Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:01

@eclair98 De meeste schapplanken zijn 1m breed

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:48

Vjestagirl schreef:
Horsii_mine schreef:
Haha een tijdje terug stond ik in een shortje (met een panty er onder uiteraard :P ) vakken te vullen. Loopt er een man naar mij toe: Zo! Jij hebt een leuk broekje aan! Waarna hij weer weg liep.. En ik stond daar echt van he?! :') En nee dat broekje was niet zo kort als die in mijn profiel :') In zo'n kort broekje skate ik alleen :P

Dan heb je geluk dat dat mag van je bedrijfsleider, ik had je naar huis gestuurd om fatsoenlijke kleding aan te trekken.

Serieus? Bij ons werken alle vrouwen eigenlijk in shortjes en rokjes. Zo lang je maar een panty of legging aan hebt is het goed.

Smallheal

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:54

Waar werk je dan?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:55

Tegenwoordig moet ik opeens zo'n lelijke broek aan met de meest vreselijke pasvorm, ik doe hem steeds niet aan met allemaal smoesjes, ik hou er echt niet van als hun bepalen wat ik aan doe. :\
Een shirtje snap ik, en ik doe heus geen asociale broek met scheuren aan in de winkel, dus dan maak ik het voor de rest zelf uit vind ik.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:56

Horsii dat mocht ik willen :P
Dan mag ik het wel aanhouden, maar dan wel op sollicitatie bij een ander bedrijf

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:21

*knip* blijkbaar al een keer gepost xD
Laatst bijgewerkt door 1234 op 16-05-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:24

Zo had ik laatst ook een buitenlandse klant, die wilde betalen met een briefje van 100,-. Wij hebben stickers hangen dat we die niet accepteren, we kunnen die ook niet controleren. Toen ik in het engels zei dat we dat niet doen zei ze: pleaaaaseee???? Neeheeee!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:29

1234, Die heb je laatst ook al gepost ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:32

Serieus? Ik dacht dat dat wat anders was ;)
Grapje xD dan haal ik em weer weg :P Beetje nutteloos

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:38

nadat de mini's al bijna twee weken op zijn vragen mensen nog steeds of we ze nog hebben, en dan vinden ze het vervelend dat ze er niet meer zijn, want ze hebben ze niet allemaal.
ik wordt er echt moe van, die rot dingen. volgend jaar wordt de kringloop er weer mee dood gegooid. ik wordt echt gek van die dingen, en de oma's die zijn het ergst. brrrr ik wordt er bang van. dan denk ik, wees blij dat u die dingen een aantal weken GRATIS bij uw boodschappen heeft gehad.
hetzelfde met dozen, als de dozen opzijn zijn wij ineens onredelijk omdat mensen hun mandje niet mee naar buiten mogen nemen. het is gewoon extra dat we die dozen voor de klanten beschikbaar stellen, en niet regelrecht de versnipperaar indraaien. als ze er dan niet zijn is het gewoon jammer.

ik had vandaag zelf wel een mooie, omdat de winkel waar ik zelf werk(volgensmij) 75 jaar bestaad hebben ze een actie waar je kan sparen voor korting op een kookworkshop. vandaag vroeg ik:
spaart u ook voor de kookkurkworkshop :'). ja, soms kom ik er niet meer uit.

en je mag bij ons voor de veiligheid ook alleen maar lange broeken aan, een vrouw draagt een rok voor geloofsovertuiging.

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:39

Ik heb pas geleden weer een geweldige opmerking gehad, ik werk nu bij een Mac bij mij in de buurt waar 90% van de mensen die daar werken donker is, komt er een vrouw aan me kassa: 'Oh ik vind dit zo leuk, staat er eindelijk een hollands meisje achter de kassa, blond haar, blauwe ogen, echt leuk! Vind dit echt bijzonder'
waarop mijn antwoord was: 'nou mevrouw, ik ben niet hollands, ik ben kwart arubaans en colombiaans'
jaa toen was het ineens niet meer zo bijzonder :+ mevrouw bestelde met een chagrijnig hoofd der bestelling en er kon geen tot ziens of wat vanaf haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:39

DeSa schreef:
Zo had ik laatst ook een buitenlandse klant, die wilde betalen met een briefje van 100,-. Wij hebben stickers hangen dat we die niet accepteren, we kunnen die ook niet controleren. Toen ik in het engels zei dat we dat niet doen zei ze: pleaaaaseee???? Neeheeee!

