20:16
Peggy... Ook niet mijn smaak, hahaha
Maar je hebt wel gelijk, je hebt ook te maken met de andere persoon en de achternaam/-en, je kunt een naam nog zo mooi vinden, maar als 'ie niet bij de achternaam past houdt het ook een eind op...
Gelukkig zijn mijn vriend en ik het over alle 'ik wil absoluut niet'-dingen het helemaal eens. En hij wordt echt wel de 2e maker van het kindje, dus daar maak ik me niet heel veel zorgen om.
Oh dat is ook heel handig inderdaad Mijn zwager en zijn vriendin heten beide Janssen, ook nog precies op dezelfde manier geschreven, zonder te trouwen Dat is dan net wat handiger dan dezelfde voornaam.
Kindjes van familie heten T.esla (naar Nikola Tesla) en A.tom (naar degene die iets in de scheikunde heeft gedaan en naar wie het attom vernoemd is, kan het alleen niet vinden met google?). Vind het eigenlijk wel leuk: apart en niet vaak voorkomend, maar weer niet zo apart dat je er rare ideeen bij krijgt.
Exacte familie? Vraag me af wat de ouders voor beroep hebben... In het Nederlands noemen we zo'n ding trouwens een Atoom, misschien dat google dan meer je vriend is