Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:41

Jaa :~

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:52

Grootste blunder van mijn ex: vreemdgaan, stiekem smsen met andere meiden, mijn laptop kapot gooien, heel veel coke gebruiken en als klap op de vuurpijl een sms naar een goede vriendin van me: "jij bent de vrouw van mijn dromen, ik word elke dag naast de verkeerde wakker xxxx je valentijntje" en met als excuus dat het een grapje was omdat ze verder geen valentijns kaartje had gekregen! I rest my case..... |(

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:56

Oei.
Dat is wel genaaid Loca :(:)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:02

LOCA schreef:
Grootste blunder van mijn ex: vreemdgaan, stiekem smsen met andere meiden, mijn laptop kapot gooien, heel veel coke gebruiken en als klap op de vuurpijl een sms naar een goede vriendin van me: "jij bent de vrouw van mijn dromen, ik word elke dag naast de verkeerde wakker xxxx je valentijntje" en met als excuus dat het een grapje was omdat ze verder geen valentijns kaartje had gekregen! I rest my case..... |(

:oo :oo :oo :oo :oo

Wat een eikel!!!!!!

Zo zat mijn ex constant te geilen op de tieten van mijn vriendin en haar steeds te kietelen...
(Ik was al niet zo gek op hem, relatie tussen hem en mij was een moment van verstandsverbijstering van mijn kant)

En dat meisje liet steeds al weten dat ze het niet zo heel leuk vond, dus was voor mij de ultieme kans om een fikse ruzie op te bouwen..

Deze ex heeft mij ook een keer mee de auto ingenomen met zijn neus vol met coke..
En toen ik vroeg waarom hij zich zo vreemd gedroeg was er niets aan de hand, totdat ik thuis zijn wit gepoederde neus zag.

Resulteerde ook in een flinke ruzie dat hij mij in zo'n toestand meegenomen had in de auto.

Meneer probeerde mij ook alles te verbieden, naar vriendinnen gaan was uit den boze omdat wij dan niet samen konden zijn :')
Ik ging natuurlijk heerlijk mijn eigen gangetje, maar het werd me toch te gek toen ik naar een zwaar gesprek met de arts van mijn moeder (die haar behandelt heeft en naar haar overlijden alles even wou bepraten) aangaf even alleen te willen zijn, hij compleet doordraafde dat HIJ dit wou dat HIJ dat wou en HIJ zus wou :(

Ben regelrecht doorgereden naar de kroeg, heb lekker zitten zuupen hem een smsje gestuurd dat hij morgen kon langskomen zodat ik hem officieel kon vertellen dat ik onze relatie ging verbreken...
Hele avond heeft hij jankend aan de telefoon gehangen, dat hij zijn fouten nu inzag en dat hij ging veranderen.
Toen heb ik hem maar duidelijk gemaakt dat hij NU te laat was en dat ik er geen zin meer in had!!

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:06

pffff sterk van je hoor Pascal, ik ben echt een slappeling door alles voor lief te nemen en te pikken en dan uiteindelijk toch weer bij hem terugkomen. Deze keer niet hoop ik :-( maarja LOVE IS A BITCH!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:10

Ik hou er niet van als mensen mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag doen.
Krijg ik te horen dat ik niet naar een vriendin mag, stap ik alla minuut nog de auto in om lekker te gaan buurten.

Mijn huidige vriend is gelukkig netzo en vindt ook dat je dingen met vrienden en vriendinnen moet kunnen doen.

Alleen toen ik vertelde dat ik naar de sauna ging, vond ie dat niet zo heel leuk.
Maar hij verbied het niet, hij mag best zijn mening geven.

Toen ik zei dat het vrouwendag was, vond hij het al minder erg.
Maar toch ik kan ook een andere kerel tegenkomen in de supermarkt.

Maar ik heb ook zo'n ex hoor waar ik steeds bij terug kwam, ik pikte het zelfs toen ik hem belde, er een ander meisje opnam. En toen ik vroeg waar mijn vriend was antwoorde zij doodleuk die ligt onder me...
Liefde maakt blind, totdat ik het echt gruwelijk zat ben dan ben ik er ook meteen klaar mee.

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:44

mijn ex zn blunder : mij dumpen opeens uit het niets, en dan niks laten horen, gaat het eindelijk beter met mij, begint ie opeens weer te smsen omdat ik met jongens op de foto stond en hij t niet uit kon staan.. heletijd dubbelzinige smsjes en als ik dan vraag of we af zullen spreken weer n keertje,raar lopen doen..
pff wat wilt die jongen, en nu voel ik me weer dus terug bij af.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:17

Ben een stille meelezer en meelacher, maar wil toch even reageren op de verhalen van Loca, Pascal en Lovestobias.

Meiden/Dames, de dingen die jullie hier beschrijven zijn toch geen blunders, maar gewoon regelrechte kl0testreken???

