Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:41

MarlindeRooz schreef:
Nee dat is erg apart.

Zal dit tegen mijn vriend vertellen. Die vond als kind kamperen leuk en wil dit nu ook doen. Lekker “rustig” op een camping. Maarja campings hebben kinderen. :))

Niet alle campings :P.

Gnome

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:44

Dat een vrachtwagen invoegt met 70 en direct doorrijdt naar de linkerbaan waardoor er bijna een kettingbotsing ontstaat. Ongelofelijk dom.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:55

Wij hebben hier in de buurt een kleinschalige camping waar kinderen niet gewenst zijn. Dus ze bestaan wel.

Ik heb heel erg in de stress gezeten voor een toets, maar die is kennelijk pas volgende week. Nog een extra week stressen dus.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:58

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Nee dat is erg apart.

Zal dit tegen mijn vriend vertellen. Die vond als kind kamperen leuk en wil dit nu ook doen. Lekker “rustig” op een camping. Maarja campings hebben kinderen. :))

Niet alle campings :P.

Nee maar zijn herinneringen komen uit de tijd dat hij zelf kind was. Toen had je natuurlijk geen last van andere kinderen. Maar ik ga echt niet vrijwillig kamperen als het geen festival is. Zéker niet in een tent. :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 11:55

Deze werkdag. Pfffffff

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:03

Dat ik net per ongeluk de laatste aflevering van Lucifer heb gekeken :\. En de rest van t seizoen dus over heb geslagen. Echt. Wtf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:29

Ik moet zo weer naar een sollicitatiegesprek. Heel slecht maar eigenlijk heb ik er geen zin in, omdat het gesprek van vanmorgen heel goed ging en ik hoop dat ik daar mag gaan werken ( nouja eerst 2de gesprek door )

Ik geef mij zelf maar een schop onder mijn kont en ga zo goed mogelijk het gesprek in straks.

Volgende week weer een gesprek trouwens bij weer een ander bedrijf. Uitgenodigd worden lukt wel, nu nog een contract binnen slepen :o

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:44

Ineke2 schreef:
Ik moet zo weer naar een sollicitatiegesprek. Heel slecht maar eigenlijk heb ik er geen zin in, omdat het gesprek van vanmorgen heel goed ging en ik hoop dat ik daar mag gaan werken ( nouja eerst 2de gesprek door )

Ik geef mij zelf maar een schop onder mijn kont en ga zo goed mogelijk het gesprek in straks.

Volgende week weer een gesprek trouwens bij weer een ander bedrijf. Uitgenodigd worden lukt wel, nu nog een contract binnen slepen :o

Hopen dat er iets uit komt dan!
Ik heb zo ook weer een (online) kennismakingsgesprek. Zie er ook tegenop, maar ook hier inderdaad even die schop onder de kont. In tegenstelling tot jou heb ik geen andere dingen lopen op het moment (ja, wel sollicitatie gestuurd, maar geen gesprekken die lopen), maar ik ben het allemaal zó zat. Ik wil gewoon een baan waar ik blij van word, is dat zoveel gevraagd?

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:46

Dat ik al maanden slecht slaap, maar dan ook echt slecht. Tijdje temazepam gehad en dat werkte wel. Nu zijn ze op en begint de ellende weer. Daardoor is mijn depressie meer aanwezig.. maar nu weet ik niet wie ik moet bellen voor nieuw recept.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:50

MoniekJ schreef:
Dat ik al maanden slecht slaap, maar dan ook echt slecht. Tijdje temazepam gehad en dat werkte wel. Nu zijn ze op en begint de ellende weer. Daardoor is mijn depressie meer aanwezig.. maar nu weet ik niet wie ik moet bellen voor nieuw recept.

Huisarts neem ik aan.

Kan je het slechte slapen aangeven bij de psych of heb je geen behandelaar voor je depressie?
Knuff en sterkte!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 12:52

3x hard moeten remmen tijdens 't fietsen naar 't werk....
Willen ze mij nu echt van 't fietspad afrijden.
1x ervan Was een jochie die met een skelter en eigenbouw motor het fietspad op scheurde zonder na te denken.
Hij schrok wel flink. Dus dat zal hij niet snel weer doen

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 13:18

MarliesV schreef:
MoniekJ schreef:

Huisarts neem ik aan.

