Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Oh ja het huis was super en precies wat we zoeken!!! Nu alles op orde brengen en dan opsturen vanavond of morgen.
Wel was er veel belangstelling dus kleine kans helaas. Heb wel een hele fancy brief gemaakt met indesign waarom ze ons moeten kiezen! Hopelijk helpt dat voldoende!
We moeten het deze week laten weten. Gok dat we eind volgende week uiterlijk weten of het ja/nee is.
Marije_1997 schreef:AmyII schreef:Niet doen als je een sterretje hebt
Ik heb sterretjesgaat prima hoor. Vaak ben je te bang.
MarlindeRooz schreef:Oh ja het huis was super en precies wat we zoeken!!! Nu alles op orde brengen en dan opsturen vanavond of morgen.
Wel was er veel belangstelling dus kleine kans helaas. Heb wel een hele fancy brief gemaakt met indesign waarom ze ons moeten kiezen! Hopelijk helpt dat voldoende!
We moeten het deze week laten weten. Gok dat we eind volgende week uiterlijk weten of het ja/nee is.
AmyII schreef:Ah… Dom van me, had vanmiddag alle apps op mijn telefoon al geüpdate, heb er niet bij stilgestaan dat er tussen toen en nu extra updates zouden kunnen komen.
Hij is aan het updaten, dank voor je tip!
deksel schreef:Ik heb niet echt tijd om een verzorgpaard te hebben (+ ik ben er al zo lang uit dat ik bang ben dat ik het allemaal niet meer kan en op mega beginners niveau zit) maar ik mis het met paarden omgaan en buiten(stap)ritjes te maken ZO erg. Ik kon daar altijd zo goed ontspannen.
Marije_1997 schreef:deksel schreef:Ik heb niet echt tijd om een verzorgpaard te hebben (+ ik ben er al zo lang uit dat ik bang ben dat ik het allemaal niet meer kan en op mega beginners niveau zit) maar ik mis het met paarden omgaan en buiten(stap)ritjes te maken ZO erg. Ik kon daar altijd zo goed ontspannen.
Jij zit toevallig niet in Friesland?