Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:42

Marcella schreef:
Heb WW nodig om huur te kunnen betalen helaas anders had ik ook stop gezet. En werken ze daar trouwens nooit wat van gemerkt.

Bureau halen ga ik maar verschuiven heb daar gewoon geen tijd voor tenzij mijn vader hem al uit elkaar gehaald heeft. Ga vanmiddag wel even wat groente en druiven brengen bij mijn ouders. Straks eerst kippenhok, oogsten (druiven :9 , bramen, roze bosbessen, frambozen, bieten, sla en spitskool) en stelling inrichten.

Brood, appelmoes (en al op) en kattenbak gedaan. *\o/* :')

Werken doen ze idd niet. Ik heb nu van m'n spaargeld geleefd. Ben intotaal zo'n 1.5 maand werkeloos geweest. Maar heb wel gwn dus recht op uiterkering. Nog niets van gezien hoor. Weet wel dat ik dit nooit weer doe.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:39

Aan de weersvoorspelling.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 15:42

Amandavd schreef:
[ [url=m/nToyAM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou super graag naar het strand willen door deze tempraturen, maar zit wss hele dagen binnen.

Het is me overigens nu al te warm, hier is het 23 graden ofzo

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:01

Nog een week denk ik en dan moeten we de paarden hooi bijvoeren in de wei.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:46

Dat ik waarschijnlijk voor twee weken opgenomen moet worden.. prima, maar weet nog niet wanneer -O-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:49

Dat dhl geen haast heeft om überhaupt m’n Amazon pakket voor uitlevering mee te geven |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:30

Dat ik net de banden van mijn auto op ging pompen bij zo'n apparaat en op de een of andere manier dat ding mijn band leeg trok. Ik dacht al wat wordt die band zacht. Ik heel voorzichtig naar huis en dan maar op de ouderwetse manier band was zo goed als leeg
Afbeelding

Voelde me wel een beetje een oliebol :') mijn vader zie ik al lachen

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:33

Citaat:
Onze papegaai deed net om 2:30 's nachts spontaan "AHAHAHAHAHA!" roepen vanuit zijn slaapkooi.
Ik schrok me te pletter :')

_O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:41

Al mn energie weg door 'het' gesprek. En heb zelf nog niet echt het idee dat we een stap verder ofzo zijn..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:55

MoniekJ schreef:
Dat ik waarschijnlijk voor twee weken opgenomen moet worden.. prima, maar weet nog niet wanneer -O-

Het zit jou niet mee -O-

Ik erger mij aan GLS, ze zouden tussen 11:30 en 13:30 een pakketje afleveren. Om 14:00 nog niks, dus ik ben maar weg gegaan want ik had een afspraak staan.
Om 17:30 was ik weer even thuis om wat op te halen, niks geen pakket of briefje in de bus, dus tja ik ging meteen door want ik zou bij mijn ouders gaan eten, krijg ik om 17:40 bericht dat ik niet thuis was en het pakket bij de buren op huisnr 144 is bezorgd....

... En in mijn straat is helemaal geen huis met nummer 144 :')
What the hell :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:55

Britta31 schreef:
Nog een week denk ik en dan moeten we de paarden hooi bijvoeren in de wei.

Nog een week ? >;)
Hier is al een maand geen gras meer op het land :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:52

Hoofdpijn. ^)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:55

Amandavd schreef:
[ [url=m/nToyAM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga huilen.. moet werken en zaterdag ook nog bij mijn bijbaan (binnen zwembad)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:58

Ik had mezelf iets beloofd, nu heb ik het doel behaald maar ben ik te watje om daadwerkelijk te boeken :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 20:05

Dat ik midden in mijn re-integratie zit en ziek begin te worden -O- Mijn contract loopt in oktober af en ik wil zo hard laten zien dat ik mijn best doe zodat het contract verlengd wordt en dat helpt dit niet :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 20:59

Dat vanmorgen iemand me vroeg hoe het ging, en schreef het jammer te vinden dat we niet even hadden kunnen praten van de week. Dus ik schrijf terug dat het niet zo goed gaat, en dat ik snapte dat ze zo druk was dus geen probleem. (Ik ben daar ook om te werken en niet om te kletsen). Meteen gelezen maar geen reactie terug: waarom vraag je het dan? Die vraag had écht niet gesteld hoeven worden. Maar als je dit dan wel doet, kan je toch ook een reactie terug sturen?

