Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:23

De beste was ooit van een vriendin in een andere groep: “_______ fills me with gas.” En ze had toevallig de kaart “Auschwitz.” O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:30

Ik heb dit weekend llamas unleashed gekocht.. gewoon omdat het kan (unstable unicorns hebben we ook, dus lekker doelloos :') ).

Secret hitler spelen we ook regelmatig.. bears vs babys, exploding kittens.. hou wel van dat soort spelletjes :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:33

Mkango schreef:
De beste was ooit van een vriendin in een andere groep: “_______ fills me with gas.” En ze had toevallig de kaart “Auschwitz.” O:)

Oeh die komt in de buurt van die van mijn man...

Dat kaartje was iets van:

Channel 4 starts a new show ______ , ________

En hij zei:
Channel 4 starts a new show the jews, hunted like a fox. :oo

Ik weet ook nooit of ik moet lachen of huilen als hij dit soort dingen doet :oo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:33

idinn schreef:
Ik heb dit weekend llamas unleashed gekocht.. gewoon omdat het kan (unstable unicorns hebben we ook, dus lekker doelloos :') ).

Secret hitler spelen we ook regelmatig.. bears vs babys, exploding kittens.. hou wel van dat soort spelletjes :D

Secret Hitler is ook leuk :j
Met die intro :') _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:35

Mkango schreef:

:')

Als je de dead babies kaart hebt zit je ook altijd wel goed :')

Lavitabella

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:43

Ik werk de komende tijd niet.. ik zit door ziekte nog zeker 3 kwart jaar tot 1 jaar thuis dus ik moet me anders zien te gaan vermaken haha.

Ik speel echt bijna geen spelletjes. Als ik dit boven allemaal lees schaam ik mezelf bijna. Ik speel de laatste tijd alleen veel Phase 10 en de beverbende. Die vind ik wel echt leuk om te doen. Spelletjes zijn zeker geen flop voor mij. Zolang er maar een goede uitleg bij zit. :P

Ik kom eigenlijk niet zoveel bij de kringloop. Heeeel af en toe. Misschien moet ik dat wel vaker gaan doen om pareltjes te scoren! Mijn oom werkte vroeger daar dus ik weet wel uit ervaring dat alle leuke en goede dingen hier al snel weg zijn door werknemers. >;)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:45

Ik vind spellen ook geweldig, maar heb niemand om mee te spelen helaas ;(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-21 13:17

Phase 10 is ook eem hele leuke Lavitabella. Niet werken door langdurige ziekte lijkt me heel vervelend. Zeker als je nu al weet dat het nog zeker een maand of 9 gaat duren :(:)

Waar probeer je jezelf allemaal mee bezig te houden? Wellicht dat je santa je kan helpen met bezig blijven met het pakket dat voor je gemaakt gaat worden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:33

Lavitabella schreef:
Ik werk de komende tijd niet.. ik zit door ziekte nog zeker 3 kwart jaar tot 1 jaar thuis dus ik moet me anders zien te gaan vermaken haha.

Ik speel echt bijna geen spelletjes. Als ik dit boven allemaal lees schaam ik mezelf bijna. Ik speel de laatste tijd alleen veel Phase 10 en de beverbende. Die vind ik wel echt leuk om te doen. Spelletjes zijn zeker geen flop voor mij. Zolang er maar een goede uitleg bij zit. :P

Ik kom eigenlijk niet zoveel bij de kringloop. Heeeel af en toe. Misschien moet ik dat wel vaker gaan doen om pareltjes te scoren! Mijn oom werkte vroeger daar dus ik weet wel uit ervaring dat alle leuke en goede dingen hier al snel weg zijn door werknemers. >;)
Ik speel ook zelden spelletjes hoor, maar wil het eigenlijk wel meer gaan doen, want ik vind het wel heel leuk!

Wat balen dat je zo langdurig ziek bent, joh! :knuffel:

8nnemiek schreef:
Mkango schreef:

:')

Als je de dead babies kaart hebt zit je ook altijd wel goed :')

Jep. :))

M_D_H schreef:
Mkango schreef:

Oeh die komt in de buurt van die van mijn man...

