Verder nog een horloge/armband gewonnen en ben nu aan het bieden op een hoofdstel en een nieuwe Kavalkade cap. Zag ook deze cap op ebay, ben er nog niet helemaal uit of ik 'm nou mooi vind of niet, haha. Hij is er wel in grappige kleuren! http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
minouesmee
Geplaatst: 15-06-11 10:35
Hoelang ben jij onderweg naar de Freddy's Mel? Half uurtje? Fijne winkel, die man is super vriendelijk en goede service.
Leuke cap's zeg! Jammer dat ze geen bruin/blauw hebben.
Ja dat wel, maar ze hebben ook Harry's Horse dus voor ieder zijn portomonee iets wils. Ik koop er altijd mijn dekens aangezien De Ruitershop weinig dekens heeft.. naja ze hebben er aardig wat allen maar dezelfde kleuren en maar 1 deken van bijv 300 grams.
Pff 12 winkels dat is wel lekker. Wij hebben dan de Freddy's, Horseplaza, Ruitershop en valk bij stal een dierenwinkel die wat simepele spullen van Harry's Horse verkoop. Dus niet echt geweldig.
Vrielink - Apeldoorn Heja - Garderen Veldhuizen - Lunteren Eigen winkeltje - Lunteren (alleen op afspraak volgens mij, weet ff naam niet meer haha) Divoza - Heteren Drop en draf - Bennekom Country Mill - Nijkerk Kraay ruitershop - Nijkerkerveen Freddy's - Nieuwegein Horseplaza - Nieuwegein Bos Ruitersport - Scherpenzeel Bunschoten, bij een manege, klein winkeltje Letty's - Veenendaal.
Genoeg
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-11 12:58
ik ken dat winkeltje in Lunteren ben er ook wel eens geweest, is bij een boerderij/stal, aan een lange weg vanuit het dorp, weet de naam even niet Ben alweer even aan het jagen op ebay
ik heb nu (allemaal via ebay ) Pokemon Saphire Pokemon Ruby Pokemon Emerald Pokemon Leafgreen Pokemon Soulsilver Pokemon HeartGold Pokemon rangers gebeuren en ook nog die andere
@renee, nee winkel haha, andere versies download ik altijd. Toevallig deze gekocht omdat ik niet de goede download kon vinden en moest en zou m hebben ivm operatie en verveling haha