Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DDDMakkink schreef:Alwiene dat klikt echt als buikgriep hoor
Sterkte er mee
Hier sneeuwt het nog steeds heel licht
Inmiddels een cm of 18
Had eerst bij de deur gemeten die 16 cm maar had niet gezien dat de sneeuw hoger is dan de drempel dus de deur heeft een deel weg geschoven
Zal zo ff foto plaatsen

Het is nog wittig, maar toch. Ze hoestte al een paar keer van de week bij beginnende beweging (met name draf en galop), maar dat was zo'n droge hoest (keel) en ze lijkt totaal niet ziek! Ze houden het in de gaten op stal gelukkig.
Toch wel iets handiger met de paarden, maar voor het oog net leuk DDDMakkink schreef:Ja mooi pak sneeuw
Alleen de hond is in een wak gelopen
Gelukkig stond ik er vlak naast en kon hem gelijk eruit trekken
Met zijn korte pootjes lukte dat niet
Heb echt genoten
, even op de schaats geweest en met mijn dochtertje ook aan de slag geweest. Het is wel heel moeilijk hoor, als je 't nog niet kan
Ik weet ook niet echt hoe ik het haar kan leren, ik denk dat ze gewoon veel moet oefenen, glijden en zwieren. Ze heeft het in ieder geval goed naar haar zin gehad. Ook zijn we nog lekker met de slee geweest.
Hoort hè, bij dit weer...
Heb zelf gewoon van die witte kunstschaatsen en ach dat gaat ook goed genoeg aangezien ik een 4-jarig kindje aan de kant heb staan die in de sneeuw aan het spelen is dus ver kan ik toch niet maar voor echt een lekker rondje te schaatsen zijn Noren toch wel het fijnst