sorry een tijdje niet hier geweest, omdat het allemaal zo goed ging ! hij is net vorige week 2 jaartjes geworden.
alleen hij is nu weer opweg naar het ziekenhuis.. saturatie van 83-91 en een hartslag van boven de 180 met rivitril (dat is een medicijn om hem rustig te houden als hij druk is) maar het is veelste hoog voor hem
hopelijk een korte opname
en ik ben zo blij dat ik hier mijn verhaal kan doen.. mijn 'vrienden' worden nu wel zat van de verhalen over ruben, omdat ze vinden dat het MAAR een pleegkindje is.
ach gut. wat sneu dat het nu weer niet goed gaat met ruben. en je kunt hier altijd je verhaal kwijt. ieder kind is er 1. of dat nu een pleegkind is of niet.geef hem een dikke knuffel
mijn ouders zijn weer terug. ruben moest bloedprikken en longfoto's laten maken ook had hij koorts.. wat blijkt ene longontsteking nu hopen dat hij op de steriele kamer kan herstellen..
jeetje, vervelend zeg!! In dat opzicht is het altijd goed als dit topic niet loopt. Heb je nog foto's van je knappe mannetje, ben daar altijd erg benieuwd naar! Balen zeg, maar gelukkig is hij daar in goede handen, en hopelijk is hij snel weer thuis!
tina
Geplaatst: 01-04-10 00:38
hoop dat de kleine man snel weer thuis is of nu een van eigen bloed is of niet ,voor jouw is die een soort broertje ,jammer dat je vrienden dat niet begrijpen hoeveel zorgen je kan maken om iemand waarom je geeft
bedankt allemaal. Arvanta: ik zal foto's als ik thuis ben vanavond uploaden. Tina: ja dat noemt men dan vrienden. achja ik laat ze lekker
Ruben is de nacht rustig doorgekomen, wel heel benauwd, en af en toe wat spugen. en een hoge hartslag. maar we hebben vertrouwen, als de longontsteking verder geen kans krijgt komt het goed.
Esmeralda
Geplaatst: 01-04-10 10:14
tuurlijk komt goed ondanks alles wat hij mankeert is hij toch wel sterk. komt goed hoor meis
fojoe
Geplaatst: 01-04-10 10:16
arme knul geef hem maar een dikke knuffel van mij.
en blijf jij maar lekker veel vertellen over Ruben, wij worden het echt niet beu
Hoi, sorry voor de late update het gaat wat slechter, het alarm gaat constant af, ook snachts. dus slapen is er voor ons alemaal niet bij. echter is hij vrolijk. maar hij ligt nu meestal van 7 uur savonds, tot 10 sochtends in bed.. is tot 12 wakker, en dan supermoe, en ligt er dan weer in tot 5. want de laatste tijd is hij zo moe.en hij blijft afvallen. maar hij is vrolijk gelukkig..