MarlindeRooz schreef:Nee dat is erg apart.
Zal dit tegen mijn vriend vertellen. Die vond als kind kamperen leuk en wil dit nu ook doen. Lekker “rustig” op een camping. Maarja campings hebben kinderen.
Niet alle campings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Nee dat is erg apart.
Zal dit tegen mijn vriend vertellen. Die vond als kind kamperen leuk en wil dit nu ook doen. Lekker “rustig” op een camping. Maarja campings hebben kinderen.
Niet alle campings.
Ineke2 schreef:Ik moet zo weer naar een sollicitatiegesprek. Heel slecht maar eigenlijk heb ik er geen zin in, omdat het gesprek van vanmorgen heel goed ging en ik hoop dat ik daar mag gaan werken ( nouja eerst 2de gesprek door )
Ik geef mij zelf maar een schop onder mijn kont en ga zo goed mogelijk het gesprek in straks.
Volgende week weer een gesprek trouwens bij weer een ander bedrijf. Uitgenodigd worden lukt wel, nu nog een contract binnen slepen
MoniekJ schreef:Dat ik al maanden slecht slaap, maar dan ook echt slecht. Tijdje temazepam gehad en dat werkte wel. Nu zijn ze op en begint de ellende weer. Daardoor is mijn depressie meer aanwezig.. maar nu weet ik niet wie ik moet bellen voor nieuw recept.
MarliesV schreef:MoniekJ schreef:Dat ik al maanden slecht slaap, maar dan ook echt slecht. Tijdje temazepam gehad en dat werkte wel. Nu zijn ze op en begint de ellende weer. Daardoor is mijn depressie meer aanwezig.. maar nu weet ik niet wie ik moet bellen voor nieuw recept.
Huisarts neem ik aan.
Kan je het slechte slapen aangeven bij de psych of heb je geen behandelaar voor je depressie?
Knuff en sterkte!
Merileth schreef:Ineke2 schreef:Ik moet zo weer naar een sollicitatiegesprek. Heel slecht maar eigenlijk heb ik er geen zin in, omdat het gesprek van vanmorgen heel goed ging en ik hoop dat ik daar mag gaan werken ( nouja eerst 2de gesprek door )
Ik geef mij zelf maar een schop onder mijn kont en ga zo goed mogelijk het gesprek in straks.
Volgende week weer een gesprek trouwens bij weer een ander bedrijf. Uitgenodigd worden lukt wel, nu nog een contract binnen slepen
Hopen dat er iets uit komt dan!
Ik heb zo ook weer een (online) kennismakingsgesprek. Zie er ook tegenop, maar ook hier inderdaad even die schop onder de kont. In tegenstelling tot jou heb ik geen andere dingen lopen op het moment (ja, wel sollicitatie gestuurd, maar geen gesprekken die lopen), maar ik ben het allemaal zó zat. Ik wil gewoon een baan waar ik blij van word, is dat zoveel gevraagd?