Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_kell schreef:Citaat:Ik hoor net dat er over 3 weken een Primark in Almere komt! Dat zou ideaaaaaal zijn
Drukte valt in Hoofddorp idd wel mee. Ik ging op koopavond en ik had het echt veel drukker verwachtZelfs bij de pashokjes niet moeten wachten oid.
Zou er maar niet op rekenen, vast iemand die dat van iemand heeft. Er had laatst hier iemand gereageerd die al sinds de opening bij de Primark in Rotterdam werkt en die zei dat er verder nog geen nieuwe filialen in Nederland op de planning staan de komende tijd.
Het klopt dat er eentje in almere komt![]()
In almere stad in de oude hema.
vlakbij station (bruna)
Wederom help ik jullie uit de droom. Dit jaar komt er zowieso geen nieuwe primark. Dus geloof ajb geen roddels die zeggen "binnen 3 weken komt er een nieuwe". Verder staat er voorlopig niets op de planning...dus wie weet zitten we wel vast aan Rotterdam en Hoofddorp![]()
De zaterdagen en zondagen zijn al behoorlijk druk aan het worden (salaris gehad?:P) maar de vrijdagavond was nog heeerlijk rustig!
Lous schreef:__Esther__ schreef:Leuk! Ik hoor net dat er een Primark in Almere komt
Die komt er niet!!!!!
Voor de komendetijd staat er nog niks op het programma. Zie een paar pagina's terug