Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:12

Dingen voor de tuin zijn leuk, mits het voor een balkon ok is. Dus groot/veel en zwaar schiet niet op haha.
Muziek had ik gemist maar heb een hele brede muzieksmaak. Ook wel eens afhankelijk van de mood.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:42

_AB_ schreef:
Jorex schreef:
Dingen voor de tuin is altijd wel leuk. Wij hebben nog niet zoveel op de planten na. We moeten nog een tuinset in het voorjaar aanschaffen.

Zou juist nu lijken of je nog ergens in de sale n mooi tuinset kan scoren!
Scheelde ons toen veel geld

Goede tip. Ben meteen even aan het kijken. Ze zijn alsnog wel duur maar nu 1000 ipv 2000. De site waar ik nu op zit is wel vaag, die verspringt elke 10 minuten qua prijs. >;)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:45

Scheelt toch veel geld!
Ik heb je n bericht gestuurd op insta ;)
Laatst bijgewerkt door _AB_ op 08-10-25 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:46

Sterkte met de paardjes hahahatsjoe. Vreselijk als je werkeloos toe moet kijken hoe ze last hebben. :(

Die Disney stokpaardjes zijn leuk verzonnen! Geef mij Maximus uit Ranpunzel maar. :D Of het paard uit Mulan, dat is ook een heerlijk karakter, maar die zie ik er dan weer niet tussen staan.

Op het keukengerei kom ik terug. Ik bedacht me laatst nog iets wat ik goed kan gebruiken, maar dat is me nu natuurlijk net ontschoten.

Een tuin hebben we niet. Wel een bescheiden inpandig balkon dat we dit jaar hebben gerestyled. Om wat meer een tuingevoel te creeëren hebben we kunstgras neergelegd en flink wat bakken met planten neergzet en opgehangen. We zijn alleen nog wat zoekende in welke planten het hier goed doen.
Wat we niet hebben maar wel heel graag willen zijn lampjes voor op het balkon. Omdat we buiten geen stopcontact hebben, hadden we lampjes op zonne-energie gekocht. Met een inpandig balkon bleek dat helaas ook niet handig. Sindsdien hebben we nog niet verder gezocht.
Laatst bijgewerkt door Chanen op 08-10-25 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:46

Tuinspullen zijn altijd leuk :j
Wij hebben straks een heel grote tuin met veel groen en zijn ook gek op vogels in de tuin.
En sinds we hebben ontdekt dat er onkruidvrij vogelzaad hebben, scheelt het een hoop bende.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:47

Tuinieren ben ik niet goed in, op grof snoeien na. :o Vogelvoer is wel leuk, we hangen het waar de poezen niet bij kunnen komen.

Sterkte hatsjoe. :(:)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:50

Wij hebben ( zo goed als) geen vogels in de tuin , door alle katten in de buurt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:08

Citaat:
Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:09

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41
Hoe ziet voor jou een gezellige avond eruit? Met wie ben je, waar ben je en wat doe je?

Sushi, ander lekkers, mn vriendinnen, een wijntje, cocktail of ander lekkers drankje :) Lekker chillen en bijkletsen. Maakt niet uit of dat uit of thuis is :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:12

Oh goeie weer!

Als ik er zo over nadenk hebben we best wat gezellige avonden. :))

Lekker samen spelletjes doen, een glas rode wijn drinken, een plankje met toastjes, kaasjes en worst erbij, erna lekker op de bank met een boek of film. En de dag erna lekker uitslapen.

Maar ik vind het ook gezellig om (met vriend of vriendinnen) te gaan uit eten, of in de zomer een lekkere strandwandeling te maken of een fietstocht en dan ergens in een café of strandtent te belanden voor een hapje en drankje.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:16

Dikke knuffel voor jou Hahahatsjoe!

Disney vind ik wel leuk. Niet alles maar zoals Maximus van Rapunzel.. Dobby van Harry Potter (is geen Disney toch? :o )

Hocus Pocus ben ik helemaal gek van.. daar heb ik laatst de lego set van gekocht na lang twijfelen.

Sowieso Halloween / herfst en winter spulletjes vind ik altijd erg leuk. Niet zozeer de enge dingen maar juist de schattige / knusse spulletjes.

Een gezellige avond is voor mij omringd zijn bij mensen waarbij ik lekker mezelf kan zijn.. en waarbij het ook niet erg is als de sociale batterij even op is.

Of dat nou thuis is, uiteten of naar de bioscoop.. terrasje of de stad in vind ik ook wel leuk.
Gewoon gezelligheid.. spelletjes doen vind ik dan ook wel leuk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:33

Mij maak je heel blij met een kneuteravond op de bank: dekentje, borrelplankje, glaasje fris en een goeie serie of film.
Samen met mijn vriend en later met onze kindjes erbij als zij oud genoeg zijn.
Of gezellig spelletjes, daar komen we nu helaas weinig aan toe.
We zijn al blij als we voor 20:30 het eten op hebben. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:33

Ooit komt er een tijd dat je samen Uno kan spelen met ze!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:34

Tuin dingen zijn een top hierzo. Der is in mijn beleving altijd plek voor meer. Geen kleuren thema (voor hebben we warme tinten en achter koeler dus alles kan). Ook tuin lampen etc zijn leuk of iets wat in het speel chaletje van de kinderen kan.

