Pandora. Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farfalla_

Re: Pandora. Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:45

Op deze staat ook ale op en 925, het is alleen niet heel dik gedrukt, wat bij de originele pandora's wel is. MightyJoe, het kan dus zijn dat deze ook namaak zijn, de prijzen van pandora liggen overal ongeveer hetzelfde.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:48

Bedoel je die ik uit turkije zijn namaak zijn? Dat weet ik wel zeker aangezien ze in istanbul worden gemaakt :P maarja ik moet zeggen de neppers die ik haal ( 1 vast winkeltje ) zien er super goed uit.. Heb zon echte glazen en ook 1 uit turkije en je ziet geen verschil. Lettertype en dikte is precies gelijk! Ik haal gewoon liever in turkije een stuk of 5 voor zon 40/50 euro dan dat ik er hier 5 koop voor heel veel geld..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 08:40

Ik meld me ook maar weer eens.....

3 weken geleden vond er een klein drama plaats.
Ik heb die bedel zilver hartje met ketting en daaraan een goud sleuteltje....
Tot mijn grote schrik was het kettingkje met de sleutel afgebroken :oo
Dus jullie begrijpen een DRAMA |(
Overal zoeken natuurlijk maar ik kon me niet bedenken wanneer en waar hij stuk gegaan kon zijn -:(-

Afijn ik had mijn examen gehaald en mocht van mijn "man" een bedel uitzoeken :D
Gelukkig nog de oude prijzen O:)
Mooie bedel uitgezocht en direct gevraagd of de goubewerkster (mijn oude buurvrouw) er was.
Nee die was er niet maar ik mocht mijn geliefde <3 bedel achterlaten en dan zou men kijken wat ze konden doen, now way 8)7 dat ik daar mijn bedel eraf ga staan te halen en hem achterlaat zonder dat ik iets meer weet

Diezelfde avond maakte ik dezelfde rit naar deze juwelier, dit maal met moeders van wie ik ook een bedel mocht uitzoeken :~ de echtgenoot van de goudbewerkster was aanwezig, en deze hoorde mij mijn probleem uitleggen aan de verkoopster die mij hielp die avond, dus hij sprak mij aan dat ik even op hem moest wachten :P afijn wij zochten dezelfde bedel op, ik kreeg een nieuwe en hij stuurde mijn kapotte exemplaar op naar Pandora *\o/* dat is nog eens service +:)+

Mijn 2e armband is nu zo goed als vol, rose en lady things is het thema van deze armband geworden.
Natuurlijk wil ik een 3e armband, ik heb nog een aantal bedels liggen die niet aan mijn armbanden passen, of er niet bij matchen, de volgende word een blauwe met boy's things <3 daarna heb ik nog 3 wensen, een ketting, een zwart / witte armband en een zilver / gouden armband en daarna stop ik echt met het verzamelen van pandora bedels, de prijzen zijn gewoon niet normaal meer _-:(

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:49

Het is inderdaad wel erg duur..
Ik heb trouwens het nieuwe bedeltje ivm borstkanker ook besteld!
Wel leuk als het zo een vorm van 'steun' kan wezen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:53

Nieuw bedeltje borstkanker :?
Ik heb wel de pink ribbon bedel maar die is toch al jaren hetzelfde ?????

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:57

Mijn juwelierster zei dat deze bedel nieuw was..
Ofwel bedoelde ze nieuw binnen, kan ook :)
Is eentje met een strikje ..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:05

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:26

Het is de tweede,
als die niet nieuw is bedoelde ze waarschijnlijk dat hij nieuw binnen is in haar winkel. :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:57

Ik wil er ook graag zo eentje maar je hebt zoveel Verschillende! Veel kan je niet in de winkel kopen en moet via internet maar dat kost wel meer geld ivm verzendkosten...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:33

@miep, dat had ik dus ook met een bedeltje met een hangertje... gelukkig vond mijn zus hem tijdens het stofzuigen :oo
en heb ik hem kunnen laten repareren, fijn dat jouw juwelier hem kon opsturen en onder garantie viel :D!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:27

@xFioon, mijn juwelier krijgt voor deze keurige oplossing ook echt de warme douche :j
Bedel is ruim 2 jaar oud dus hij had het niet hoeven doen *D

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:06

Ik moet echt moeite doen met sparen, buiten het kostenplaatje om. Ik vind láng niet alle bedels leuk. Zou er dan ook echt geen tweede bij willen hebben.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:13

Georgette schreef:
Ik moet echt moeite doen met sparen, buiten het kostenplaatje om. Ik vind láng niet alle bedels leuk. Zou er dan ook echt geen tweede bij willen hebben.

Nou, ik zou anders geen moeite hebben met een 4e armband hoor :o

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:19

Ik wil alleen de bedels hebben waar ik iets mee heb en niet zomaar voor de fun. Dat maakt het voor mij speciaal.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:32

Ik ga er eentje voor me verjaardag vragen denk :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:22

Dag dames, jeetje wat zijn de prijzen gestegen zeg van pandora! Terwijl ik juist besloten heb om toch ook een pandora aan te schaffen. Krijg er 1tje voor mijn verjaardag :) . Misschien dati k in toch at bedels al bestel via de ene website. Waar ik benieuwd naar was.. gebruiken jullie ook andere merken kralen. (b.v. trollbeats e.d.) passen al deze kralen om de pandora armband?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:27

Ik heb gelezen dat ze wel passen, maar ze wel je armband kunnen beschadigen(doordat de mm's verschillen).
Ik heb niet geweten wat de oude prijzen van pandora waren, dacht juist dat ze goedkoper zijn geworden.
Ik ga er vanavond eentje gewoon in de winkel kopen :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:30

zoiets als dit wil ik:

Afbeelding

Afbeelding

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:41

even een vraagje.. via die website van van pandorawebwinkel. Krijg je wel korting, maar er komt 12??? euro voor betalingskosten bij? Vind dat wel heel veel.. Betaal dan 52 euro voor 2 glasbedels. Natuurlijk wel goedkoper als alsnog in de winkel. Maar vind het behoorlijk.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:42

Er is trouwens nu een actie bij siebel en bijenkorf. Een armband met dat slotje zoals hierboven op die foto en als je dan eenbeeld erbij koopt en je zit rond de 88,- krijg je er een zilveren bedel bij van 29,-.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:44

Tja en nog geen 4 maanden geleden was die aktie € 59,00 voor een armband en een gratis bedel twv € 22,00 -O-

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:47

Ik heb de bedel, geloof, hoop, liefde besteld...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:54

Nou, ik kwam erachter dat als je aan de deur doet betlaen het 12,- extra kost. Dus heb nu gewoon laten bezorgen en vooruit betalen. Dus ik ben benieuwd of ze er alle 3 nog zijn :) Maandag de armband kopen in de winkel met nog 2 bedels dan als het goed is en de pandora sluiting. De extra bedel die je gratis krijgt is zilver, dus ik heb nu maar 2 glaskralen besteld. Dus das een mooi begin.
Heb de volgende:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:55

ChantalSmook schreef:
Er is trouwens nu een actie bij siebel en bijenkorf. Een armband met dat slotje zoals hierboven op die foto en als je dan eenbeeld erbij koopt en je zit rond de 88,- krijg je er een zilveren bedel bij van 29,-.

dat is goed dat ik dat weet! ga ik vanavond naar de bijenkorf!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:39

ze zijn inderdaad niet goedkoper geworden nee :P

Toen ik begon met sparen, kon je via internet nog goedkoper kopen dan bij de juwelier, en betaalde je via internet 13,- voor een bedel... nu al 29,- voor dezelfde bedels.