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:27

heb je gelijk in noor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:09

_Noor schreef:
Ben een stille meelezer en meelacher, maar wil toch even reageren op de verhalen van Loca, Pascal en Lovestobias.

Meiden/Dames, de dingen die jullie hier beschrijven zijn toch geen blunders, maar gewoon regelrechte kl0testreken???

JA echt ... het zijn echt klotestrekn :(

TamaartJje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:28

Zo heb het hele topic eindelijk doorgelezen en heb bij sommige blunders zooo hard mijn best moeten doen om niet al te hard te lachen aangezien ik op het moment gewoon op kantoor zit. ;)

Ik heb er ook nog wel 1 van een wasmachine tijdens het zoenen.. Was gelukkig maarr een scharrel.

Kende hem via via, leuke gezellige jongen. Altijd leuke gesprekken mee op msn enz. Tijdens het uitgaan konden we helemaal los gaan. Maar verder nog nooit met hem gezoend. Moest altijd wel de praatjes aanhoren van hoe goed hij toch wel niet kon zoenen en weet ik veel wat. Ik denk "dude tuurlijk zal wel. "
Dus op een gegeven moment na het uitgaan (ik had wat alcohol op,maar absoluut niet dronken), hij brengt mij thuis en van het 1 kwam het ander. Hij begint te zoenen en gelijk na de eerste zei ik best l*llig, terwijl ik me mond en me halve gezicht aan het afvegen was: Jooh wat was dat.?! :')
Hij wist niet hoe gauw hij zijn fiets moest pakken en weg moest fietsen. OMG!! _/-\o_

TamaartJje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:34

dressagelady schreef:
Pascal schreef:
Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!

Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..

*rolt van stoel _/-\o_ _O- _O- ik kom echt níet meer bij muahahaha

Ow echt geweldig.. Zie het al helemaal voor me.. :') :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 01:53

TamaartJje schreef:
Zo heb het hele topic eindelijk doorgelezen en heb bij sommige blunders zooo hard mijn best moeten doen om niet al te hard te lachen aangezien ik op het moment gewoon op kantoor zit. ;)

Ik heb er ook nog wel 1 van een wasmachine tijdens het zoenen.. Was gelukkig maarr een scharrel.

Kende hem via via, leuke gezellige jongen. Altijd leuke gesprekken mee op msn enz. Tijdens het uitgaan konden we helemaal los gaan. Maar verder nog nooit met hem gezoend. Moest altijd wel de praatjes aanhoren van hoe goed hij toch wel niet kon zoenen en weet ik veel wat. Ik denk "dude tuurlijk zal wel. "
Dus op een gegeven moment na het uitgaan (ik had wat alcohol op,maar absoluut niet dronken), hij brengt mij thuis en van het 1 kwam het ander. Hij begint te zoenen en gelijk na de eerste zei ik best l*llig, terwijl ik me mond en me halve gezicht aan het afvegen was: Jooh wat was dat.?! :')
Hij wist niet hoe gauw hij zijn fiets moest pakken en weg moest fietsen. OMG!! _/-\o_

Jooow, jij bent wél direct :+

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:24

Hahahaha Tamaartje!! :') :')

TamaartJje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 10:34

Tja alcohol in het spel, dan floep ik er sneller dingen uit. :=

Tja moet hij ook maar niet zo opscheppen.. :') :')

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:53

Hier staan zoveel leuke dingen in _/-\o_
Geen blunder van mijn ex, maar mijn huidige vriendje.
Is een keer op het moment supreme uit bed gedonderd :')
Nou, je kon me opvegen, ik lag compleet krom. Hij kon er
gelukkig ook wel om lachen :=

Ook een keer, vroeg ik of hij mijn toenmalige verzorgpaardje
even wilde vasthouden. De merrie duwde met haar hoofd
tegen hem aan, meneer gelijk beledigd! Het 'beest wou hem
een kopstoot geven' :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 12:48

Mijn ex en ik waren nog jong, deden nog niets van sex etc,nog lang niet klaar voor, alleen wat zoenen, wat voelen en prutsen, je kent dat wel. Vraagt hij ineens doodleuk : 'Wil je me pijpen?' Dus ik zei : 'euuhh,sorry, maar nee'. Toen besloot hij dat hij wel wat bij mij wilde doen en probeerde mijn broek uit te doen.
Ik heb hem gelijk aan de deur gezet :o Hoor ik een paar dagen later dat hij overal rondbazuinde dat hij het had uitgemaakt omdat ik hem alleen wou voor de sex. How low can you go :Y)
Laatst bijgewerkt door Zinn op 25-02-11 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 13:00

Ik heb trouwens mijn huidige vriendje afgelopen weekend het bed uit gegooid...

