Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:09

Benthhh schreef:
Loeky01 schreef:
Buurman positief getest -O-
Dan ben je ZO voorzichtig, volg je gewoon netjes alle stappen die je moet volgen. En toch gaat het mis omdat je even je laaggeletterde buurman wil helpen. Hopelijk valt het mee, maar ik ben er bang voor...

'
Misschien voor de zekerheid ook even testen? Heftig zeg.. Sterkte!

Ja dat sowieso. Het is gewoon balen, ik zou maandag naar mijn moeder gaan (risicogroep) en dat kan dus niet door gaan. Ik ga al bijna nergens heen en nu verplicht thuis blijven voelt heel heftig. Op vrijdag ga ik altijd naar de markt voor mijn weekboodschappen en dat is echt een uitje voor me -O-. Het is misschien heel suf, maar ik merk dat het echt wel wat met me doet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:22

He bah wat balen @Loeky01 hopelijk gaat het virus aan je voorbij!

--
Dat ik een onderwerp voor een afstudeerproject moet verzinnen , maar het echt niet motiveert. Mocht iemand nog ideeën hebben voor een onderwerp met betrekking tot gehandicaptenzorg.... :j

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:25

Mijn ruin die het oude muffe hooi van de grond eet dat ik voor de stal gestrooid heb voor de gladheid.En binnen een ruif met vers hooi.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:27

Loeky01 schreef:
Ja dat sowieso. Het is gewoon balen, ik zou maandag naar mijn moeder gaan (risicogroep) en dat kan dus niet door gaan. Ik ga al bijna nergens heen en nu verplicht thuis blijven voelt heel heftig. Op vrijdag ga ik altijd naar de markt voor mijn weekboodschappen en dat is echt een uitje voor me -O-. Het is misschien heel suf, maar ik merk dat het echt wel wat met me doet.

Ik snap heel goed dat het je wat doet hoor.. helemaal niets sufs aan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:45

Mijn mobiel noch mijn laptop wil geen verbinding maken met de printer. In theorie kloppen alle instellingen, maar in de praktijk...
Ik heb nog een printer waarvan ik zeker weet dat ie het doet, maar die staat nu ergens onderin de kast, en is te zwaar voor mij om nu op te graven.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:57

Hue lampen die niet willen updaten. Ben al 30 minuten bezig

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:00

Wat balen Loeky... Ik duim dat je niet besmet bent.

Voor mij zijn deze dagen ook spannend. Buiten ik mij letterlijk opgesloten voel in huis omdat de vloer rondom de flat ( spekgladde winkelcentrum vloer) te glad is voor om zelfstandig naar de auto te komen, laat staan boodschappen te kunnen doen.

Nu vraag ik willekeurige voorbijgangers om mij naar de auto te helpen zo’n 5 meter verderop en ook weer terug een andere voorbijganger om mij naar de voordeur te helpen.

Niet echt Corona proof :=

Maar ik ben allang heel dankbaar dat mensen mij willen helpen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:38

Zebrastreep schreef:

--
Dat ik een onderwerp voor een afstudeerproject moet verzinnen , maar het echt niet motiveert. Mocht iemand nog ideeën hebben voor een onderwerp met betrekking tot gehandicaptenzorg.... :j

Iets met paarden en gehandicapten? Waarom hun invloed zo positief kan zijn, of zo? Geen idee wat allemaal wel/niet onderzocht is.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:45

Ik heb drie pakketjes besteld op Vinted en 2 versturen hem vandaag, maar de andere pas na het weekend. Dus waarschijnlijk komen ze niet tegelijk aan op het pakketpunt. Ik hoop dat ze alledrie nog wel voor volgende week vrijdag aankomen anders moet ik in de vakantie erheen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:47

Dat ik voer had besteld voor de katten, maar het bijna een week vertraging heeft. Snap het wel met dit weer hoor, maar begin hem nu wel een beetje te knijpen. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:01

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:

--

Iets met paarden en gehandicapten? Waarom hun invloed zo positief kan zijn, of zo? Geen idee wat allemaal wel/niet onderzocht is.

Jeetje wat een goed idee! Dat vind ik wel een heel leuk onderwerp! Alleen moet ik wel toestemming van stage , en is het een woongroep zonder dieren maar kan het altijd eens proberen. Bedankt *\o/*

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:04

marley93 schreef:
Mijn mobiel noch mijn laptop wil geen verbinding maken met de printer. In theorie kloppen alle instellingen, maar in de praktijk...
Ik heb nog een printer waarvan ik zeker weet dat ie het doet, maar die staat nu ergens onderin de kast, en is te zwaar voor mij om nu op te graven.

