Nou wij hebben niet eens echt een witte kerst gehad. 2e kerstdag was alles al zo goed als weg.. Maar goed, na een week sneeuw vond ik het toch al niet zo magisch meer
Ja, ik kon gisteren eindelijk weer eens longeren (helemaal happy omdat ik weer trainen kon) komt mijn man net idd met die link van de telegraaf Kou best, maar zou graag verder mijn ding met mijn paardje willen doen
Nou die kou is niet zo erg (alhoewel, fijn is anders ) maar als er maar geen sneeuw meer komt.... dan kun je teminste nog beetje fatsoenlijk met de trailer op pad naar de binnenbak ofzo
Vandaag was het echt heerlijk weer! heb heerlijk in het zonnetje kunnen rijden, de bak is super bij ons gister alweer kunnen rijden, toen was ie alweer helemaal sneeuwvrij maar nog wel wat nat.
Nee hoor van mij mag het wel zo blijven als vandaag.... maar helaas dat zal er wel niet in zitten
Heerlijk . Zou wel gaaf zijn, weer een elfstedentocht
Huppelt weer rond, maar staat dan weer met beide benen op de grond...... het was hier vorig jaar wel een soort kleine verkeerschaos met de schaatstochten hier (molentocht, biesbosch etc).. ach, ook wel weer gezellig en ik heb er geen last van, want fiets de files zo voorbij
miloetje
Geplaatst: 28-12-09 19:02
Jeeh! Ik kan weer door het gras heen galopperen. Sneeuw allemaal gesmolten..
En nu willen ze weer vorst hebben, en morgen sneeuw en regen.. Jammer