Dankzij dit topic heb ik zin om te gaan shoppen bij de Primark! Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst in Londen naar de Primark ga, en dan pas weer in Nederland. Duurt nog wel even helaas, want ik ga eind maart pas naar Londen...
denk ook niet dat het veel uitmaakt inderdaad, al vond ik wel dat er de laatste keer dat ik er was meer keuze was uit schoenen in Hoofddorp dan in Zaandam.. Maar dat ik in Hoofddorp was, was ongeveer 3 maanden geleden
De treinen liggen echt helemaal plat, bussen vond ik meevallen. Maar ik zou er idd maar wel rekening mee houden dat je niet met de trein in Hoofddorp komt.. De treinen rijden heel erg onregelmatig.
marjolein_el
Geplaatst: 04-02-12 17:54
Eydis schreef:
marjolein_el schreef:
Ik heb echt geen een schoen gezien in Zaandam. Maar dat zal wel aan mij liggen!
Geen schoen? Heel groot deel van de boven verdieping
Oh ik ben niet boven geweest, ik dacht dat dat alleen kinderkleding was.
Ik zag op GirlScene dat ze momenteel zwarte wedges hebben in Rotterdam;
Iemand ze gezien, en hoe duur ze zijn?
- er zat hier toch ook een leidinggevende o.i.d van PRIMARK op Bokt? Miss_Kelli ofzo toch? Enig idee hoe lang deze schoenen nog in de collectie blijven? -
Mhm okay Ik vind ze echt super stoer namelijk ( al vaker gezien maar dan voor prijzen €50+ ). Vriendlief woont in Rotterdam maar heeft stage van 8 tot 6 de hele week en ik heb zelf momenteel ook geen tijd naar Rotterdam te crossen alleen weet ik niet hoe ze vallen (':
Die bedoelde ik inderdaad, vind ze zelf ook niet geweldig, maar gaat om 't idee. H&M vond ik wel mooi, ook aan gehad, alleen op dat moment even onbetaalbaar
xDramaQueen
Geplaatst: 06-02-12 00:55
maroescha schreef:
Die bedoelde ik inderdaad, vind ze zelf ook niet geweldig, maar gaat om 't idee. H&M vond ik wel mooi, ook aan gehad, alleen op dat moment even onbetaalbaar