Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Idd knap dat je bent gegaan! Manlief kreeg een paar maanden geleden de geniale ingeving om op een regenachtige zaterdagmiddag naar de IKEA te gaan.
Worst. Idea. Ever.
Gisteren met iemand een discussie gehad...
Ik heb een vrij heftige slaapstoornis en volgens die persoon (moeder van 2 kinderen) moet ik dan maar aan de kinderen. Want dan ben je zo moe dat je vanzelf wel goed gaat slapen.
Uhhuh, dus daarom lees ik overal over vermoeide moeder met wallen tot hun knieën?
Cayenne schreef:Idd knap dat je bent gegaan! Manlief kreeg een paar maanden geleden de geniale ingeving om op een regenachtige zaterdagmiddag naar de IKEA te gaan.
Worst. Idea. Ever.
Gisteren met iemand een discussie gehad...
Ik heb een vrij heftige slaapstoornis en volgens die persoon (moeder van 2 kinderen) moet ik dan maar aan de kinderen. Want dan ben je zo moe dat je vanzelf wel goed gaat slapen.
Uhhuh, dus daarom lees ik overal over vermoeide moeder met wallen tot hun knieën?
Cayenne schreef:Gisteren met iemand een discussie gehad...
Ik heb een vrij heftige slaapstoornis en volgens die persoon (moeder van 2 kinderen) moet ik dan maar aan de kinderen.
Ayasha schreef:love_western; Overdag als ik alleen met hem ben ligt hij veel te slapen of ligt hij op zijn speelgoed te knabbelen. Maar als mijn man thuis is dan kan hij niet rustig doen. Vanmorgen was hij ook weer aan het blaffen. Als mijn man niet thuis is doet hij dat dus gewoon niet.![]()
Vannacht stond hij met de voorpoten op de kast. Toen ik ineens achter hem stond en heel rustig zei "Enne? Kan ik helpen?" schrok hij dusdanig dat hem een piepje ontsnapte.
Die stumper hier kijkt ook niet voor zich als hij loopt waardoor hij met enige regelmaat tegen kasten en muren op loopt. Is dat normaal of hebben wij echt een domme versie?
Mijn vorige herder deed dat niet maar die keek ook voor zich terwijl ze liep.
Hij is van mij wel het meest onder de indruk als ik mijn stem verhef. Ik verhef mijn stem eigenlijk nooit. Waar mijn man dat al snel doet. De eerste keer dat hij mij zo ver dreef dat ik mijn stem wat luider liet horen heeftie zijn kraag overeind gezet en is ie de trap af gespurt.Hij is toen een kleine twee dagen heel bedeesd geweest elke keer als ie bij me kwam.
Had 'm verder niet aangeraakt he. Alleen zijn naam wat bozer geroepen.
Die stumper
Berdien schreef:Ik ga zo brunchen met de schoonfamilie inclusief de twee nichtjes van 2 en 4. Een buffet. En ik heb barstende koppijn. Arme ik![]()
Gisteren waren ze al bij hem over de vloer, gelukkig had ik staldienst. De schade na twee uur was gebak over de tafel én de vloer, een gesneuvelde Suske&Wiske, twee keer met hun vingers op het aquarium en een zeer, zéér geërgerde vent. ‘Dit was de laatste keer dat er kinderen in dit huis waren!’
Op naar de brunch...![]()
Varekaj schreef:En stel dat je slaapstoornis daarmee opgelost raakt, mag je ze dan ergens afzetten wegens niet meer nodig?
Het zijn net verslavende slaapmedicatie: eens je eraan zit raak je er niet meer vanaf.