Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Horsii_mine schreef:Haha een tijdje terug stond ik in een shortje (met een panty er onder uiteraard) vakken te vullen. Loopt er een man naar mij toe: Zo! Jij hebt een leuk broekje aan! Waarna hij weer weg liep.. En ik stond daar echt van he?!
En nee dat broekje was niet zo kort als die in mijn profiel
In zo'n kort broekje skate ik alleen
Dan heb je geluk dat dat mag van je bedrijfsleider, ik had je naar huis gestuurd om fatsoenlijke kleding aan te trekken.
DeSa schreef:Zo had ik laatst ook een buitenlandse klant, die wilde betalen met een briefje van 100,-. Wij hebben stickers hangen dat we die niet accepteren, we kunnen die ook niet controleren. Toen ik in het engels zei dat we dat niet doen zei ze: pleaaaaseee???? Neeheeee!
xShanice schreef:Ik heb pas geleden weer een geweldige opmerking gehad, ik werk nu bij een Mac bij mij in de buurt waar 90% van de mensen die daar werken donker is, komt er een vrouw aan me kassa: 'Oh ik vind dit zo leuk, staat er eindelijk een hollands meisje achter de kassa, blond haar, blauwe ogen, echt leuk! Vind dit echt bijzonder'
waarop mijn antwoord was: 'nou mevrouw, ik ben niet hollands, ik ben kwart arubaans en colombiaans'
jaa toen was het ineens niet meer zo bijzondermevrouw bestelde met een chagrijnig hoofd der bestelling en er kon geen tot ziens of wat vanaf haha!
Horsii_mine schreef:Serieus? Bij ons werken alle vrouwen eigenlijk in shortjes en rokjes. Zo lang je maar een panty of legging aan hebt is het goed.