Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LOCA schreef:Grootste blunder van mijn ex: vreemdgaan, stiekem smsen met andere meiden, mijn laptop kapot gooien, heel veel coke gebruiken en als klap op de vuurpijl een sms naar een goede vriendin van me: "jij bent de vrouw van mijn dromen, ik word elke dag naast de verkeerde wakker xxxx je valentijntje" en met als excuus dat het een grapje was omdat ze verder geen valentijns kaartje had gekregen! I rest my case.....
dressagelady schreef:Pascal schreef:Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!
Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..
*rolt van stoel![]()
![]()
ik kom echt níet meer bij muahahaha
TamaartJje schreef:Zo heb het hele topic eindelijk doorgelezen en heb bij sommige blunders zooo hard mijn best moeten doen om niet al te hard te lachen aangezien ik op het moment gewoon op kantoor zit.
Ik heb er ook nog wel 1 van een wasmachine tijdens het zoenen.. Was gelukkig maarr een scharrel.
Kende hem via via, leuke gezellige jongen. Altijd leuke gesprekken mee op msn enz. Tijdens het uitgaan konden we helemaal los gaan. Maar verder nog nooit met hem gezoend. Moest altijd wel de praatjes aanhoren van hoe goed hij toch wel niet kon zoenen en weet ik veel wat. Ik denk "dude tuurlijk zal wel. "
Dus op een gegeven moment na het uitgaan (ik had wat alcohol op,maar absoluut niet dronken), hij brengt mij thuis en van het 1 kwam het ander. Hij begint te zoenen en gelijk na de eerste zei ik best l*llig, terwijl ik me mond en me halve gezicht aan het afvegen was: Jooh wat was dat.?!![]()
Hij wist niet hoe gauw hij zijn fiets moest pakken en weg moest fietsen. OMG!!
GummyBear schreef:Ik heb wel een maandje geleden ofzo m'n huidige vriend echt de stuipen op het lijf gejaagd
M'n buurjongen zou een nieuwe grill op m'n auto gaan zetten, duurde maar 10 minuutjes. Dus m'n vriend zegt: ik ga in de tussentijd wel even douchen. Dus ik naar m'n auto, kijken hoe die grill erop ging. Kom ik weer terug en loop naar boven, staat ie nog steeds te douchen. Dus ik kwam op het idee om hem eens even flink te laten schrikken.Onze badkamer bestaat eigenlijk uit 2 kamers, met daar tussen een doorloop. Als je bij de wastafel staat kan degene die aan het douchen is je niet zien en andersom ook niet, dus daar ging ik staan wachten tot ie uit de douche kwam. Ik had nog helemaal niks gezegd en geen geluid gemaakt, hij wist dus niet dat ik al terug was.
Nou, ik hoorde de kraan uitgaan, schuifdeuren van de douche gingen open, hij pakte een handdoek. En op dat moment kom ik de hoek om stormen met een monsterlijke brul en m'n armen naar voren. Nou, hij GILDE en sloeg om zich heen met die handdoek! Niet normaalIk heb ten eerste nog nooit een man zó horen gillen en ten tweede heb ik nog nooit iemand zó zien schrikken. Hij dacht echt dat ie aangevallen werd, hij stond na 5 minuten nog na te hijgen.
Voor de rest is het een echte vent hoor