[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:57

mijn vriend wil absoluut niet op de foto :(
heb nu in bijna een jaar tijd maar 1 of 2 foto's samen met hem en ik hou echt super veel van foto's
hij is 19juni jarig en ik heb een zilvere ketting +hanger gekocht met mijn naam erin gegrafeerd, hoop dat hij het leuk gaat vinden :o
hij weet alleen al dat het een ketting is, maar nog niet wat voor 1.

eigenlijk wil ik nog iets kleins erbij, dus massage olie zag ik hier vaak staan. Hij houdt wel van massages, dus goed idee?

maar over een maand hebben we een jaar, dus dan wil ik misschien nog cadeautje doen, maar zo rijk ben ik niet :+ dus een dagje weg wordt het niet, heeft hij denk ik niet eens tijd voor... :(

ben alleen bang dat als ik dat kettinkje geef op zijn verjaardag dat z'n moeder raar gaat doen, ze heeft nogal een jaloerse houding, als we in de avond naar boven gaan gaat ze beetje zeuren dat we beneden moeten blijven enzo (ik ben 17, hij wordt 18...) en als hij naar mij toe gaat ook. Hij is enig kind...
dus dan denk ik dat zijn moeder bijvoorbeeld gaat denken ofzo dat ik daarmee wil laten zien dat hij "van" mij is ofzo.
Terwijl die het zelf een keer zei, dat die dat wel wilde hebben, het maakt me zo onzeker :(

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:17

Wat geef je je vriend voor zijn slagen?

Mijn vriend heeft volgende week zijn examenuitslag en ik wil graag een mooi cadeau voor hem kopen waar hij iets aan heeft. Komend jaar gaat hij namelijk een jaar weg, naar Spanje en dan kan hij niet al te veel mee gaan nemen. En ik vind het toch zonde als hij er nog maar eventjes plezier van heeft en het een jaar achter moet laten.

Wie weet iets leuks?

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 23:23

@Suikermeisje: als hij aangeeft dat hij zo'n cadeau leuk zou vinden, dan zou ik hem dat lekker geven.
Omdat hij enig kind is, zal z'n moeder de hele verkering misschien moeilijk vinden maar zo laat je in ieder geval toch wel een beetje aan hem (en aan haar) zien dat het wat jou betreft wel serieus is, dat je niet alleen maar flutdingetjes koopt. Ook al vind z'n moeder het niet leuk, als het zo is zal ze er toch bij neer moeten leggen. Hij is al 18, kleine jongetjes worden nou eenmaal groot ;)

Ok, nu mijn vraag:
Ik ben dus echt geen (heulemaal niet) crea-bea en mijn vriend kan z'n eigen helemaal als een simpele boer gedragen (no offense voor de boeren onder ons, ik kom zelf ook van 't platteland) maar wij zijn in juli 5 jaar samen , jaja *D . Nu dus mijn vraag: wat is leuk?
Hij vind vooral voetbal en ons dochtertje van 2 leuk...verder heeft ie niet echt bepaalde dingen. Ja hij heeft een motor, maar daar heeft 'ie t hele jaar nog maar 2x op gereden, hij is niet zo'n fanatieke rijder...meer een mooi-weer rijder en met ons dochtertje erbij is een motor toch niet meer handig dus gaan we altijd met de auto.
Hij zei, op die dag gaan we wel uit eten bij de bios en dan een filmpje pakken maar dat is zo standaard :O
Ik bedoel ik vind 't wel gezellig hoor, we doen het wel vaker, lekker oppas regelen voor ons meisje en dan lekker samen naar de film maarja omdat nou ook weer op zo'n 5-jarig jubileum te doen... Kijk ik wil dat ook wel doen hoor, maar dan zou ik er graag nog een heel leuk cadeau bijgeven :)
Gouden armband heeft hij al, bijpassend bij z'n ketting maar die draagt 'ie eigenlijk nooit meer en bestaat uit allemaal schakels zeg maar dus daar kan niet iets in gegraveerd worden.
Gouden ringen heeft 'ie al (komt van 't kamp maar hij draagt maar 1 beschaafde ketting hoor haha en hij werkt gewoon..als je 't niet weet zou je 'm d'r ook niet van verdenken er vandaan te komen ;) ) dus met een ring hoef ik ook niet aan te komen.