Heb je haast? Waarschijnlijk ruikt je printer dat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:14

Zucht... de loodgieter is wederom zonder de werkzaamheden uit te kunnen voeren vertrokken.

Zo machteloos en teleurgesteld ben ik hierin. De loodgieter kan er niks aan doen.

De VVE had dit beter moeten regelen.
Er is geregeld dat er toegang tot de winkel kan worden verschaft waar de hoofdafsluiter voor de hele flat zit.
Echter niemand weet waar die precies zit. Kortom er kon dus nog niks gebeuren...

Telefonisch besproken dat ik de factuur door ga sturen naar de VVE met uitleg van de hele situatie en dat ik van ze verwacht dat volgende week de boel is afgesloten vóórdat de loodgieter er is.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:35

Dat ik stiekem toch Carnaval wel ga missen.

En dat als niet-Brabander, maar dat krijg je als je door je vriend en vrienden en familie aangestoken wordt :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:41

Dat mijn vader gevallen is met schaatsen net. Schouder gebroken. ;( Arme man is net met pensioen. En ik zit hier met een baby van 4 weken, mijn vader woont 150 km verderop. Kan niet even langsgaan. ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:47

Flying_Angel schreef:
Dat mijn vader gevallen is met schaatsen net. Schouder gebroken. ;( Arme man is net met pensioen. En ik zit hier met een baby van 4 weken, mijn vader woont 150 km verderop. Kan niet even langsgaan. ;(

Ah jeetje, wat rot zeg! :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:56

Dit stond op Facebook!

BELANGRIJK DOORGESTUURD BERICHT:

Deze nacht zijn de privé rekeningen van onszelf en onze dochters geplunderd.
Alsof dat nog niet genoeg is zijn de fraudeurs op de één of andere manier ook aan mijn zakelijke rekeningen geraakt en hebben ook daar hun slag kunnen slaan.
Maar nu komt het: ondertussen hebben we de oorzaak kunnen vinden en dit is een transactie die 1 van de dochters gisterenavond heeft gedaan op de website VINTED.
Als je dan van #CardStop te horen krijgt dat ze momenteel heel veel van deze klachten krijgt van #VINTED dan denk ik dat het mijn burgerplicht is om iedereen hier van op de hoogte te brengen.
Vertel het aan iedereen die spreekt over deze website .

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:16

chanicha schreef:
Dit stond op Facebook!

Alsof dat nog niet genoeg is zijn de fraudeurs op de één of andere manier ook aan mijn zakelijke rekeningen geraakt en hebben ook daar hun slag kunnen slaan.
Maar nu komt het: ondertussen hebben we de oorzaak kunnen vinden en dit is een transactie die 1 van de dochters gisterenavond heeft gedaan op de website VINTED.
Als je dan van #CardStop te horen krijgt dat ze momenteel heel veel van deze klachten krijgt van #VINTED dan denk ik dat het mijn burgerplicht is om iedereen hier van op de hoogte te brengen.

Schijnt een hoax te zijn en dat de dochter via een niet erkende betaallink iets heeft gedaan.

Echter voorzichtigheid is altijd belangrijk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:23

Windows die zo sneu wil mekkeren dat een programma mogelijk niet veilig is omdat het niet uit de Windows store komt.
Ga toch weg, de afgelopen 25 jaar heb je die melding ook nooit gegeven.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:26

Benthhh schreef:
Dat ik stiekem toch Carnaval wel ga missen.

En dat als niet-Brabander, maar dat krijg je als je door je vriend en vrienden en familie aangestoken wordt :+

Ik mis het ook echt heel erg.. Krijg ook allemaal herinneringen op Snap van jaren terug. Wat een ellende is dit toch dat Corona.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:43

Flying_Angel schreef:

Ah nee wat naar, heel veel beterschap voor je vader. Hopelijk kunnen jullie samen videobellen :knuffel:

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:14

Dat ik zo graag in de zomervakantie op vakantie zou willen. Ik werk nu, heb het geld, heb de mensen en mijn vakantie is al uitgezoxht. Alleen is er zo veel onduidelijkheid en ik ben een beetje bang voor de teleurstelling als het (weer) niet door kan gaan.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:16

-O- Niet in mijn hum

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:45

chanicha schreef:
Dit stond op Facebook!

Laat die bangmakerij aub op facebook

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:53

Ik erger me aan mijn Apple Watch. Ik stond in zo'n 2theloo toilethokje in zo'n ruimte met veel verschillende hokjes bij het tankstation. Staan er twee vrouwen nogal hard te praten bij de ingang, heeft mijn Siri dat kennelijk opgevangen en vraagt hij keihard "SORRY CAN YOU SAY THAT AGAIN". Het werd doodstil, ze schoten gelijk weg en ik heb zeker vijf minuten gewacht met het hokje verlaten. :=