Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Elise

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:54

Ik kreeg net een reactie op marktplaats op mijn 3 hindernissen of ik ze ook op kon sturen..
Heb maar terug gestuurd dat het geen miniatuurhindernissen zijn :=

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:57

Ze zien je al aankomen op het postkantoor _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:57

"en ik wil het graag ingepakt in een doosje versturen"

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:02

x_Elise schreef:
Ik kreeg net een reactie op marktplaats op mijn 3 hindernissen of ik ze ook op kon sturen..

je kunt natuurlijk ook nog vragen in hoeveel stukjes ze willen per post zouden veel pakketjes worden denk ik..

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:05

:roll: *zucht *
een advertentie - het voorwerp is nieuw, alle kaartjes eraan.kostte mij 110 $ + 31 euro importkosten.
bij gezet; tegen elk AANNEMELIJK bod, en op onzinbiedingen word niet gereageerd...
word er toch 20 euro geboden. _-:(

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:43

Dan gewoon doen wat je zegt: niet op reageren of verwijderen met reden, klaar ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:58

tegenwoordig moet je bij verwijderen een reden opgeven/aanklikken..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 07:52

Andere reden: onzin bod

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:26

x_Elise schreef:

_O- raap me op :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:03

:D Ik vraag me werkelijk af met wat voor 'n reden mensen zo'n vraag kunnen stellen.......

Van de week opende ik m'n mail. Er was geboden, maar bod was ook weer verwijderd. Zat nog geen 10 minuten tussen. Staat er bij als reden 'U reageerd niet op mijn bod!'......... }:0

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:28

spicegirl schreef:
tegenwoordig moet je bij verwijderen een reden opgeven/aanklikken..

Ik vind het bod te laag staat ook tussen de redenen dacht ik? Toch?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:47

Inderdaad, als je het als aanbieder verwijderd heb je o.a. die keuze.
Als koper heb je een paar andere opties, maar ook 'geen reden'

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:57

Ik had laatst ook mijn router te koop, in de winkel toch minstens 60 euro. Krijg ik een berichtje binnen van iemand die het voor 10 euro wil hebben. Ja, en dan taai ik af hoor! Stomme onzinbieders op MP, wat denken ze ermee te kunnen bereiken? Dat ze voor een zacht prijsje een gloednieuwe router kunnen krijgen? #) -:(-

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:00

Hier op Bokt kunnen ze er trouwens ook wat van, je de oren van je hoofd af vragen over een zo goed als nieuwe Cavallo rijbroek (winkelwaarde 110 euries), en dan vervolgens aftaaien omdat ze 25 exclusief veeeeeel te veel vinden :x Wat een knieperds, het is nondeju een buitenkansje.

}:0

Gelukkig is de broek me een goeie maat te groot ipv te klein, en aangezien ik richting de 30 ga verwacht ik ooit nog wel aan te komen, dus als er alleen maar dit soort acties op af komen blijft 'ie mooi in de kast totdat mijn eigen kont gegroeid is :')

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:54

Ik had iets op marktplaats staan ter waarde van ongeveer € 75,00. Ontvang ik een mail van een jongen die het wel wilt kopen, maar hij wilt het wel snel hebben. Of ik het alvast op de post wil doen als hij zijn ID-kaart en en betaalbewijs meestuurt. Hierop heb ik negatief geantwoord. Nog over en weer gemaild en hij reageerde positief om het gewoon via de gangbare manier te doen. Dus geld overmaken en dan pakketje op de post. Geeft hij later aan dat hij me heeft betaald. Nu 3 weken later nog steeds niks op de rekening. Riekt dus naar een poging tot oplichting.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:56

Blij dat je het niet opgestuurd hebt!!

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 11:19

x_Elise schreef:

Opsturen via dhl... :D
Komt er alleen een heleeeeboel vrachtkosten overheen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:35

Dav schreef:
x_Elise schreef:

Opsturen via dhl... :D
Komt er alleen een heleeeeboel vrachtkosten overheen.

