Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:24

Ik ben een uur weg geweest en we zijn 20 pagina's verder.....
Kan iemand me bijpraten?

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:25

chickey schreef:
hmmmmm dus nu moeten we gewoon afwachten...

Maar pervinco had je het gevoel dat zij nog iets achter hielt of helemaal niet?

haha hoezo achterdochtig;-)

PPPeet

pervinco heeft de buurvouw gebeld.. en die zegt dat ze echt in brazillie zijn en weet geen naam van een tante of iets dergelijks..

Anoniem

Pervinco schreef:
Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.

Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.

Was er politie bij??

Nathalie, Lot heeft het al op 8 mei tegen Cody over Brazilie gehad, las ik ergens Verward.

Justy, maar als verhalen zo verschillen, dan zal er gerust iemand liegen en/of spelen met de waarheid.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:26

Pervinco schreef:
Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.

Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.

We zijn weer bij af dus......

Maarre is die oom niet een broer van haar vader? Dan is ie op tesporen via de kerk wellicht, op achternaam, hoeveel nederlandse priesers zouden er wezen in brazilie? En een priester is toch een katholiek? Ik kan ff bij de kerk navragen. Dan hebben we iig de achternaam van die oom, ALS het de broer van haar vader is, wie ow wie ?

PPPeet

missnynke"]
[quote="chickey schreef:
hmmmmm dus nu moeten we gewoon afwachten...

Maar pervinco had je het gevoel dat zij nog iets achter hielt of helemaal niet?

haha hoezo achterdochtig;-)
[/quote]

haha sja ik snap niet zo goed hoe dat zij met zekerheid kan zegen dat ze naar Brazillie zijn....wat weet zij wel wat wij niet weten?

christiane

missnynke schreef:
kent iemand hier schoolvriendinnen van lotte? misschien moeten we met hen contact opnemen

ik weet wel 2 vriendinnen van dr....
Kim (Nononsens hier op bokt )
en chanel of hoe je dat ook schrijft.. ze staan ook allebij bij flairs op stal

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:27

Tja, de buurvrouw kan het ook wel met 'zekerheid' weten, maar als Lotte's vader zo goed is in verhalen eromheen verzinnen, dan is dit misschien ook wel niet waar. (Dit is een mening! Ik weet natuurlijk niets zeker, misschien heeft haar vader tegen de buren wel eerlijk gezegd waar ze heen zijn.)

Nathalie

Chanel en Kim zijn idd goede vriendinnen van Lotte..
Ik heb Kim op MSN maar helaas is zij maar weinig online.
Ik ga nu even kijken in Lotte's PB-inbox of ik daar PB's kan vinden van iemand die ze goed kent.
Dus niet denken dat Lotte zelf online is.

Kyan01

Dus er is verder geen aktie ondernomen verder?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:29

Ze heeft idd gezegd dat het een broer van haar vader is.
Daar staat me nog iets van bij.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:29

sjokkemeule"]
[quote="Pervinco schreef:

We zijn weer bij af dus......

Maarre is die oom niet een broer van haar vader? Dan is ie op tesporen via de kerk wellicht, op achternaam, hoeveel nederlandse priesers zouden er wezen in brazilie? En een priester is toch een katholiek? Ik kan ff bij de kerk navragen. Dan hebben we iig de achternaam van die oom, ALS het de broer van haar vader is, wie ow wie ?
[/quote]

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:30

Ik heb in Lotte's PB-Inbox gekeken, ik kwam hier 1 iemand tegen uit de buurt waarmee ze PB't.
Haar ga ik nu een PB sturen of zij misschien telefoonnummers/email adressen of what ever van Chanel en Kim heeft.

Daihyo

Kan je proberen. Als je haar achternaam hebt. Staat dat niet in haar profiel? Of anders weet Nathalie het wel!

missnynke

weet je ook hoe die chanel en kim verder heten en waar ze wonen? dan kunnen we contact met ze opnemen. Ook heeft FlairS vast wel telefoonnummers en dergelijke van ze

kim22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:31

jeetje zeg wat een drama, ik las dit topic laatst al en dacht die gaat toch niet mee! maar wat ik me af vraag: is er geen buur of kennis die op het huis past en de sleutel heeft. diegene zou dan naar binnen kunnen en bijv. op zoek kunnen gaan naar een notitieboekje en kijken of er bepaalde telefoonnummers instaan van bijv familie of mischien wel papieren van bijv. een vakantie adres.

christiane

ik denk dat ik ook aan de telefoonummers van hun kan komen...,
in het blad van de ponyclub staat dat volgens mij wel.., ik zou het eens aan mn zus vragen

Daihyo

Laat Nathalie dan contact opnemen, want anders krijgen ze heel bokt over zich heen!

BloemBloem

Wat nu ........ ?

PPPeet

dat is inbreuk van privacy kim...

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:32

Ok, broer van vader dus, mooi, ik heb achternaam, we gaan es even zoeken. weer een ingang gevonden toch? Kom op mensen, positief blijven, we hebben weer een aanwijzing. Maar letop: als ik wil onderduiken, vertel ik ook aan de buren dat ik op bezoek ga bij familie in canada, en ga naar japan.....dus ze hoeft niet in brazil te zitten he ?

Owja, priester is katoliek toch? Of is dat nu een pastoor ?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:33

Priester is katholiek.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:34

maar de benaming priester wordt ook wel in sektes gebruikt voor leider. ik heb flair s gemaild voor meer info

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:34

Sypheron schreef:
Tja, de buurvrouw kan het ook wel met 'zekerheid' weten, maar als Lotte's vader zo goed is in verhalen eromheen verzinnen, dan is dit misschien ook wel niet waar. (Dit is een mening! Ik weet natuurlijk niets zeker, misschien heeft haar vader tegen de buren wel eerlijk gezegd waar ze heen zijn.)

Klopt, maar ze zei dat ze over een dikke 2 weken terug zouden zijn. Ze heeft niets gezegt over politie oid.

Zoals ik al zei: zoiets vertel je natuurlijk niet aan een vreemde, maar toch. Heb gezegt dat een vriendin zich erg veel zorgen maakt om Lotte. Als ze over 2 weken terugkomen en Lotte is er niet bij, dan zal ze heus wel iets vermoeden of doen.

Eerlijk is eerlijk, als ze naar een privé-consult of iets in die geest gaat, dan zijn 2 weken te lang.

Maar ik had niet het idee dat ze wat achterhield, ze vertelde meteen dat Lotte's vader familie in Brazilië had waar hij graag naar toe wilde.ze kon zich iig niet echt voorstellen dat ze niet naar Brazilië waren volgens mij. Ofwel haar vader heeft haar ook voorgelogen (kan natuurlijk ook nog zijn dat ik de rare buurvrouw te pakken had Knipoog), of ze zitten echt in Brazilië.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:35

Contact adres:
Mgr. José Gonçalves,
Rua Iman 86,
JD Prudência,
04651-101 Sao Paolo

Aanspreekpunt in brazilie voor katolieke kerk