Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 19:22

Kirrietje schreef:
De ben & jerrys is 1+1 gratis :')

Jup :+.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 19:33

Dat ik een beetje moe van dat mijn schoonfamilie zo traditioneel en ouderwets is. En gisteren bij de bruiloft van mijn zwager elke keer de vraag kreeg of ik het wel zeker wist dat ik na mijn zwangerschapsverlof weer ging werken en wanneer wij nou gaan trouwen want dat moet wel echt nu ik zwanger ben...

En dat er door de pastoor in de kerk werd gezegd dat nu mijn zwager getrouwd is, hij voor God een groot gezin moet stichten. Volgens mij het altijd nog hun keuze om aan kinderen te beginnen.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:05

Ik zoek een simpele bh zonder cup of beugel,mijn dochter zei dat ik dan bij de Granny shop moet zijn,nou :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:06

Britta31 schreef:
Ik zoek een simpele bh zonder cup of beugel,mijn dochter zei dat ik dan bij de Granny shop moet zijn,nou :(

Aahhww nee joh, gewoon Hema

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:09

Nee,niet gevonden,alleen hemdmodel,niet met sluiting achter.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:10

Britta31 schreef:

Bonprix? Zijn er echt genoeg hoor. Ik wil ook al jaren geen beugel BH meer.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:12

Britta31 schreef:

Livera? Ik draag nooit met beugel, heb bij de livera nog altijd hele fijne modellen weten te vinden die ook vrij veel verschillende maten hadden

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:13

Britta31 schreef:

Vanmiddag bij Wibra zien hangen.

Mijn ergernis: er komt niets op tv en heb op Videoland ook niets gevonden dat ik wil zien.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:16

Ga even rondkijken,maar niet bij de Granny shop.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:24

Mijn buik is van slag... vindt dat altijd zo'n vervelende pijn. Het was net even 2 uurtjes over maar het begint gewoon weer.

Ik had gewoon niet moeten gaan slapen vanmiddag, daar raakt mijn lijf zo van slag van. Heb ook heel diep geslapen. Werd er alleen niet echt beter van na die tijd :')

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 20:39

Britta31 schreef:

C&a!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 21:39

nicole_floor schreef:
Dat ik een beetje moe van dat mijn schoonfamilie zo traditioneel en ouderwets is. En gisteren bij de bruiloft van mijn zwager elke keer de vraag kreeg of ik het wel zeker wist dat ik na mijn zwangerschapsverlof weer ging werken en wanneer wij nou gaan trouwen want dat moet wel echt nu ik zwanger ben...

En dat er door de pastoor in de kerk werd gezegd dat nu mijn zwager getrouwd is, hij voor God een groot gezin moet stichten. Volgens mij het altijd nog hun keuze om aan kinderen te beginnen.

Mijn broer kreeg op een bepaald moment in zijn leven ook steeds de vraag wanneer hij nou eens ging trouwen. Op een gegeven moment was hij het zo zat, dat hij aan de vraagsteller(s) steevast een wedervraag stelde: "Wanneer is jouw begrafenis?".

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 22:24

Shenavallie schreef:
nicole_floor schreef:

Mijn broer kreeg op een bepaald moment in zijn leven ook steeds de vraag wanneer hij nou eens ging trouwen. Op een gegeven moment was hij het zo zat, dat hij aan de vraagsteller(s) steevast een wedervraag stelde: "Wanneer is jouw begrafenis?".

Naja het was gisteren op een gegeven moment zo erg dat ze op eind zeiden. Jaa neem aan de volgende bruiloft van jullie is hea. Maarja wij hechten echt totaal geen waarde aan trouwen. :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 23:31

De schaamte van een bokt account tegen komen van toen je 10 was :') wist niet eens van het bestaan ervan

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 01:26

Mensen die elke seconde van een concert vastleggen in aardappelkwaliteit met flits aan.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 08:37

Zebrastreep schreef:
Mijn buik is van slag... vindt dat altijd zo'n vervelende pijn. Het was net even 2 uurtjes over maar het begint gewoon weer.

