Cowboy55 schreef:_Nancy schreef:De Ravens hebben verloren, terwijl ze lange tijd echt goed voor stonden.. Geven ze het alsnog uit handenzucht..
Ravens? NFL?
Yes.
Gelukkig heeft t team waar mijn man voor is wèl gewonnen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Telpeva schreef:Hierom belde ik vandaag dus al niet om 8:00, de wachtlijn staat dan vol. Dus ik denk slaap wat langer bel dan, zit toch nog ziek thuis. Alsnog 24 wachtende voor me...Ik sta al 25 minuten in de wachtrij om een afspraak te kunnen maken bij de huisarts, ik was al vroeger opgestaan maar als dit zo door gaat dan moet ik mij straks alsnog haasten want ik moet om 9:30 ook weer naar mijn vrijwilligerswerk.
Tancreda4 schreef:Water in m'n kelder. Vrijdag van 20 naar 10 cm met de waterstofzuiger van de buurman. Nu weer ruim 20 cm. Zo maar even woningbouw bellen en van de regen in de drub worden
gestuurd ben ik bang
wyoming schreef:Zoon wordt regelmatig door 1 kind gepest op school. Vrijdag is hij daar dus ontploft en is hij naar huis gestuurd. Vandaag mocht hij ook niet naar school tot we straks een gesprek hebben.
Maar ik werd wel om 10.00 uur gebeld door de administratie waar zoon was, want de juf miste hem in de klas. Lekker zooitje weer daar.
Nyaleti schreef:Mocht ook niet langskomen, moest een foto sturen via hun nieuwe klantenportaal. Ben niet zo van mijn medische dingen via een website invullen das wou er eigenlijk niet aan beginnen, maar moest nu wel zo'n beetje. Dus eerst die hele privacy policy en term of service enzo lezen. Stond gelukkig niks geks in en bedrijf en dienst heeft ook geen issues gehad die ik zo kon vinden dus maar gedaan.Moet ook de huisarts hebben. Zo bizar veel aan het hoesten dat het me niet verbaasd als ik een longontsteking heb.
Door al dat hoesten slecht geslapen en te laat wakker om nog te bellen voor een afspraak voor vandaag.
Al weet ik eigenlijk dat ze het toch niet serieus nemen en ik niet langs mag komen.