Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maarja ik moet zeggen de neppers die ik haal ( 1 vast winkeltje ) zien er super goed uit.. Heb zon echte glazen en ook 1 uit turkije en je ziet geen verschil. Lettertype en dikte is precies gelijk! Ik haal gewoon liever in turkije een stuk of 5 voor zon 40/50 euro dan dat ik er hier 5 koop voor heel veel geld..

bedel achterlaten en dan zou men kijken wat ze konden doen, now way
dat ik daar mijn bedel eraf ga staan te halen en hem achterlaat zonder dat ik iets meer weet
de echtgenoot van de goudbewerkster was aanwezig, en deze hoorde mij mijn probleem uitleggen aan de verkoopster die mij hielp die avond, dus hij sprak mij aan dat ik even op hem moest wachten
afijn wij zochten dezelfde bedel op, ik kreeg een nieuwe en hij stuurde mijn kapotte exemplaar op naar Pandora
dat is nog eens service
daarna heb ik nog 3 wensen, een ketting, een zwart / witte armband en een zilver / gouden armband en daarna stop ik echt met het verzamelen van pandora bedels, de prijzen zijn gewoon niet normaal meer

! 
. Misschien dati k in toch at bedels al bestel via de ene website. Waar ik benieuwd naar was.. gebruiken jullie ook andere merken kralen. (b.v. trollbeats e.d.) passen al deze kralen om de pandora armband?
Maandag de armband kopen in de winkel met nog 2 bedels dan als het goed is en de pandora sluiting. De extra bedel die je gratis krijgt is zilver, dus ik heb nu maar 2 glaskralen besteld. Dus das een mooi begin.