Hier nog niets binnen. Maar ik gok maar zo dat het uiterlijk begin volgende week komt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joy_Mennings schreef:Zoals beloofd mijn pakket![]()
Ik moest wat moeite doen om de doos open te maken, maar eenmaal gelukt kwamen deze leuke pakjes eruit.
[ [url=m/aYwbzT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U9abO2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zat ook een leuk kaartje bij.
[ [url=m/atMdzE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een hint natuurlijk, die me naar ros leidde (met wat behulp van Google haha): avrotROS, ROSkam, stalen ROS & kaROS.
[ [url=m/YQvjPl.jpg]Afbeelding[/url] ]
De boeken lijken me beide heel erg tof! Wanneer ik mijn huidige boek uit heb, ga ik sowieso met een van deze boeken beginnen. De handverwarmers komen ook goed van pas, zeker met dit weer, want ik krijg in de winter nogal snel pijn aan mijn handen van de kou. Die ga ik zeker morgen ook al in gebruik nemenCynn mag ik jou bedanken voor dit leuke pakket?
Eef_Bam schreef:Wat een mooi pakket joy!
Hier ook eindelijk het pakketje opengemaakt, kwam.er niet aan toe dit weekend ben amper thuis geweest. Ik heb een heel mooi boek en een lekker thee gehad (blij mee, heb bijna geen losse thee meer omdat ik niet meer dicht bij een theedrinken.woon).
[ [url=m/hs7BtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DUwvjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het boek spreekt me heel erg aan, de kaft is ook heel mooi en winters. Echt veel zin om die te gaan lezen, zeker nu er echte sneeuw valt. Na even puzzelen met de data op de verpakkingen denk ik dat ryukapple mijn Santa is met 3 mooie katten !
Cynn schreef:Maar eerder is nog gevraagd of het extra budget bijvoorbeeld uitgegeven mocht worden aan een tweedehands boek.. en ik ben niet over het extra budget heen gegaan (omdat het een tweedehands boek is), dus nu snap ik het niet helemaal
Kookaburra schreef:Volgens mij mag ik Ynskek bedanken voor het mooie pakket! Aangezien jij de haker in deze groep bent
Openmaken is altijd dé verrassing.
[ [url=m/eZvau9.jpg]Afbeelding[/url] ]
3 ingepakte cadeaus en een lading heerlijke thee!
[ [url=m/2sW6qO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IpMzCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste het extra cadeautje en tevens hint uitgepakt. Lieve santa, ik ben hier echt heel blij mee! Een zelfgehaakte (als ik het goed heb) shawl! De tweede foto komt het dichst in de buurt van de echte kleur
[ [url=m/96VJtN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zKGFaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen de boeken!
- Zo'n mooi meisje van Carla Kovach
- Het winterse avontuur van Karen Swan
Ik zou vanavond Wie is de mol terug kijken... Maar ik gok dat dat niet gaat lukkenNu nog even bedenken welk boek ik als eerste opensla! Het eerste boek is een boek welke ik zelf ook zo uit zou kunnen zoeken, maar ik ken deze schrijfster nog niet. Ik ben dus heel benieuwd naar het verhaal!
Het tweede boek had ik op basis van de titel waarschijnlijk niet gepakt in een boekenwinkel. En het lijkt ook wat meer een roman te zijn met daarin een spannend verhaal. Ietsjes buiten mijn comfortzone, maar stiekem kan ik niet wachten met beginnen. Dat is het leuke van deze boeken secret santa!
Daarnaast zat er nog een tip van flip-kaartje in het pakket met aanraders voor andere boeken. En daar ga ik zeker nog even naar kijken; nu ik straks weer boeken van mijzelf mag kopen/lenen
Dankjewel!