Dat is een hele mooie middag geweest voor jullie 2tjes, dat geloof ik meteen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het was gisteren precies een halfjaar geleden dat de leukemie geconstateerd is ( 13 december ) en dat was best even slikken. Een halfjaar alweer.. wat is de tijd ongelooflijk snel gegaan.. hopelijk gaan de komende maanden ook zo snel en ben ik over nog eens 6 maanden weer een beetje de oude ! 
wat jullie misschien niet weten, is dat ik naast de paarden ook gek ben van F1 en MotoGP. Nu is het zo dat de MotoGP binnenkort ( 30e ) in Assen is, en nu mogen jullie raden wie er backstagepassen heeft....... 
). Rond een uur of half 4 verwacht ik mijn 3 cijfers te horen dus die laat ik nog even weten
de laptop gaat tenslotte altijd mee. Ik heb die 3 vakken in ieder geval zowiezo gehaald want de normering heb ik net op internet bekeken en het kan alleen maar goed (genoeg) zijn 
lottehorse schreef:hey! veel suc-6 dan verder!
maar ik had een vraagje want ze zoeken levende donors voor jou toch? voor alle mensen met leukemie? hoe doen ze dat? ik zou best donor willen zijn om mensen te helpen.
hoe zit dit wie weet wat!
groetjes
ps. Yellowfish sterkte!!
! 
wat fijn dat je van die 3 vakken zo'n goede cijfers gehaald hebt. Erg knap van je en veel succes in het AMC vanmiddag.
Leuk detail trouwens is dat ik van mijn hele school het hoogste cijfer heb gehaald voor de examens Engels en Nederlands 
dat is altijd leuk natuurlijk!
nouja, het zal wel loslopen 
Gefeliciteerd!!!
leer ze voor M&O
Gefeliciteerd!!!!
Super

Gefeliciteerd Romaan!

Gaaf zeg die backstage kaarten. Ga je zondag ook F1 kijken ? Voor wie ben je?

jij?