Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat vind ik ook. Me time is heel logisch, maar 5 a 6 keer per jaar is wel veel.
Het zou dan gaan om 2 tot 6 nachten, dus geen volle week of 2 weken. Misschien scheelt dat dan wel weer?
Hoewel ik de frequentie vrij veel blijf vinden, maar misschien zijn het moeilijke kinderen?
Als je dat toch wilt, dan zal je toch naar een oppas aan huis moeten, of andere familieleden inschakelen denk ik.
Dammie schreef:En niet elke opa en oma is zo kwiek om dagen dat kleine grut om zich heen te hebben. Plus sommige mensen zijn op een gegeven moment uitgezorgd, na pak m beet 25 jaar met luiers, snotneuzen, fristi, blowende tieners en schoolgedoe zijn die het zorgen zat.
Cayenne schreef:Urbanus schreef:1 keer een oppasmeisje gehad en toen we haar kwamen aflossen stond er een auto met 3 knullen op de oprit en waren ze flessen wodka aan het wegtikken. Voelde niet oké.Zo, dat durft! Hopelijk heb je ze niet betaald? Of tenminste niet zonder een flinke skup onder hun kont
Qimm schreef:Als opa's en oma's het wel willen en leuk vinden is er ook niks op tegen. Maar het verwachten of afdwingen is gewoon niet ok wat mij betreft. Zìj hebben niet voor die verantwoordelijkheid gekozen, dus zij zijn niks verplicht.
Cayenne schreef:Dat vind ik ook. Me time is heel logisch, maar 5 a 6 keer per jaar is wel veel.
Het zou dan gaan om 2 tot 6 nachten, dus geen volle week of 2 weken. Misschien scheelt dat dan wel weer?
Hoewel ik de frequentie vrij veel blijf vinden, maar misschien zijn het moeilijke kinderen?
Als je dat toch wilt, dan zal je toch naar een oppas aan huis moeten, of andere familieleden inschakelen denk ik.