Edit: het woordje ‘praten’ ertussen vergeten.
Laatst bijgewerkt door Marocje op 04-08-20 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:06

Marocje schreef:
Dat vanmorgen iemand me vroeg hoe het ging, en schreef het jammer te vinden dat we niet even hadden kunnen van de week. Dus ik schrijf terug dat het niet zo goed gaat, en dat ik snapte dat ze zo druk was dus geen probleem. (Ik ben daar ook om te werken en niet om te kletsen). Meteen gelezen maar geen reactie terug: waarom vraag je het dan? Die vraag had écht niet gesteld hoeven worden. Maar als je dit dan wel doet, kan je toch ook een reactie terug sturen?

Bekend probleem hier, en dan niet één keer .. maar meerdere keren. Maar het antwoord was niet wat ze wilde horen en dan wordt je weer genegeerd.

Succes, hoop dat het positiever uitpakt!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:08

Dat ik bijna sliep en dat ik door dochter weer gewekt werd. Mama poepoe. En nu kom ik niet meer in slaap.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:35

Zebrastreep schreef:
Dat ik net de banden van mijn auto op ging pompen bij zo'n apparaat en op de een of andere manier dat ding mijn band leeg trok. Ik dacht al wat wordt die band zacht. Ik heel voorzichtig naar huis en dan maar op de ouderwetse manier band was zo goed als leeg
[ [url=m/2A16Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarschijnlijk de druk verkeerd ingesteld op het apparaat. Die wisselt per auto en zelfs per band.

Mijn vriend snurkt de laatste tijd best regelmatig waar ik wakker door wordt. Vanavond is ie bij een vriend en blijft daar slapen, dus ik dacht lekker een nachtje rustig doorslapen. Zijn mijn onderburen super luidruchtig en ik voel al weer een dikke ruzie aankomen waarbij de spullen door het huis vliegen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:51

Loeky01 schreef:
Zebrastreep schreef:
[ [url=m/2A16Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarschijnlijk de druk verkeerd ingesteld op het apparaat. Die wisselt per auto en zelfs per band.

Mijn vriend snurkt de laatste tijd best regelmatig waar ik wakker door wordt. Vanavond is ie bij een vriend en blijft daar slapen, dus ik dacht lekker een nachtje rustig doorslapen. Zijn mijn onderburen super luidruchtig en ik voel al weer een dikke ruzie aankomen waarbij de spullen door het huis vliegen...

Ik had inderdaad 2,5 maar het moest 2,2 zijn ook had ik de slang er niet goed opgedrukt :')

--

Dat ik morgen weer vroeg op moet nu nog wakker ben en misselijk ben vanuit mijn nek maar ook heel moe ben

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:52

Een blikje drainen.....
Echt?

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:56

Dat de kat weer de hort op is, en ik een overbezorgde poezenmoeder ben. Hij is altijd binnen voor de nacht en dan meestal voor het donker. De laatste tijd maakt ie het soms erg laat, en ik slaap niet voordat ie thuis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 00:05

Sanniejtjuh schreef:
Dat de kat weer de hort op is, en ik een overbezorgde poezenmoeder ben. Hij is altijd binnen voor de nacht en dan meestal voor het donker. De laatste tijd maakt ie het soms erg laat, en ik slaap niet voordat ie thuis is.

Misschien heeft ie wel een chickie. Nee zonder grappen. Onze 15jarige oude man is soms ook 3 dagen spoorloos, terwijl ie altijd met mij thuis komt om een uur of 5/6. Laatste tijd komt ie pas als het echt nacht is. Meestal redden ze zich wel

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 00:41

Ik hoop het, hij is normaal niet later dan 12 uur savonds thuis. Ik hoop dat ie zich zo meld..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 05:50

Wekker veel te vroeg en beroerd zijn (eigenlijk al een paar dagen), maar te druk om rust te pakken).