Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pervinco schreef:Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.
Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.
Pervinco schreef:Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.
Ze wist helaas niet wie haar tante was of waar ze woonde. We durfde ze met zekerheid te zeggen dat ze naar Brazilie zijn, haar vader wilde zijn familie opzoeken. Ze zijn vannacht vertrokken, en ze zei niets over een ruzie oid. Niet dat je dat meteen tegen een vreemde zegt, maar goed.
missnynke"]
[quote="chickey schreef:hmmmmm dus nu moeten we gewoon afwachten...
Maar pervinco had je het gevoel dat zij nog iets achter hielt of helemaal niet?
sjokkemeule"]
[quote="Pervinco schreef:Reden te meer om even af te wachten tot we iets van Lotte horen: ik heb de buurvrouw gesproken.
Sypheron schreef:Tja, de buurvrouw kan het ook wel met 'zekerheid' weten, maar als Lotte's vader zo goed is in verhalen eromheen verzinnen, dan is dit misschien ook wel niet waar. (Dit is een mening! Ik weet natuurlijk niets zeker, misschien heeft haar vader tegen de buren wel eerlijk gezegd waar ze heen zijn.)