Wij accepteren helaas bij de jumbo wel 100,- briefjes xD Moeten we alleen wel door een scanner halen en dan in de cashbox doen. Maar het is heel irritant als mensen een klein bedrag betalen en dan alleen een 100,- briefje bij zich hebben :\ Vooral als je al weinig kleingeld en briefjes hebt. ('s ochtends ofzo)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:43

xShanice schreef:
Ik heb pas geleden weer een geweldige opmerking gehad, ik werk nu bij een Mac bij mij in de buurt waar 90% van de mensen die daar werken donker is, komt er een vrouw aan me kassa: 'Oh ik vind dit zo leuk, staat er eindelijk een hollands meisje achter de kassa, blond haar, blauwe ogen, echt leuk! Vind dit echt bijzonder'
waarop mijn antwoord was: 'nou mevrouw, ik ben niet hollands, ik ben kwart arubaans en colombiaans'
jaa toen was het ineens niet meer zo bijzonder :+ mevrouw bestelde met een chagrijnig hoofd der bestelling en er kon geen tot ziens of wat vanaf haha!

Waar word een mens blij om?
Lekker sneu zeg, wat maakt dat nou uit of er een blond meisje staat of niet. }:0
Leuk dat je dat erop terug kon zeggen, wat een bullshit :')

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:56

NeverGiveUp: misschien eet dat lekkerder ofzo hahah! Vind het verder ook best racistisch tegenover mijn collega's.. Gelukkig konden mijn collega's er wel erg om lachen, maar alsnog.. Heb der daarna ook niet meer gezien hahaha!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:09

Ik had laatst een man aan de kassa van rond de 40. Dus ik vraag aan die man 'wou u de bon en de zegeltjes ook mee?'
zegt de man 'nee maar ik wil jou wel mee in een doosje'
Ehh juist >;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:14

Ooooh zo heb ik een man die 'geen koopzegels wil maar wel cassières spaart'. :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:40

Oooh, ik heb heel vaak op zaterdagmorgen dat alle mensen met 50 euro willen betalen -O- Da's het enige wat er op zaterdagochtend schijnbaar uit de muur komt rollen, want het is elke week weer hetzelfde liedje :')

En het erge is, ik werk bij de groentewinkel. 9 van de 10 keer zijn het dus bedragen van een euro of 4. :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:02

Dat heb ik ook met die 50euro briefjes, gelukkig hebben wij genoeg wisselgeld in de kassa zitten.

Ik denk er trouwens nu pas aan dat ik echt de raarste klant ooit had, zo'n beetje slonzige vrouw met van dat dunnige haar en een tnt jas aan, die ging in de rij staan terwijl mijn kassa vrij was!
Dus ik zei dat ze ook bij mij af kon rekenen, toen kwam ze naar me toe en zei ze:
'Oh maar jij zit hier toch alleen maar om mooi te zijn?'

Ze zei het nit gemeen, ook niet als grapje, maar echt als een constatering, alsof dat echt zo is.
Ik reageerde een beetje bozig zovan nou nee hoor, ik weet opzich wel hoe ik de kassa moet bedienen.
En toen begon ze over dat mensen haar ook altijd dom blondje noemen (ik heb bruin haar?)
En ze zei 2x dat ik nou wel zou gaan nadenken wat de klant nou zei, nou daar had ze gelijk in want hoe ze dat zei leek het net op een soort complot of zo :')
Op het laatst zei ze sorry dat het er uit floepte en dat ze het niet zo bedoelde..

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:14

In de categorie domme vragen bestaan wel:

Hoeveel kost een opwaardeerkaart van 10 euro? En ja het was serieus..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:26

En zo dom vind ik hem niet eens. :+
Ik snap heus wel dat 9 van de 10 x het 10 euro zou kosten, maar ik ken genoeg acties waarbij je minder betaald dan dat je op kan waarderen. ;)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 21:06

Ik lig hier dubbel, daimler me op :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:02

Een oudere man kocht wat flessen wijn, en azijn :') (bij de jumbo)
Zegt ie :
'Zal ik je eens wat vertellen?
Vrouwtje lief.... vrouwtje wijn,
vrouwtje stout .... vrouwtje azijn.'
_O- Dacht echt van, ehhmm okeej? :')

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:50

"Waar liggen de gebakken eieren?" :')

In een supermarkt..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 11:17

Horsii_mine schreef:
Serieus? Bij ons werken alle vrouwen eigenlijk in shortjes en rokjes. Zo lang je maar een panty of legging aan hebt is het goed.

Wij hebben de regel dat rokken tot onder de knie moeten komen.. En ja, je kan er natuurlijk wel een panty of legging onderaan doen, maar eerlijk gezegd vind ik een shortje echt niet kunnen..

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:57

Dat wordt bij ons ook niet gewaardeerd :n. Bedrijfskleding is blouse en donkere broek (of nette rok). Maar een korte broek (echt kort) wordt bij ons ook niet gewaardeerd hoor :n