Daar ziet het er toch echt wat te simpel ofzo voor uit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Oh dat is ook wel slim! Maar voor nu moet ik eerst een kast kopen om überhaupt dingen kwijt te kunnen
Ik kon Rivendell voor minder dan 350 euro krijgen! Viking Village heb ik wel de volle mep voor betaald. De T-Rex had ik voor 168 euro.
Ghostattack schreef:Dat was een hele sneaky flits aanbieding van Bol! Ik had ook nog een cadeaubon dus dat scheelde ook wel. Dus Rivendell en Viking Village daar besteld!
Barad-Dûr wil ik ook heel graag (over ruimte gesproken.. dat ding is gigantisch)
Shani_1984 schreef:Ghostattack schreef:Dat was een hele sneaky flits aanbieding van Bol! Ik had ook nog een cadeaubon dus dat scheelde ook wel. Dus Rivendell en Viking Village daar besteld!
Barad-Dûr wil ik ook heel graag (over ruimte gesproken.. dat ding is gigantisch)
Die actie zagen wij ook. Dus mijn vriend een bericht gedaan dat rivendell nu 80 euro goedkoper was dan 2 week geleden toen hij die kocht. Dus wij hebben een bol cadeaubon van 80 euro gekregen
Ghostattack schreef:Shani_1984 schreef:
Die actie zagen wij ook. Dus mijn vriend een bericht gedaan dat rivendell nu 80 euro goedkoper was dan 2 week geleden toen hij die kocht. Dus wij hebben een bol cadeaubon van 80 euro gekregen
Dat is echt super netjes! En nu weer een extra set uitzoeken met je 80 euro bon?
@Cynn: Die vind ik inderdaad ook wat tegenvallen..