Kirrietje schreef:De ben & jerrys is 1+1 gratis
Jup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Dat ik een beetje moe van dat mijn schoonfamilie zo traditioneel en ouderwets is. En gisteren bij de bruiloft van mijn zwager elke keer de vraag kreeg of ik het wel zeker wist dat ik na mijn zwangerschapsverlof weer ging werken en wanneer wij nou gaan trouwen want dat moet wel echt nu ik zwanger ben...
En dat er door de pastoor in de kerk werd gezegd dat nu mijn zwager getrouwd is, hij voor God een groot gezin moet stichten. Volgens mij het altijd nog hun keuze om aan kinderen te beginnen.
Shenavallie schreef:nicole_floor schreef:Dat ik een beetje moe van dat mijn schoonfamilie zo traditioneel en ouderwets is. En gisteren bij de bruiloft van mijn zwager elke keer de vraag kreeg of ik het wel zeker wist dat ik na mijn zwangerschapsverlof weer ging werken en wanneer wij nou gaan trouwen want dat moet wel echt nu ik zwanger ben...
En dat er door de pastoor in de kerk werd gezegd dat nu mijn zwager getrouwd is, hij voor God een groot gezin moet stichten. Volgens mij het altijd nog hun keuze om aan kinderen te beginnen.
Mijn broer kreeg op een bepaald moment in zijn leven ook steeds de vraag wanneer hij nou eens ging trouwen. Op een gegeven moment was hij het zo zat, dat hij aan de vraagsteller(s) steevast een wedervraag stelde: "Wanneer is jouw begrafenis?".
Zebrastreep schreef:Mijn buik is van slag... vindt dat altijd zo'n vervelende pijn. Het was net even 2 uurtjes over maar het begint gewoon weer.
Ik had gewoon niet moeten gaan slapen vanmiddag, daar raakt mijn lijf zo van slag van. Heb ook heel diep geslapen. Werd er alleen niet echt beter van na die tijd
Britta31 schreef:Ik zoek een simpele bh zonder cup of beugel,mijn dochter zei dat ik dan bij de Granny shop moet zijn,nou
Britta31 schreef:Maar niet met sluiting achter.Toch maar naar de granny shop.Ik kijk van de week wel bij de lingerie winkel.