Een gezellige avond zou voor mij met mijn man samen uit eten gaan, daarna naar de bioscoop en als er energie is nog een drankje. Om uiteindelijk samen naar een luxe hotel kamer te gaan met alles erop en eraan. Maar daarover kan ik voorlopig blijven dromen dit gaat als de kindjes nog zo klein zijn niet gebeuren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:41

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41

Dat kan op veel manieren.

In het stadion met mijn voetbalvrienden voetbal kijken en bier drinken. Hard mee zingen en de ploeg aanmoedigen. Boos worden als de scheids een overtreding niet ziet. Voor de wedstrijd lekker een hapje eten met z'n alle.

Of lekker op de bank met chips, een worst en jonge kaas met mosterd. Dekentje erbij, kaarsje aan. En dat kan dan met vrienden, m'n date of alleen zijn.

Of spelletjes spelen met een hapje en een drankje erbij. Of lekker hobbyen aan tafel. M'n date wil gaan schilderen en heeft voor zijn verjaardag verfspullen gekregen. Dus van het weekend gaan we op yt zo'n bob ross tutorial aanzetten en mee schilderen. Heerlijk

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:42

hahahatsjoe als ze nou eens konden praten ...al die onzekerheid en zorgen kost ook veel energie.

Oja ie soort mesjes voor bv smeersel voor op toastjes. Als je deze kan vinden binnen budget is dat ook een top.

Gezellige avond is bij ons toch regelmatig met ons eigen gezin samen met die van mijn zusje.
Bijna wekelijks wel.
Lekkere dingen in huis halen.
Vaak kijken de kinderen film en spelen lekker.
En wij praten of doen spelletjes.
Ik hoef niet perse weg af en toe uiteten is leuk.

Vroeger als kind speelde wij heel vaak monopoly en zeeslag.
Beide had mijn zusje nog liggen.
Erg leuk om dan weer eens te spelen.
Skip bo en rummikub doen wij ook vaak of wat potjes pesten.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 08-10-25 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 19:43

Krtek schreef:
En wat vinden jullie van dingen voor in de tuin? Ik hou echt van planten en bloembollen. Of iets voor de vogels bijvoorbeeld.

Leuk! Ik heb een tuin en hang regelmatig wat voor de vogeltjes op.

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41

Leuk! Met vrienden Gin & Tonic (of wijntje) met spelletjes! We doen nu ook vaak uiteten en een escape room, daarna naborrelen thuis met een spelletje. Of slechte clips kijken op groot scherm :))

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 20:04

Leuke avond! Van alles. Spelletjes met vriendinnen, een borrel plankje en een filmpje of lekker uit eten en de kroeg in. Allemaal leuk :') . M'n zoontje slaapt vanaf 19 30 in het weekend maar die ben ik wel al aan het trainen met spelletjes haha

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 20:07

Samen met mijn man lekker uit eten, en daarna gezellig een spelletje doen onder het genot van een drankje en als we nog niet vol zitten een knabbeltje erbij.
Of samen op de bank een kennisquiz kijken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 20:19

Mijn favorietje avondje is:
- Met vriend op de bank, borrelplank met kaasje, worstje, nootje en zelf gemaakte Piña Colada.
- Uiteten met vriend.
- Uiteten met vriendinnen.
- Spelletjesavond.
- Bioscoopje.
- Uitje met vriendengroep, bijvoorbeeld Jeu de boules.

Kortom: van alles.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 21:33

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41

Niet persee gezellig, maar ik ben heel blij als ik eens lekker op tijd op de bank kan ploffen en even een serie of documentaire kan kijken. In de praktijk zijn we vaak nog tot laat met de beesten en allerhande klusjes bezig na werk, dus dan schiet "me-time" er vaak bij in.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 21:42

Citaat:
Weekvraag week 41

Pfoe zoveel gezelligheid.
Lekker uiteten met m’n man.
Thuis op de bank met m’n man, met een wijntje (rood of lichte rosé) en een snackie
Spelletjes avond met vrienden, vooral kaart- dobbelspelletjes.
Borrelen met vrienden.
In m’n eentje met de katten en een theetje en kleedje op de bank.
Bioscoopje met vriendinnen(ladies night oid)
Bingoavond met vriendinnen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:01

Citaat:
Weekvraag week 41

Dat varieert een beetje maar wat lekkers te eten en drinken en goed gezelschap van vrienden hoort er wel bij.
Ik vind het leuk om uit eten te gaan maar een spelletje samen met vrienden is ook gezellig.
Samen naar concerten gaan of popquizen is ook erg gezellig.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:09

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41

Dat kan heel erg wisselen! Als ik een leuke serie heb, lekker thuis op de bank met een wijntje, wat lekkers en een dekentje in de winter <3

Maar ik kan ook erg genieten van een avondje spelletjes doen met vrienden. Of in de zomer lekker terrassen.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:10

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 41

Opvallend hoeveel mensen hierbij een borrelplank of etentje noemen. Overigens niks mis mee, het valt me alleen op dat er vaak iets van snacks of eten wordt genoemd. Gezelligheid gaat door de maag. :')

Als introvert houd ik het het liefst klein en in huiselijke sfeer. Een avond Rock Band of bordspellen spelen met vrienden of familie. Of lekker met mijn vriend op de bank een film of serie kijken.
Met een vriendin die wat verder weg woont heb ik de gewoonte om eens in de week online spelletjes te spelen tijdens het bellen.