Leeftijd 15 en derde klas.
En wat doe ik om 19.45 over een PO van een leerling. Tja ik heb echt wel moeite met mijn werk afsluiten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Wat ik een lastige vind in de contactberoepen, en ik begrijp dat ik nu geen vrienden maak, is dat ik vind dat eventuele beschermingsmiddelen echt naar de zorg moeten en niet naar de contactberoepen...
..
nynke55 schreef:Ik vind de cijfers ook een beetje zorgelijk. Want als de zieken in de verzorgingshuizen niet op de IC terechtkomen, dan zeggen die cijfers ook niet zoveel.
Bo_Y schreef:LadyMadonna schreef:Ok, ik had écht niet verwacht dat ik volgende week open had gemogen of iets.... Ik had wel verwacht iets meer duidelijkheid te hebben, van per 1 juni ofzo...
![]()
![]()
Persoonlijk, was ik toch niet gegaan als je wel openmocht. Veel te veel risico..
LadyMadonna schreef:Bij mij loop je minder risico dan in de supermarkt imo....
Maar als je gelezen had, had je gezien dat ik er ook helemaal niet vanuit ging dat ik open mocht...
Ik ga alleen niet zo lekker op niks weten.
Een aantal schreven dat contact beroepen volgende week besproken worden. Is dat in de vragen besproken of wat heb ik gemist? Want tijdens de conferentie is aangegeven dat er 20 mei verder wordt gekeken wat er mogelijk is aan eventuele versoepeling
mvdende schreef:Hier baal ik wel even stevig van.
Had toch eigenlijk wel gehoopt dat ook voor de volwassen wat meer lucht zou komen.
Nu alleen de kinderen terug naar redelijk normaal... jammer.
20 mei duurt nog 4 weken. Steeds meer een stukje lente wat "afgepakt" wordt.
Morgen maar even een hele pittige mail naar de camping sturen dat ik òf de hele boel ga annuleren óf kijken of er nog een tussenoplossing mogelijk is want in moet of morgen annuleren óf ik ben €150 extra geld kwijt.
Hopelijk is de directie van de camping niet zo star als de klantenservice... daar is echt geen overleg mee mogelijk.
Destination schreef:Ik vind Rutte echt heerlijk. Gewoon zeggen dat hij wat dingen had geboekt voor vakantie, maar dat hij niet meer gaat boeken vanwege de onzekerheidStraks is hij zijn geld kwijt, zei hij.
mvdende schreef:Hier baal ik wel even stevig van.
Had toch eigenlijk wel gehoopt dat ook voor de volwassen wat meer lucht zou komen.
Morgen maar even een hele pittige mail naar de camping sturen dat ik òf de hele boel ga annuleren óf kijken of er nog een tussenoplossing mogelijk is want in moet of morgen annuleren óf ik ben €150 extra geld kwijt.
Hopelijk is de directie van de camping niet zo star als de klantenservice... daar is echt geen overleg mee mogelijk.
LadyMadonna schreef:Bo_Y schreef:[qote="LadyMadonna"]
Ok, ik had écht niet verwacht dat ik volgende week open had gemogen of iets.... Ik had wel verwacht iets meer duidelijkheid te hebben, van per 1 juni ofzo...
![]()
![]()
Persoonlijk, was ik toch niet gegaan als je wel openmocht. Veel te veel risico..
Scum schreef:Ik kan me voorstellen dat ouders die in de risicogroep zitten (en leraren) dit wel eng vinden.
Wat ik me ook afvroeg, en volgens mij niet besproken is, waarom mogen kinderen tot 12 jaar dan niet in verzorgingstehuizen op bezoek?
Scum schreef:Ik kan me voorstellen dat ouders die in de risicogroep zitten (en leraren) dit wel eng vinden.
Wat ik me ook afvroeg, en volgens mij niet besproken is, waarom mogen kinderen tot 12 jaar dan niet in verzorgingstehuizen op bezoek?
MoniqueT schreef:mvdende schreef:Hier baal ik wel even stevig van.
Hak die knoop gewoon door. Annuleren. Op het moment dat blijkt dat campings toch open mogen, kan je echt wel weer een plek krijgen hoor. Dan zijn ze blij met elke klant.
djinnie schreef:Ook voor kinderen wordt het niet ineens normaal. De basisscholen gaan gefaseerd open, hoe dat ingevuld wordt is per school anders. Dat mogen ze zelf bekijken.
Bso's volgen ritme school. Dus bij wijze van: maandag A t/m K (achternaam) naar school, ook A t/m K naar de bso.
Kdv's en peutergroepen mogen weer open (al ben ik benieuwd of we dan daarnaast ook nog noodopvang blijven bieden).
Sport had ik gemist. Dan zouden zoon en dochter weer mogen gaan kickboksen en dansen...