VLC schreef:Vanaf rotterdam alexander rijdt er 1 keer per half uur een intercity, wegens een tekort aan ns treinen.
Sta ik na bijna een uur wachten voor een geopende deur van de trein een oude man te helpen, fluit de conducteur en rijdt de trein weg.Zonder mij en de oude man met de rolstoel. Ik ga zo eens bellen of een brief maken, want vond ik na 4 jaar treinen echt alles overtreffen.
Er is een speciale regeling voor mensen met een rolstoel. Die moeten zich aanmelden, en krijgen dan assistentie bij in en uitstappen met een brug. Ik snap dat het voor jouw heel zuur is dat je iemand wilt helpen en daardoor de trein mist
, maar die man met die rolstoel mag ook niet verlangen dat er "zomaar" iemand klaar staat om hem te helpen. Er zijn namelijk ook mensen die lichamelijk niet in staat zijn om te helpen. Bovendien duurt het vertrekproces aanzienlijk langer zonder brug, waardoor je weer het risico loopt dat er vertraging ontstaat en er een hoop mensen hun (soms krappe) overstap gaan missen in Utrecht.
Zonder mij en de oude man met de rolstoel. Ik ga zo eens bellen of een brief maken, want vond ik na 4 jaar treinen echt alles overtreffen.
Dat zien ze toch
Belooft ook weer veel goeds voor vrijdag als ik tentamen heb
Gelukkig heb ik geen haast, ik stel het wel uit tot morgen...


. Werd ik afgesnauwd dat ze er mee bezig waren en ik maar de monteur op moest zoeken. 
. 
.
Bah bah...
En niet de tijdelijke, want hij was geldig t/m 2012..
Je chipkaart "activeren" moet je niet bij een kaartjesautomaat van de NS doen maar bij een gele productophaalpaal.