corinep schreef:Pff iemand heeft leren schoenen gekocht, staat bij de omschrijving "heel goed" dus kan lichte gebruikerssporen bevatten.
Vlak voor verzending inspecteer ik altijd extra grondig, vind een paar mini beschadigingen die echt amper opvallen(dat heb je natuurlijk al heel snel met schoenen). Gelukkig is het leer dus zijn beschadigingen minder erg.
Maar nou wilde ze ze dus voor 7.50 ipv de betaalde 12.50. Ik heb 10 euro voorgesteld maar dat wilde ze niet. Ze annuleert de bestelling echter niet en heb al een herinnering gekregen.
Ik heb haar gister herinnert de bestelling te annuleren. Gezien maar niks gebeurd, dus nu een berichtje als ze m niet annuleert ik ze toch op moet gaan sturen...
Ze heeft de bestelling netjes afgehaald en direct op alles is oke gedrukt dus ik heb het geld gewoon gekregen.
Vervolgens een slechte review geschreven dat ze vies waren(ja klein beetje vuil op de zolen wat ook op de foto stond) en dat ik de beschadigingen niet vermeld zou hebben. 1 ster
Gelukkig kan je bij Vinted gewoon reageren op een review dus netjes mijn kant erbij gezet maar wat kinderachtig zeg.