Urbanus schreef:De ingewanden van een ontplofte das!
Gezien ze in Engeland woont, kan t ook maar zo een berg fietsers zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik twijfel of ik geïrriteerd ben of niet.
We zouden morgen een weekendje weg met de boot, maar ik heb thuis nog zo veel te doen waar ik ook graag rustig de tijd voor wil nemen (leuke dingen, hoor). Nu blijkt de startmotor kuren te hebben en kunnen we niet weg. En dat vind ik jammer, maar ook weer niet.
Kapotte startmotor is sowieso klote, natuurlijk.
Roosch schreef:_San87_ schreef:Ik twijfel of ik geïrriteerd ben of niet.
We zouden morgen een weekendje weg met de boot, maar ik heb thuis nog zo veel te doen waar ik ook graag rustig de tijd voor wil nemen (leuke dingen, hoor). Nu blijkt de startmotor kuren te hebben en kunnen we niet weg. En dat vind ik jammer, maar ook weer niet.
Kapotte startmotor is sowieso klote, natuurlijk.
Oh maar dit weeer... ideaal op de boot..
Zebrastreep schreef:Geloof me, een opgeblazen dode das naast de weg zien liggen, was niet waarvoor ik vanmorgen ben opgestaan.Urbanus schreef:De ingewanden van een ontplofte das!
Ik moest lachen
Telpeva schreef:Er stak niemand over toen ik langsreed, maar ik snap gewoon niet hoe je zo gruwelijk stom kunt zijn. Zeker als er drie meter naar voren gewoon ruimte zat is.Oh damn dat lijkt mij potentieel nog gevaarlijk ook Mkango! Alle paarden en ruiters ok wel? Ik zat vooral met online gekkies in mijn hoofd toen ik dat zei
Daphne__ schreef:M'n huisarts zegt dat het gewoon onschuldig is en dat zal vast, maar ondertussen heb ik dit zo ontzettend vaak dat het echt wel een dingetje word
Cayenne schreef:Daphne__ schreef:M'n huisarts zegt dat het gewoon onschuldig is en dat zal vast, maar ondertussen heb ik dit zo ontzettend vaak dat het echt wel een dingetje word
Dit heb ik ook en komt bij mij door een lage bloeddruk in combinatie met sportershart.
Volgens de dokter is het idd onschuldig, maar je kunt echt vervelend terecht komen wanneer je flauw valt en dat heeft mij al een keer hechtingen in mijn achterhoofd en een flinke hersenschudding gekost.
Tegenwoordig herken ik het gevoel dat ik ga flauwvallen en ga maar alvast op de grond liggenMaar zo onschuldig vind ik het dus niet.