Wat hebben jullie met jullie 5-jarig samenzijn gedaan?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 08:37

@Ashley1
dat is het probleem juist, ze pampert hem heel erg, hij mag niet bij mij blijven slapen, ze bedenkt wanneer hij mij mag zien etc.
ze is opzich hartstikke aardig maar ik heb daardoor beetje idee van wat moet ik daar...
ze is bang haar manneteje kwijt te raken terwijl die thuis best vervelend is soms, en dan zegt ze dat ze hem de hut uit schopt... en dat zegt ze bijna elke keer als ik er ben...

wel moeilijk dat hij alles al heeft zou het zelf niet weten eigenlijk.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:05

Ik zoek een leuk cadeautje, voor iemand die iets meer voor me is dan een gewone buurvrouw...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:27

Janine1990 schreef:
Ik zoek een leuk cadeautje, voor iemand die iets meer voor me is dan een gewone buurvrouw...

Voor een verjaardag? Zomaar? Leeftijd? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:28

Verjaardag, ze is 41...

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 14:51

@ Ashley1
Wat dacht je van bijvoorbeeld een horloge om te geven?
Je kan hier eventueel ook iets in laten graveren, bijvoorbeeld "Forever yours" of "Voor altijd" oid.

En wat je eventueel samen kan doen... Lekker een weekendje weg! Desnoods een cheap cheesy hotel waar je letterlijk van elkaar kan genieten :+

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:46

Heee,

mijn vriend krijgt donderdag tehoren of hij is geslaagd, en dan wil ik graag wat leuks voor hem halen! Maar ik heb geen idee wat haha. Hebben jullie enig idee?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:08

Weet iemand iets leuks om te geven rond het thema New York of Amerika ofz??

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:11

Oei.
M'n zus hoort deze week of ze geslagd is of niet.
Ik wil haar wel graag een klein cadeautje gven. Maarja.
Wat?!
Ze gaat voo haar volgende opleiding iets van zorgende ofzo doen.
Liefs.
LeonieL

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:24

Kadotip voor geslaagden is misschien een pen met iets gegrafeerd misschien leuk.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 13:54

Helaas is mijn topic gesloten [LZP] Vaderdag: Tips Cadeau's voor vader met hernia

ERg jammer, want vind het echt heel specifiek, maar hierbij nogmaals de vraag dan maar:

Citaat:
Mijn vader, de adhd, himself, heeft sinds dit jaar last van zijn Hernia. Hij mag nu echt helemaal niets meer. Hij staat al op de wachtlijst voor een operatie. Aangezien mijn pap niets meer mag en dat erg moeilijk voor hem is omdat stilzitten niet in zijn woordenboek voorkomt. Hadden we het idee om een "hoe kom je door je hernia periode" pakket te geven. Om een hart onder de riem te steken voor deze moeilijke periode.

Profiel van mijn pap: Klusser in hart in nieren, biergek, voetbalgek, gezelligheid, treinmachinist, snoepert, adhd, geen actieve sporter

Wat we tot dusver hebben:
- Puzzelboekjes (daar houdt hij van)
- Boek (weet nog niet welke, hoop op een soort zelfhulpboek over hoe je kan stilzitten, maar tot nu toe nog niet gevonden)
- Truffels
-.....

Tja.. dat was het nog.. Heeft iemand nog ideeën of tips

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 14:00

Kimbaie: een proefabbonement op bijvoorbeeld de Voetbal International? Niet zo duur en erg leuk om te lezen.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:07

Ik heb volgende week mijn laatste stage dag op een psychiatrische afdeling.
Hier heb ik 20 weken stage gelopen. Ik twijfel of ik iedereen iets kleins wil geven,
maar dan moet het echt klein zijn.
Ziezo wil ik mijn 3 studiebegeleiders iets geven. Maar wat???
Het moet origineel zijn en niet te duur...
iemand ideeën?

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:23

annehoe : Als je iedereen (weet niet hoeveel er dat zijn?) iets wil geven kan je misschien gewoon op iets lekkers trakteren.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:35

Iemand nog tips?
Mijn vriend word 20 en ik vind een geurtje zo afgezaagd.