Hij lag bovenop me en was me nogal behoorlijk hardhandig aan het kietelen in mijn zij, dus ik hupste omhoog om hem van me af te gooien maar dat deed ik iets te hard... Lag ie daar op de grond :D

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 19:06

hahaha :')

Pff,ik moet echt heel erg nadenken om nog met een blunder te komen.
Is echt al lang geleden dat ik nog een vriendje/scharrel heb gehad :')

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:41

Ik heb wel een maandje geleden ofzo m'n huidige vriend echt de stuipen op het lijf gejaagd :')

M'n buurjongen zou een nieuwe grill op m'n auto gaan zetten, duurde maar 10 minuutjes. Dus m'n vriend zegt: ik ga in de tussentijd wel even douchen. Dus ik naar m'n auto, kijken hoe die grill erop ging. Kom ik weer terug en loop naar boven, staat ie nog steeds te douchen. Dus ik kwam op het idee om hem eens even flink te laten schrikken. ~~}> Onze badkamer bestaat eigenlijk uit 2 kamers, met daar tussen een doorloop. Als je bij de wastafel staat kan degene die aan het douchen is je niet zien en andersom ook niet, dus daar ging ik staan wachten tot ie uit de douche kwam. Ik had nog helemaal niks gezegd en geen geluid gemaakt, hij wist dus niet dat ik al terug was.
Nou, ik hoorde de kraan uitgaan, schuifdeuren van de douche gingen open, hij pakte een handdoek. En op dat moment kom ik de hoek om stormen met een monsterlijke brul en m'n armen naar voren. Nou, hij GILDE en sloeg om zich heen met die handdoek! Niet normaal :') Ik heb ten eerste nog nooit een man zó horen gillen en ten tweede heb ik nog nooit iemand zó zien schrikken. Hij dacht echt dat ie aangevallen werd, hij stond na 5 minuten nog na te hijgen.

Voor de rest is het een echte vent hoor :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:44

Haha :P
Gemeen joh :P

Volgens mij kan je zo iets vast wel terug verwachten :P

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:49

Haha, hij zei idd: die krijg je terug! Hij was wel onder de indruk van mijn ik-doe-een-monster-na kwaliteiten. :)) Maargoed, hij kan ook erg zijn, dus ik verwacht nog wel een gemene terug.

CharlotteMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:52

Zo dronken worden dat hij verdwaalde, terwijl we samen naar huis fietste. (Hij hoefde alleen achter me aan te fietsen)
Natuurlijk had ik die dag mijn mobiel niet bij mij, dus heb ik deze hele avond/nacht in paniek naar 'm gezocht. Ik dacht natuurlijk meteen alle ergste scenario's. :=

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:55

GummyBear schreef:
Haha, hij zei idd: die krijg je terug! Hij was wel onder de indruk van mijn ik-doe-een-monster-na kwaliteiten. :)) Maargoed, hij kan ook erg zijn, dus ik verwacht nog wel een gemene terug.

Oh ow :P

Lol, dat is wel heel erg ja :P Arme jij, wat zal jij ongerust zij ngeweest.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:45

GummyBear schreef:
Ik heb wel een maandje geleden ofzo m'n huidige vriend echt de stuipen op het lijf gejaagd :')

M'n buurjongen zou een nieuwe grill op m'n auto gaan zetten, duurde maar 10 minuutjes. Dus m'n vriend zegt: ik ga in de tussentijd wel even douchen. Dus ik naar m'n auto, kijken hoe die grill erop ging. Kom ik weer terug en loop naar boven, staat ie nog steeds te douchen. Dus ik kwam op het idee om hem eens even flink te laten schrikken. ~~}> Onze badkamer bestaat eigenlijk uit 2 kamers, met daar tussen een doorloop. Als je bij de wastafel staat kan degene die aan het douchen is je niet zien en andersom ook niet, dus daar ging ik staan wachten tot ie uit de douche kwam. Ik had nog helemaal niks gezegd en geen geluid gemaakt, hij wist dus niet dat ik al terug was.
Nou, ik hoorde de kraan uitgaan, schuifdeuren van de douche gingen open, hij pakte een handdoek. En op dat moment kom ik de hoek om stormen met een monsterlijke brul en m'n armen naar voren. Nou, hij GILDE en sloeg om zich heen met die handdoek! Niet normaal :') Ik heb ten eerste nog nooit een man zó horen gillen en ten tweede heb ik nog nooit iemand zó zien schrikken. Hij dacht echt dat ie aangevallen werd, hij stond na 5 minuten nog na te hijgen.

Voor de rest is het een echte vent hoor :D

Hahahahaha, ik ken dat ik heb het ook een keer bij mijn vriend gedaan.
Alleen wou hij gaan douche.

Ik heb dus een inloopkast, en was daar wat aan het pakken, hij wilde dus een handdoek pakken en liep mij tegen het lijf.
Een harde gil en ik moest uitkijken dat ik geen tetser tegen me neus kreeg...
Zegt ie helemaal geschrokken, ik dacht dat jij beneden zat...