Ik had gewoon niet moeten gaan slapen vanmiddag, daar raakt mijn lijf zo van slag van. Heb ook heel diep geslapen. Werd er alleen niet echt beter van na die tijd :')

Niet leuk voor jou, maar fijn dat ik hierin niet de enige was vannacht. Hier ging mijn buik ook op hol en idd heel diep geslapen. Kon ook niet echt fijne houding vinden….

Hier kwam het waarschijnlijk door de crème fraishe die te lang open had gestaan in de koelkast, maar nog geen verschijnselen had van: eet maar niet….

Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 09:49

Mijn zwager die op de zondagochtend met een hoop kabaal aan het spelen is met zijn zoontje. Dat een kind zo schreeuwt zou ik nog begrijpen, maar een volwassen vent? Houd gewoon je muil op m'n vrije ochtend

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 09:54

denisesilver schreef:
Mijn zwager die op de zondagochtend met een hoop kabaal aan het spelen is met zijn zoontje. Dat een kind zo schreeuwt zou ik nog begrijpen, maar een volwassen vent? Houd gewoon je muil op m'n vrije ochtend

Is het niet een idee dat je op jezelf gaat wonen?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 10:05

Britta31 schreef:

Action!
*klik*

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 10:11

Oudste dochter (6) stond om 3u aan bed omdat de kat op haar bed gescheten had :r
Lakens vies, donsdeken vies en stinken als de pest... dan maar tussen ons gelegd want kamer was net een gaskamer...
Dochter 2 (4) stond om 5u30 aan ons bed... ik ben geradbraakt... mij niks vragen vandaag... _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:30

Maar niet met sluiting achter.Toch maar naar de granny shop.Ik kijk van de week wel bij de lingerie winkel.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:34

gewoon bij bonprix kijken voor beugelloze bh's.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:50

Of boobtape van de Action :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:51

Britta31 schreef:
Maar niet met sluiting achter.Toch maar naar de granny shop.Ik kijk van de week wel bij de lingerie winkel.

Laat je niet gek maken joh :D ze zit je gewoon lekker te jennen. Elke lingeriewinkel heeft dat wat jij wil hebben, ik draag al zeker 20 jaar niks anders. De meeste sportbh's voldoen ook aan je eisen. Online zal het assortiment ook groter zijn als in winkels, en er zijn ook echt wel mooie modellen te krijgen, dat zijn zeker niet per se oma modellen vind ik :)

Beugels vind ik gewoon ruk want ik vind ze sowieso niet lekker zitten en ik haat het wanneer die dingen door slijtage spontaan uit de bh ontsnappen. De horror...
Met mijn voorgevel heb ik ook echt geen voorgevormde cups nodig, damn dan wordt de boel nog groter, dan kan ik straks mijn tenen helemaal niet meer zien, alsjeblieft niet zeg :+ zo gek vind ik je smaak dus niet want eh... Ik draag dat dus ook.
Geen idee wat je budget is, mijn favorieten zijn niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar ik ben blij met de merken Miss Mary en Anita. Miss Mary vind ik daarin wat meer comfortabel, die voel ik gewoon niet zitten, ook niet na een lange dag.
Een slag goedkoper zijn dit soort modellen, C&A heeft ze en ik geloof de Makro ook (pin mij er niet op vast ik ben daar al lang niet meer geweest).
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/mini ... -2154949/2
Ik heb daar altijd een paar van als basic (een simpele beige voor onder shirtjes in de zomer enzo, altijd handig). Ze gaan niet super lang mee maar daar is de prijs ook meer naar.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-24 11:59

pjer schreef:
gewoon bij bonprix kijken voor beugelloze bh's.

Die! Bestel daar altijd.
Ik draag nooit andere.
Sport bhs die niet enorm ondersteunen.
Of beugelloze gewone.