Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mvdende schreef:Hier wordt het vannacht niet kouder dan 2°c en wanneer het gaat regenen is het alweer 3°c. Ik verwacht hier dus geen ijzel, maar gewoon regen. Het was vanmiddag ook een graad of 5 alweer. Dus waarschijnlijk geen bevroren grond meer.
mvdende schreef:Hier wordt het vannacht niet kouder dan 2°c en wanneer het gaat regenen is het alweer 3°c. Ik verwacht hier dus geen ijzel, maar gewoon regen. Het was vanmiddag ook een graad of 5 alweer. Dus waarschijnlijk geen bevroren grond meer.
Hutcherson schreef:Vorige week alle afspraken van mn collega al moeten verzetten vanwege sneeuwval in de ochtend. Collega durfde niet te rijden. Echter hebben we een essentieel beroep waarbij mensen gewoon hun behandelingen nodig hebben. En dat kan lang niet altijd digitaal. Vorige week alles verplaatst naar deze week met veel klachten gemopper van clienten.
En nu kreeg ik alweer te horen dat collega liever thuisblijft. Ja snap ik, maar we zullen wel moeten. Volgende week staat alweer vol en de geplande clienten zijn vorige week natuurlijk al verplaatst. We moeten door.
Krijg ik de reden: ik heb geen winterbanden......
Die vond ik wel ietwat vreemd.
Ik hoop heel erg dat het meevalt morgenvroeg.
Zebrastreep schreef:Hutcherson schreef:Vorige week alle afspraken van mn collega al moeten verzetten vanwege sneeuwval in de ochtend. Collega durfde niet te rijden. Echter hebben we een essentieel beroep waarbij mensen gewoon hun behandelingen nodig hebben. En dat kan lang niet altijd digitaal. Vorige week alles verplaatst naar deze week met veel klachten gemopper van clienten.
En nu kreeg ik alweer te horen dat collega liever thuisblijft. Ja snap ik, maar we zullen wel moeten. Volgende week staat alweer vol en de geplande clienten zijn vorige week natuurlijk al verplaatst. We moeten door.
Krijg ik de reden: ik heb geen winterbanden......
Die vond ik wel ietwat vreemd.
Ik hoop heel erg dat het meevalt morgenvroeg.
Het waait best wel behoorlijk volgens mij. Zal wel wat gaan regenen maar de bui lijkt nu wel weer wat naar boven te trekken
Mariska_28 schreef:Hier in Drenthe vriest het nog gewoon.. Vrees dat het echt een ijsbaan gaat worden als het gaat regenen hier.
Zolang ik niet naar buiten hoef kijk ik daar eigenlijk ook niet zo na
N0a schreef:Sinds wanneer zijn we in Nederland ineens allemaal zo hysterisch aan het doen over het weer.
Eerst morgen maar even afwachten toch. Je voelt het vanzelf als je buiten loopt.
Ik vind het dan ook belachelijk dat sommige scholen weer niet open gaan... Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit sneeuw/ijzel vrij heb gehad in 16 jaar tijd.
Ik snap de hysterie over het weer ook niet zo, vroeger heette dit gewoon winter.. Net zoals 30 graden in augustus gewoon zomer heette.. Alleen ik vind het wel goed dat ze waarschuwen dat er ijzel komt, dat is wel erg verradelijk. Maar mensen kunnen toch hopelijk wel gewoon hun gezond verstand gebruiken.. Ik snap niet dat we overal code geel, code rood enz. voor nodig zijn.. Texas02 schreef:N0a schreef:Sinds wanneer zijn we in Nederland ineens allemaal zo hysterisch aan het doen over het weer.
Eerst morgen maar even afwachten toch. Je voelt het vanzelf als je buiten loopt.
Ik vind het dan ook belachelijk dat sommige scholen weer niet open gaan... Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit sneeuw/ijzel vrij heb gehad in 16 jaar tijd.
Klopt.. Als je ineens op je kont ligt, was het gladIk snap de hysterie over het weer ook niet zo, vroeger heette dit gewoon winter.. Net zoals 30 graden in augustus gewoon zomer heette.. Alleen ik vind het wel goed dat ze waarschuwen dat er ijzel komt, dat is wel erg verradelijk. Maar mensen kunnen toch hopelijk wel gewoon hun gezond verstand gebruiken.. Ik snap niet dat we overal code geel, code rood enz. voor nodig zijn..
.