Een Black bananas pak en 2 reinders truien voor m'n tiener-dochter, nog geen 30,- bij elkaar.
Kind helemaal blij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:Plaatsen jullie weleens wat terug in de verkoop op Vinted wat je pas gekocht hebt?
Kaplaars schreef:PSvanLot schreef:Plaatsen jullie weleens wat terug in de verkoop op Vinted wat je pas gekocht hebt?
Grappig, want ik vond dat een soort van lastig. Dus dacht daar van de week overna, maar het is natuurlijk wel normaal als iets niet helemaal mooi zit of niet je smaak is.
Maar ik zal die Ralph lauren jurk er binnenkort ook terug opzetten.
Olympia96 schreef:Hebben jullie wel eens gehad dat een pakket met Homer al 18 dagen onderweg is? En kwam dat nog goed? Zit beetje in de rats, want duurste aankoop tot nu toe en dat gaat niet echt lekker.
Olympia96 schreef:Hebben jullie wel eens gehad dat een pakket met Homer al 18 dagen onderweg is? En kwam dat nog goed? Zit beetje in de rats, want duurste aankoop tot nu toe en dat gaat niet echt lekker.
Kaplaars schreef:PSvanLot schreef:Plaatsen jullie weleens wat terug in de verkoop op Vinted wat je pas gekocht hebt?
Grappig, want ik vond dat een soort van lastig. Dus dacht daar van de week overna, maar het is natuurlijk wel normaal als iets niet helemaal mooi zit of niet je smaak is.
Maar ik zal die Ralph lauren jurk er binnenkort ook terug opzetten.
Noor schreef:Leuk jullie koopjes te zien!
Ik heb ook een koopje te koop (), maar ik kan de juiste rubriek niet vinden. Het gaat om Petrie rijlaarzen. Kan iemand mij vertellen waar ik die het best kan plaatsen?
Lughnassadh schreef:Noor schreef:Leuk jullie koopjes te zien!
Ik heb ook een koopje te koop (), maar ik kan de juiste rubriek niet vinden. Het gaat om Petrie rijlaarzen. Kan iemand mij vertellen waar ik die het best kan plaatsen?
Ik heb mijn rijlaarzen gewoon in de categorie laarzen en heb ze verkocht. Wel in de titel gezet dat het rijlaarzen zijn zeg maar. I.v.m. zoektermen.
Qimm schreef:Olympia96 schreef:Hebben jullie wel eens gehad dat een pakket met Homer al 18 dagen onderweg is? En kwam dat nog goed? Zit beetje in de rats, want duurste aankoop tot nu toe en dat gaat niet echt lekker.
Als je bij tracking kijkt, zijn er dan nog updates? Ik heb ook wel eens dik 2 weken gewacht, komt wel voor dus.