Dat kaartje was iets van:

Channel 4 starts a new show ______ , ________

En hij zei:
Channel 4 starts a new show the jews, hunted like a fox. :oo

Ik weet ook nooit of ik moet lachen of huilen als hij dit soort dingen doet :oo

Heerlijk. _O-

Ik heb net Ticket to Ride en Root besteld. En m'n ouders gestrikt om dit weekend te gaan spelen. :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:41

Ik heb altijd gezegd dat ik niet creatief ben maar misschien kan mijn santa me op andere ideeën brengen. Nu houd ik me vooral bezig met de paarden en nog leuke dingen doen met vrienden. Dit komt dalijk ook even stil te liggen. Gelukkig heb ik wel de paarden aan huis !!

Ik ga straks veel bakken. Nu doe ik dat bijna nooit maar vind het wel heel leuk en dalijk de tijd. Ik heb nu wat standaard vormen in huis gehaald. Misschien weet mijn santa nog wat leuke beginners recepten?

Verder wil ik me een beetje gaan verdiepen in epoxy. Lijkt me ook leuk om bijvoorbeeld onderzetters te maken maar hier ben ik nog totaal niet in thuis.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:42

Jorex schreef:

Ik heb volgens mij op bokt ook wel is gezien dat ze afspreken om spelletjes avond te doen. Misschien is dat een keertje iets ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:57

Lavitabella schreef:
Jorex schreef:

Ik heb volgens mij op bokt ook wel is gezien dat ze afspreken om spelletjes avond te doen. Misschien is dat een keertje iets ?
Geerte organiseert dat idd weleens - aanrader! :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:20

Mkango schreef:
Heerlijk. _O-

Ik heb net Ticket to Ride en Root besteld. En m'n ouders gestrikt om dit weekend te gaan spelen. :D

Welke? USA of Europe?

Lavitabella schreef:
Jorex schreef:

Wij, Ynske en Willemieke, zijn op deze manier samen met Bellatrix en Marlonaldo tot een hechte vriendengroep gevormd samen met de man van Marlonaldo en mijn man :j

Super leuk hoor :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:26

Zo, ik ga mijn dag afronden, werk zit er op, nu met de hond naar de bossen. Helaas regent het hier weer pijpestelen. -O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 16:15

Hier in het noorden was ook een groepje ja.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 16:17

Ik organiseer regelmatig spelletjes meetings. Het is misschien wat ver voor je maar je bent altijd welkom

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 16:32

geerte schreef:
Ik organiseer regelmatig spelletjes meetings. Het is misschien wat ver voor je maar je bent altijd welkom

Ik mag nooit komen >;) >;)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 16:37

Mkango schreef:

ohmYGOD. :') :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 16:42

Zelfs jij bent welkom ash

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:00

geerte schreef:
Alles is relatief. _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:23

Catan dobbelspel is ook leuk alleen te doen :D

Wat dat betreft ben ik nog wel op zoek naar wat spellen die je ook alleen kan doen. Ik heb niet altijd iemand die met mij een spelletje wil doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:29

Wij hebben alleen kaarten en schaakbord in huis voor spelletjes, maar vinden het wel leuk om iets te doen, maar weten dus nooit wat we dan moeten kopen. Dus hier zijn spelletjes zeker welkom, maar dan wel voor 2 personen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:39

Hier zijn ook altijd spellen welkom, echter heb ik er al zo enorm veel dat het waarschijnlijk moeilijk is om iets te vinden. Bij interesse kan ik wel weer mijn lijst in het topic gooien

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:58

Spelletjes zijn hier ook top!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 18:01

geerte schreef:
Hier zijn ook altijd spellen welkom, echter heb ik er al zo enorm veel dat het waarschijnlijk moeilijk is om iets te vinden. Bij interesse kan ik wel weer mijn lijst in het topic gooien

Yes please...

Vooral omdat ik benieuwd ben wat jij hebt wat wij nog niet hebben :')
Dan weet ik wat ik nog bij kan halen wat de moeite waard is :+
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 06-10-21 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt