Heb maar terug gestuurd dat het geen miniatuurhindernissen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dav schreef:x_Elise schreef:Ik kreeg net een reactie op marktplaats op mijn 3 hindernissen of ik ze ook op kon sturen..
Heb maar terug gestuurd dat het geen miniatuurhindernissen zijn
Opsturen via dhl...![]()
Komt er alleen een heleeeeboel vrachtkosten overheen.
HorseyDude schreef:wat denken ze ermee te kunnen bereiken? Dat ze voor een zacht prijsje een gloednieuwe router kunnen krijgen?![]()
GamblersCup schreef:HorseyDude schreef:wat denken ze ermee te kunnen bereiken? Dat ze voor een zacht prijsje een gloednieuwe router kunnen krijgen?![]()
Ja natuurlijk denken ze dat er mee te kunnen bereiken... dat is wat MP ook eigenlijk is/mee begonnen is: het is een rommelmarkt online. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen zich er aan ergeren, dat is het hele idee van MP geweest en het is dus logisch dat er mensen zijn die koopjes zoeken. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als je daar niet tegen kunt, moet je niets te koop aanbieden, of een vaste prijs ofzo erbij zetten. Ik vind zulke reacties echt zó raar.
NathalietjeB schreef:worden jullie verkopers ook zo moe van mensen die bieden jij erheen mailt van is goed dat ze niet meer terug reageren??