Hier bij Assen regent het nog steeds.. Les voor vanavond afgezegd, de bak bij de instructrice was een zwembad.. Maar even kijken of onze bak deze regen wel heeft gehouden.. Wat een dramatisch weer..
Er valt in andere provincie's blijkbaar veel meer regen dan hier? Mijn weiland heeft enkele plassen maar die staan na 2 dagen geen regen alweer droog. Ik heb wel een geul gemaakt dat het water afvoert naar de sloot,dat scheelt ook al veel water in het weiland.Het grootste deel van het weiland is vrij droog. Hier begint de lucht ook blauw te worden,met veel sluierwolkjes. Gewoon goed weer is het nu,jammer dat niet heel nederland hetzelfde weer heeft.
Klopt wel hoor. Gisteren hadden ze in brabant 1 mm terwijl er in Drenthe 20+ viel. Eergisteren in flevoland meer dan 45, in brabant en gelderland rond de 10.
Oke dus daarom 'klagen'er veel bokkers hier dat het zo nat is bij hun. Hier valt dat dus reuze mee en daarom heb ik geen echte klachten over het weer.
quartel
Geplaatst: 08-09-11 19:31
Ik had net om 4 uur les en?........droog!!!!
Daarna nog even geholpen alle paarden binnen te zetten en nog steeds droog
Onderweg in de auto naar huis begon de regen pas weer.........
It`s my lucky day
Marnixx
Geplaatst: 08-09-11 20:49
Wat een regen de afgelopen dagen!!! Vaandaag ook weer beste buien..
Akecheta
Geplaatst: 08-09-11 21:46
Voelde net, achter mijn pjuter mijn bureaustoel bewegen, zag het scherm wat heen en weer schudden. De twee zolderramen beginnen te klapperen, en het lijkt wel alsof mijn huis beweegt. Een sec. of 5 duurde het. Dus ik denk: lijkt wel een licht aardbevinkje. Tuurlijk keep on dreaming... Het zal wel een flinke windvlaag geweest zijn. Blijkt het nog echt zo te zijn ook http://www.nu.nl/binnenland/2610837/aar ... nomen.html
Hier in Ermelo heb ik ook nix gevoeld.Maar ik zat ook helemaal in trance een mooie serie te kijken op t.v. en dan hoor of zie ik nix.Tis hier trouwens al de hele avond droog!en tis lekker buiten,helemaal niet koud.
Het is droog en erg zacht buiten. Straks komt de zon er ook nog bij en word het toch nog een mooie dag.
Fee_
Geplaatst: 09-09-11 10:47
Hier nog steeds grijs.. Maar ziet er niet naar uit dat het elk moment kan gaan regenen, houden zo! Wel een lekker temperatuurtje.. Was erg warm op de fiets vanochtend.
Hier heeft het ook even gemot-regent,maar tis nu alweer droog,en het is warm. Dan zal het wel eind v.d. middag/begin v.d. avond opklaren,zoals zo vaak. Maar al met al is het weer zo slecht nog niet vandaag.