MarlindeRooz schreef:Snackel is opgehaald
Aaaah, nu zijn we dus allemaal Snackelloos.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:24 nov bestelling gedaan bij de maxverstappen shop voor een verjaardagskado voor 11 dec, ruim optijd toch…. Wat kwam kwam, maar geen pakketje, mailtje gestuurd of het dan voor de kerst binnen zou komen, mailtje terug met dat het magazijn hun best deden op alles voor kerst te versturen, nou kerst is geweest, geen pakketje, dus vandaag weer gemaild;
Antwoord; zoals op onze website staat vermeld worden deze items voor eind januari uitgeleverd.
Nou ik zal wel blind zijn, maar ik zie het nergens staan.
Eens en nooit meer ga ik daar wat bestellen. Wat een klantonvriendelijk bedrijf.
denisesilver schreef:Ik kom momenteel echt de meest ergerlijke filmpjes tegen op tiktok van mensen met paarden die het normaal vinden om a) paarden 24/7 binnen te houden, want “ze hebben zichzelf gedomesticeerd”, b) mensen die zich zwaar misdragen tegenover hun paard en dan vooral heel stoer vinden dat ze blijven zitten, en c) volwassenen die met hun lange zware lijf wel even op een shetlander gaan zitten/zadelmak maken zonder enige voorbereiding. En een leut dat ze dan hebben want die “oliebol zijn de devil’s spawn”. Echt mensen kunnen zich echt niet gedragen tegenover dieren