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:41

_R_G_ schreef:
Iemand nog tips?
Mijn vriend word 20 en ik vind een geurtje zo afgezaagd.

* trakteren op een etentje / bioscoop
* kleding
* horloge

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:23

nanka schreef:
annehoe : Als je iedereen (weet niet hoeveel er dat zijn?) iets wil geven kan je misschien gewoon op iets lekkers trakteren.

Ja ik wou zoiezo op mijn laatste dienst een Cake mee nemen. Echter is niet iedereen aanwezig.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:49

kadootjes zijn lastig :+

Wat geef je aan je vent die alles al heeft :+ (ketting, armband, ring, horloge, schouder/laptoptas, digitale fotolijst, weekendje weg, luchtjes heb ik allemaal al gehad :+ )

Ik krijg van hem laarzen voor mn verjaardag die ik zelf heb uitgezocht dus hij komt er weer makkelijk vanaf dit jaar :+

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:17

RG: Heleboel leuks, weekendje weg, en lekkere set samenstellen met alles wat hij lekker vindt, dagje weg?

Annehoe: misschien een idee om kleine taartjes/cakejes te maken, geglazuurd, zodat ze wat langer goed blijven, en daar een leuk kaartje aan hangen voor iedereen een eigen?

Kimbaie: Ik weet niet of het een heel stom idee is, maar als hij treinmachinist is, is het misschien leuk om modeltreinen te gaan bouwen, daar wat info over te geven? Of idd een abbo op Voetbal international, en gruwelijke bak met snoep, met daarin boekjes met alles wat hij leuk vindt?

Dan een vraag voor jullie: Kado voor vriendje gezocht, zijn net samen, maar dacht aan een weekendje weg.
Maar andere mensen misschien nog leuke tips?
Trefwoorden; druk, zingen, feestjes, cabaret.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:35

Sassieja schreef:
Kimbaie: Ik weet niet of het een heel stom idee is, maar als hij treinmachinist is, is het misschien leuk om modeltreinen te gaan bouwen, daar wat info over te geven? Of idd een abbo op Voetbal international, en gruwelijke bak met snoep, met daarin boekjes met alles wat hij leuk vindt?

Bedankt voor het meedenken. Hij is niet zo gek op modeltreinen, maar hij was wel een tijdje bezig met het verzamelen van autootjes, dus ik ga er daar zeker een paar van in het pakket stoppen. Een voetbalabonnement heeft hij elke maand plezier vna, maar niet een periode achter elkaar, aangezien ik aanneem, dat hij zo'n tijdschrift binnen een dag uit heeft.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:08

Sassieja schreef:
Annehoe: misschien een idee om kleine taartjes/cakejes te maken, geglazuurd, zodat ze wat langer goed blijven, en daar een leuk kaartje aan hangen voor iedereen een eigen?

Is heel leuk alleen het is vakantie tijd dat betekend dat sommige hem pas over aantal dagen/weken
zien...
Het belangrijkste vind ik dat mijn begeleiders iets leuks krijgen.. zoiezo een kaartje maar daar wil
ik iets bij hebben.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 09:30

Kimbaie schreef:
Sassieja schreef:

Bedankt voor het meedenken. Hij is niet zo gek op modeltreinen, maar hij was wel een tijdje bezig met het verzamelen van autootjes, dus ik ga er daar zeker een paar van in het pakket stoppen. Een voetbalabonnement heeft hij elke maand plezier vna, maar niet een periode achter elkaar, aangezien ik aanneem, dat hij zo'n tijdschrift binnen een dag uit heeft.

Dat tijdschrift komt elke week, en ben je best nog even mee bezig om uit te krijgen :)

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 10:38

Noppes schreef:
Dat tijdschrift komt elke week, en ben je best nog even mee bezig om uit te krijgen :)

Om hier even aan toe te voegen..
Kijk eens op http://www.nationaletijdschriftenbon.nl
Daar kan je iemand een abonnement geven voor een tijdschrift dat hij/zij zelf uitkiest..
Dat abonnement loopt automatisch af en je zit aldus nergens aan vast :D