afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 00:12

Ik moet drie routes min of meer uit mijn hoofd kennen. Ik weet ze nu denk ik wel, maar ben toch bang dat ik het ff kwijtraak als het erop aan komt (zenuwen).
Heb gisteren zo'n pil ingenomen voor het lessen om effect te checken en het ging eigenlijk allemaal wel relaxed. Mijn les vanavond ging ook wel goed, al hebben ze altijd wel íets aan te merken. Hebben jullie dat ook?

@aam_mic:
Ach meid, ik ken het gevoel hoor! Echt heel erg klote. Maargoed...gewoon doorzetten. Mijn PB box staat open voor je!

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 00:28

toen ik vorige week exmaen had moest ik ook met tomtom rijden. ik mog kiezen uit een opdracht, of dat hij vertelde waar heen moes of tomtom. ik koos voor tomtom maar wel erbij gezegt dat ik het moeilijk vind en het met geluid uit doe. (dit werkt overgens veel beter vind ik) na een gegeven moment zei die wel dat ik er veel op keek en dat niet goed was maar omdat rest wel goed was was tog geslaagt. ik ben nogsteeds van mening dat je geluk moet hebben erbij suc6 voor de mensen die binnekort weer gaan.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 01:53

Ik vind het ook erg leuk om de TomTom voor de gek te houden Haha! Tong uitsteken

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:27

Aaaaah ik ben zo zenuwachtig! ik word zo opgehaald door mijn instructeur.. nog een uurtje rijden en dan poging twee!!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:38

Yellowfish schreef:
Aaaaah ik ben zo zenuwachtig! ik word zo opgehaald door mijn instructeur.. nog een uurtje rijden en dan poging twee!!

heeel veel succes Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:43

succes joh

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:48

Succes Yellowfish! Hopelijk haal je het. Ik duim voor je...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:49

Ik moet officieel gezien ook, maar ik lig al vanaf donderdag(vorige week) ziek op bed, dus we gaan nu even kijken of we iets kunnen regelen met een doktersverklaring. God, wat baal ik zeg! Boos! Dacht dat het wel beter zou worden, maar voorlopig wordt het alleen maar erger.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 10:25

succes Romana!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:00

Go jij! Go jij! hebbes!

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:01

Yellowfish schreef:
Go jij! Go jij! hebbes!

zo te zien ben je geslaagd?! Gefeliciteerd.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:09

Yellowfish schreef:
Go jij! Go jij! hebbes!

joehoe Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! gefeliciteerd!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:11

Gefeliciteerd Yellowfish!!! Hoop dat ik dat goede nieuws hier binnenkort ook kan melden.

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:58

Gefeliciteerd yellowfish.

Ik moet over 4 weken Lachen
Gisteren ging de les echt super slecht, dus ik ben beniwed

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:31

Gefeliciteerd yellowfish! Welke route moest je rijden? (neem tenminste aan dat je cbr zaandam had? Tong uitsteken)

Ik moet dinsdag op, heb maar 23 lessen gehad dus ik ben behooooorlijk zenuwachtig Tong uitsteken

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:43

Knap gedaan Yellowfish! Haha!

Voor diegenen die nog moeten: SUCCES!

Mijn vader komt me zo ophalen met de auto in Nijmegen (zit op kamers) en mag dan naar huis rijden, heb woensdag mn rijbewijs afghaald dus heb nog nooit in andere auto gereden. Wilde eigenlijk eerst wat aan de auto wennen, maar hij neemt zijn eigen auto mee en dat is een automaat dus dat moet hopelijk wel lukken. Ben toch best wel zenuwachtig Bloos .

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 13:47

Yellowfish schreef:
Go jij! Go jij! hebbes!

Party!! Jaa gefeliciteerd!!! Party!!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 14:23

Ik ben een paar maanden terug gezakt in Amsterdam. Daarna ging ik voor een paar maanden op stage in Drenthe. Omdat ik het zonde vond om zo lang niet te rijden en omdat ik dacht dat het daar makkelijker zou zijn (minder druk) ben ik daar verder gegaan en zou 12 november opnieuw afrijden. Ik was net gewend aan andere auto etc. Nou heb ik van de week mn pink gebroken tijdens stage, en mag ik niet afrijden.. Huilen Nou ga ik hier maar weer verder als mn pink weer goed is..Kan ik weer gaan wennen..Ik had mn examengeld al betaald, weet iemand of je dat dan terug krijgt?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 14:39

Yellowfish schreef:
Go jij! Go jij! hebbes!

Gefeliciteerd! Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:16

Gabon schreef:
Ik ben een paar maanden terug gezakt in Amsterdam. Daarna ging ik voor een paar maanden op stage in Drenthe. Omdat ik het zonde vond om zo lang niet te rijden en omdat ik dacht dat het daar makkelijker zou zijn (minder druk) ben ik daar verder gegaan en zou 12 november opnieuw afrijden. Ik was net gewend aan andere auto etc. Nou heb ik van de week mn pink gebroken tijdens stage, en mag ik niet afrijden.. Huilen Nou ga ik hier maar weer verder als mn pink weer goed is..Kan ik weer gaan wennen..Ik had mn examengeld al betaald, weet iemand of je dat dan terug krijgt?

Als ik jou was zou ik het CBR even bellen en de situatie uitleggen. Misschien dat je op een andere datum mag? Lachen
En anders geld gewoon terug eisen, jij kan er niks aan doen dat je je pinkt gebroken hebt!

s_uzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:20

Gabon schreef:

als je een doktersverklaring kan krijgen, kan je het denk ik makkelijker aan het cbr uitleggen en misschien je geld terug krijgen

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:25

Ik dacht ook dat je dan je geld terug krijgt, mits je een doktersverklaring hebt.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:25

Jeeeeeeej Haha! Haha! Haha!
Ondanks dat ik ontzettend ziek ben(voorhoofdsholte-ontsteking, bijholte-ontsteking, griep, koorts en keelontsteking) en m'n normale stress. Ben ik vandaag in 1 keer geslaagd Haha! Haha! Haha! OLE OLE OLE Haha!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:39

Zo, dat heb je goed gedaan dan! Van harte gefeliciteerd...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:41

Somebody_ schreef:
Jeeeeeeej Haha! Haha! Haha!
Ondanks dat ik ontzettend ziek ben(voorhoofdsholte-ontsteking, bijholte-ontsteking, griep, koorts en keelontsteking) en m'n normale stress. Ben ik vandaag in 1 keer geslaagd Haha! Haha! Haha! OLE OLE OLE Haha!

Jaa super! Gefeliciteerd! Party!!