:') Jeetje dat zou een gewicht zijn dan... even kijken... als je al bedenkt dat een kunststofbalk al ongeveer 7,5 kilo is maal 3 (of 4)... reken maar uit! :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 12:36

HorseyDude schreef:
wat denken ze ermee te kunnen bereiken? Dat ze voor een zacht prijsje een gloednieuwe router kunnen krijgen? #) -:(-

Ja natuurlijk denken ze dat er mee te kunnen bereiken... dat is wat MP ook eigenlijk is/mee begonnen is: het is een rommelmarkt online. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen zich er aan ergeren, dat is het hele idee van MP geweest en het is dus logisch dat er mensen zijn die koopjes zoeken. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je daar niet tegen kunt, moet je niets te koop aanbieden, of een vaste prijs ofzo erbij zetten. Ik vind zulke reacties echt zó raar.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:53

GamblersCup schreef:
HorseyDude schreef:
wat denken ze ermee te kunnen bereiken? Dat ze voor een zacht prijsje een gloednieuwe router kunnen krijgen? #) -:(-

Ja natuurlijk denken ze dat er mee te kunnen bereiken... dat is wat MP ook eigenlijk is/mee begonnen is: het is een rommelmarkt online. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen zich er aan ergeren, dat is het hele idee van MP geweest en het is dus logisch dat er mensen zijn die koopjes zoeken. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je daar niet tegen kunt, moet je niets te koop aanbieden, of een vaste prijs ofzo erbij zetten. Ik vind zulke reacties echt zó raar.

Jij schrijft het, ik dacht het :j

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:55

x_Elise schreef:

_O- :') jesus sommige mensen zijn ongelooflijk

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:00

ik niet.
je hebt onzin biedingen, en realistische biedingen. niemand zit te wachten op een onzin bod, en ik snap ook mensen niet, die iets duurs en nieuws verwachten voor letterlijk een paar centen.dan gaan ze maar naar de winkel, weten ze wat iets kost.
en als er bij staat ; realistisch bieden, geen onzin bod, en vooral als er staat; NIET bieden, verwacht ik dat ze mijn wensen respecteren.ik denk dan bij me eigen ; dat is geen bod,maar een belediging..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:18

maar als het product 16,95 kost nieuw, dan is 3 euro een reeel bod wanneer het gebruikt is.

maar als het 125 euro nieuw is, dan is 3 euro niet reeel.

Wij hebben een salon tafel van de Ikea, np 16,95.
Er is ook een of andere (veeeeel duurdere) ontwerper die een tafeltje heeft die er ( op het oog) heel erg op lijkt... alleen kost die echt een veelvoud van dit tafeltje.\

Wat ik wil zeggen: ja kan niet altijd aan een product afzien wat de nieuwwaarde is, en wat dus een reeel bod zou zijn. als je minder kans wil op onzin biedingen dan moet je de NP erbij zetten, bieden vanaf een X bedrag of gewoon een vaste prijs

EN dan nog, ne eheb je en ja kan je krijgen. Tzou toch fijn zijn als je die broek met een NP van 110 kan krijgen voor 20 euro!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 16:37

x_Elise schreef:

In stukken zagen, in een heeeeele grote doos stoppen en een tube secondelijm erbij :')

speedyweedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 17:33

NathalietjeB schreef:
worden jullie verkopers ook zo moe van mensen die bieden jij erheen mailt van is goed dat ze niet meer terug reageren??

Ja, ik had er pas nog een.
Ik vraag haar adres en geef mijn rekeningnummer omdat ik akkoord ging met een bod op mijn studieboek.
Maar dat was alweer anderhalve week geleden. :')
Misschien kwam ze er achteraf achter dat het een verkeerde druk was ofzo, het zou kunnen dat ze inmiddels alweer een nieuwe druk moeten hebben?