Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:06

xSCWx schreef:
Fijn dat het is ingediend.
Ik heb een luchtreiniger van Philips maar ik zit er over te denken om te upgraden naar de Dyson cool + humidifier omdat die dus ook koelt en de lucht bevochtigd. Het is alleen zoveel geld... https://www.coolblue.nl/product/858792/ ... zUQAvD_BwE

Heb je een huis waar zo’n futuristisch uitziend ding goed in staat? Anders moet je dat ook allemaal aanpassen natuurlijk. Dan ben je er niet met die €700(!!) voor alleen een unit die vochtige lucht rond blaast. Dan moet je hele huis geüpgrade naar de jaren ‘70 futuristische stijl waar dit bij past. Ik denk hier aan:

Overigens verwacht ik voor dat geld ook wel dat hij zelf naar de kraan loopt om z’n water reservoir bij te vullen.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:06

Ja want kan pakketjes toch niet ophalen ook :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:42

Heb je huisdieren of kinderen? want:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik zou het niet doen :+

foxy80

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:27

Telpeva, bril-jant! _O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:08

Weten jullie nog de te dure Jellycat knuffels die ik niet ging kopen? O:) O:) O:)

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:15

Jaaaaaa, die dingen die te duur waren om aan kinderen te geven die ze vervolgens kwijt raken of vies maken of slopen

Die bedoel je toch?

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:27

Giolli schreef:
Weten jullie nog de te dure Jellycat knuffels die ik niet ging kopen? O:) O:) O:)

Welke lelijkerd heb je gekocht? Hopelijk zit die nog in je winkelmandje en ben je nog niet verder dan dat.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:41

Kijk, eigenlijk is het nog niet eens mijn schuld.
Uiteindelijk is mijn broer naar een fysieke winkel gegaan en kocht hij toch de walvis (de verkoopster bedreigde hem en hij mocht alleen nog weg als hij minimaal 2 knuffels kocht, helaas) en aangezien zijn budget niet toereikend was moest ik hem wel te hulp schieten. Dus nu heb ik de roze octopus gekocht. :j

Voordeel: ik heb er door jullie wel beter en langer over nagedacht maar ik was vastbesloten. :')

Afbeelding

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:44

Ik vond het op de foto mooier := dit is gewoon een roze kwak stof.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:46

Een heel lieve kwak stof ja.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 13:56

Het is een behoorlijk schattig kwakje stof, maarre foei!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:03

Het is een behoorlijk duur stukje schattig kwakje stof :')

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:11

Giolli schreef:
Uiteindelijk is mijn broer naar een fysieke winkel gegaan en kocht hij toch de walvis (de verkoopster bedreigde hem en hij mocht alleen nog weg als hij minimaal 2 knuffels kocht, helaas) en aangezien zijn budget niet toereikend was moest ik hem wel te hulp schieten. Dus nu heb ik de roze octopus gekocht. :j

Voordeel: ik heb er door jullie wel beter en langer over nagedacht maar ik was vastbesloten. :')

[ [url=m/CYLZBv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben jaloers :)
Even de draak aaien maar denk ik.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:11

Giolli schreef:

ik hou zo van jou denkwijze :') _/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:37

Giolli schreef:

Ik heb ook Jellycat voor mijn kinderen. Ze blijven prachtig, daar ga je veel plezier van hebben!

Oh ja ik ben echt niet thuis in dit topic. Sorry!

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:47

Wat een leuke roze blob octopus!

Ik heb opeens besloten dat ik een nieuwe pc wil bouwen in plaats van alleen een nieuwe grafische kaart. De huidige pc is ook 'al' 2 jaar ofzo, dus praktisch afgeschreven ... :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:26

Shae schreef:

Ik heb opeens besloten dat ik een nieuwe pc wil bouwen in plaats van alleen een nieuwe grafische kaart. De huidige pc is ook 'al' 2 jaar ofzo, dus praktisch afgeschreven ... :')

Arme baby is net 2 jaar oud, heb jij geen hart >;)

Hier wat geekspeak voor als je wilt lachen:
de mijne is 23 jaar oud, alle hardware heeft al verschillende keren een upgrade gehad en er zit al jaren niks origineels meer in, maar ik weiger hem te vervangen door een nieuwe want dat voelt als verraad ofzo :') waarom hecht ik mij zo aan levenloze objecten...

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:25

Shae schreef:

Van mij mag je best een nieuwe bouwen hoor, als ik je "oude" pc maar gratis en voor niets mag overnemen O:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 23:51

Ik doe even nog een update. Ik heb de vreselijk lelijke jellycat knuffel van mijn broer gekregen. <3

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 00:04

Giolli gefeliciteerd met je lelijke-veeltedure knuffel :D

@Shae, computers zijn inmiddels al verouderd. Je kan beter gaan bouwen aan een slimme robot die ook nog je huishouden doet :j

Update over de Philips Hue lampen in de tuin; ze staan er inmiddels en veranderen netjes elke paar minuten van kleur. Zegt een buur: het is net alsof ik in de h*eren buurt zit. Met de opmerkingen in mijn hoofd van dit topic heb ik dubbel zo hard gelachen :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 00:23

_O-

Geeft de buurt toch weer een mondaine uitstraling! Hopelijk hebben ze meebetaald? :))

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 00:28

Wel een bordje met ‘gesloten’ neer hangen hoor, voor je het weet gaat je bel. :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-20 21:56

Ik overweeg om een dweilrobot (IRobot Braava) aan te schaffen... ik heb al een robotstofzuiger en dat ding heeft echt mijn leven 1000% verbeterd, ben zo blij met dat ding! En nu lijkt het me dus super chill om er nog een dweilrobot bij te hebben zodat ik altijd een schone vloer heb...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:23

#ziet kermisattractie voor zich.

Botsautos
Of robotwars

De natte dweil robot veroorzaakt kortsluiting op de droge zuigende robot.

De zaak kapot. Kortsluiting vanwege de stress bij de eigenaar (of ts). Die alleen maar kan denken "This sucks". Maar dat doet het nu dus juist net niet meer...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 22:41

Sheran schreef:
Ik overweeg om een dweilrobot (IRobot Braava) aan te schaffen... ik heb al een robotstofzuiger en dat ding heeft echt mijn leven 1000% verbeterd, ben zo blij met dat ding! En nu lijkt het me dus super chill om er nog een dweilrobot bij te hebben zodat ik altijd een schone vloer heb...

Robot schoonmakers zijn voor luie mensen. Wat ga jij doen in de tijd dat hij schoonmaakt? Op de bank zitten?
En trouwens, ze nemen de hoekjes nooit mee en de plinten ook niet dus je kunt dubbel werk gaan doen.