Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:De beste was ooit van een vriendin in een andere groep: “_______ fills me with gas.” En ze had toevallig de kaart “Auschwitz.”
Lavitabella schreef:Ik speel ook zelden spelletjes hoor, maar wil het eigenlijk wel meer gaan doen, want ik vind het wel heel leuk!Ik werk de komende tijd niet.. ik zit door ziekte nog zeker 3 kwart jaar tot 1 jaar thuis dus ik moet me anders zien te gaan vermaken haha.
Ik speel echt bijna geen spelletjes. Als ik dit boven allemaal lees schaam ik mezelf bijna. Ik speel de laatste tijd alleen veel Phase 10 en de beverbende. Die vind ik wel echt leuk om te doen. Spelletjes zijn zeker geen flop voor mij. Zolang er maar een goede uitleg bij zit.![]()
Ik kom eigenlijk niet zoveel bij de kringloop. Heeeel af en toe. Misschien moet ik dat wel vaker gaan doen om pareltjes te scoren! Mijn oom werkte vroeger daar dus ik weet wel uit ervaring dat alle leuke en goede dingen hier al snel weg zijn door werknemers.
8nnemiek schreef:Mkango schreef:De beste was ooit van een vriendin in een andere groep: “_______ fills me with gas.” En ze had toevallig de kaart “Auschwitz.”![]()
Als je de dead babies kaart hebt zit je ook altijd wel goed
M_D_H schreef:Mkango schreef:De beste was ooit van een vriendin in een andere groep: “_______ fills me with gas.” En ze had toevallig de kaart “Auschwitz.”
Oeh die komt in de buurt van die van mijn man...
Dat kaartje was iets van:
Channel 4 starts a new show ______ , ________
En hij zei:
Channel 4 starts a new show the jews, hunted like a fox.
Ik weet ook nooit of ik moet lachen of huilen als hij dit soort dingen doet
Mkango schreef:Heerlijk.
Ik heb net Ticket to Ride en Root besteld. En m'n ouders gestrikt om dit weekend te gaan spelen.
Lavitabella schreef:Jorex schreef:Ik vind spellen ook geweldig, maar heb niemand om mee te spelen helaas
Ik heb volgens mij op bokt ook wel is gezien dat ze afspreken om spelletjes avond te doen. Misschien is dat een keertje iets ?
geerte schreef:Hier zijn ook altijd spellen welkom, echter heb ik er al zo enorm veel dat het waarschijnlijk moeilijk is om iets te vinden. Bij interesse kan ik wel weer mijn lijst in het topic gooien