Kan je het slechte slapen aangeven bij de psych of heb je geen behandelaar voor je depressie?
Knuff en sterkte!

Jawel, een psychiater, maar die is er alleen op donderdag en vrijdag.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 13:23

Pin me er niet op vast maar reeds voorgeschreven medicatie daar mag een huisarts een herhaling voor geven geloof ik?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 14:26

Dat het heet is op kantoror..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 14:46

Merileth schreef:
Ineke2 schreef:

Hopen dat er iets uit komt dan!
Ik heb zo ook weer een (online) kennismakingsgesprek. Zie er ook tegenop, maar ook hier inderdaad even die schop onder de kont. In tegenstelling tot jou heb ik geen andere dingen lopen op het moment (ja, wel sollicitatie gestuurd, maar geen gesprekken die lopen), maar ik ben het allemaal zó zat. Ik wil gewoon een baan waar ik blij van word, is dat zoveel gevraagd?

Succes hoor! Eens moet het toch lukken hou ik mijzelf ook maar voor.

Nou gesprek waar ik zojuist was, was echt tijdsverspilling.
Ik was 10 minuten voor tijd gaan aanbellen. Werd binnengelaten en neergezet. In eerste instantie zonder drinken. Na een minuut of 5 kwam hetzelfde meisje toch terug om te vragen of ik wat wilde drinken.
Mijn gesprekspartner kwam ruim 5 minuten te laat dus ik zat daar maar te wachten.

Kennis gemaakt vertelt wie ik was en hij begon te vertellen over hoe druk het wel niet was en daarom dat ze nieuwe mensen zochten. Neemt mijn cv door en zegt dat ik al behoorlijk wat ervaring heb. Maar zegt hij je hebt nog geen beveiligingsdiploma. Nee die heb ik inderdaad niet. Ja zegt hij dan kan ik je alleen het minimumloon aanbieden hoe sta je daar tegenover?
Eh niet, want daar ga ik niet mee akkoord. Dus waren we uitgepraat. Heb nog gezegd u heeft toch mijn cv gelezen en gezien dat ik geen beveiligingsdiploma had? Het stond niet in de vacature dat dat nodig was.
Zegt hij ja ik maak liever persoonlijk kennis dan via de telefoon. Nou ik heb mijn antwoord uit beleefdheid ingeslikt, maar hij kon vast wel raden wat ik er van vond.

Hopelijk was jou gesprek beter Merileth

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 15:33

Mezelf dat ik mijn pakketjes vergeet te retourneren en nu dus met twee dingen zit die ik niet hoef. En dat het heet is op zolder waar mijn kantoor is. Wil er dus niet meer werken maar dat is ook geen optie. Ben zo toe aan een ander huis

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:15

Dat ik door een verkeerde afslag op het Keizer Karelplein in Nijmegen terecht kwam :brr:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:22

Britta31 schreef:
Dat ik door een verkeerde afslag op het Keizer Karelplein in Nijmegen terecht kwam :brr:

Moet al zweten als ik t lees :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:25

Tripsen, wat een *piep*beestjes

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:46

Britta31 schreef:

Ik heb altijd het idee dat waar je in Nijmegen je ook moet zijn, je altijd over die kloterotonde moet :')

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:49

Ik heb een tijd in Nijmegen gewoond, vond het Keizer Karelplein echt een fijne rotonde :')
Gewoon zorgen dat je net wat harder rijdt dan de rest, nergens last van ;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:50

Mijn afslag kwam eraan ,maar zat nog in het midden.Ik voelde mij net een stuntvrouw.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:51

Je zat dan ook achter het stuur :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:54

Even dat beruchte plein op Google Streetview opgezocht, mag je daar gewoon rijden waar je wilt? :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 16:54

Dat hier net iemand is aangereden en er minimaal 30 man bij staan te kijken als een stel stokstaartjes.