Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 17:51

Foaly schreef:
Ik ben een verhaal voor iemand aan het editten en het is. Zo. Slecht :') Niet alleen qua spelling en grammatica (dat ook, maar hee, dyslexie is een ding dus daar kan ik nog doorheen kijken) maar gewoon, qua alles. De personages hebben nog minder dimensies dan een platgereden kikker, er zit totaal geen sfeer in (de hoofdpersoon gaat naar allerlei exotische locaties maar qua beschrijving had het net zo goed Lutjebroek kunnen zijn) en het plot is... interessant. En dat is het meest positieve woord wat ik erbij kan verzinnen :+

Ik heb voorzichtig gevraagd of de auteur nog proeflezers had voor bovenstaande punten, omdat ik alleen op de spelling en grammatica hoefde te letten. Maar nee, auteur was blij en het was helemaal goed zo en over twee maanden gaan ze het in eigen beheer uitgeven. Ik ben bij hoofdstuk 10 van de 35 en het is dat ik het toegezegd heb en het niet in me heb om mensen teleur te stellen, maar eh... Help :')

O jeetje :')
Nu ben ik dus wel echt heel erg nieuwsgierig naar welk verhaal/welke auteur dit is hihi.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 18:11

Ergenis postnl word steeds erger. Vandaag m'n divoza pakket opgehaald. Was de 500 ml equi shine verspreid in de doos. Doos was behoorlijk gehavend. Wanneer gaan ze es normaal pakketjes bezorgen.

Divoza stuurt me gelukkig netjes een nieuwe op. En ook echt zeer vlot geregeld

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 19:56

Dat onze gemeente vreselijk faalt in het nieuwe afvalsysteem. We moesten allemaal van één container naar drie zodat we konden gaan scheiden (maar dan wel plastic bij de hele meuk.. ja hoor). Om de week word er een container geleegd. Ze hebben overal tegeltjes geplaatst en daar moet je container dan neergezet worden. Niemand die dat doet … ze staan nu vreselijk uitpuilend op de oude plek (achter ons hek) en de containers op de juiste plek werden niet eens geleegd. En nu … is er helemaal niets geleegd! De katten gaan een hoop plezier hebben vannacht.

Klacht nummer 2 is verstuurd … wat een flut organisatie, zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Tevens zijn ze overal de prullenbakken aan het verwijderen en kan je met je goede gedrag + poepzakje nog drie kilometer extra wandelen :l

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:12

cursebreaker schreef:
Foaly schreef:
Ik ben een verhaal voor iemand aan het editten en het is. Zo. Slecht :') Niet alleen qua spelling en grammatica (dat ook, maar hee, dyslexie is een ding dus daar kan ik nog doorheen kijken) maar gewoon, qua alles. De personages hebben nog minder dimensies dan een platgereden kikker, er zit totaal geen sfeer in (de hoofdpersoon gaat naar allerlei exotische locaties maar qua beschrijving had het net zo goed Lutjebroek kunnen zijn) en het plot is... interessant. En dat is het meest positieve woord wat ik erbij kan verzinnen :+

Ik heb voorzichtig gevraagd of de auteur nog proeflezers had voor bovenstaande punten, omdat ik alleen op de spelling en grammatica hoefde te letten. Maar nee, auteur was blij en het was helemaal goed zo en over twee maanden gaan ze het in eigen beheer uitgeven. Ik ben bij hoofdstuk 10 van de 35 en het is dat ik het toegezegd heb en het niet in me heb om mensen teleur te stellen, maar eh... Help :')

O jeetje :')
Nu ben ik dus wel echt heel erg nieuwsgierig naar welk verhaal/welke auteur dit is hihi.

Ik heb geen titel en alleen een online nickname (niet van Bokt), dus vrees dat je daar niet veel aan hebt, sorry :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:32

Ugh mijn hoofdpijn. Moet nog een week wachten op uitslag. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:41

Voel mij een mislukkeling :\ , met uitparkeren een andere auto een kusje gegeven ^) . Stomme gehaast van mij , stom stomme ik :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 22:18

Waarom moet nu perse die muziek op evenementen zo hard. 8)7

@Work ahoy

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 22:28

Aan de Russen in mijn hotel :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 22:32

Dat er morgen ergens tussen 11 en 17 uur een bezorger aan mijn deur staat met mijn bestelling. Ik wil het zo graag NU hebben

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 23:09

Dat ik net m’n iWatch kapot heb laten vallen.
Cadeau van m’n man voor ons trouwen 3 jaar terug, bah baal hiervan..

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 23:17

Verhuis stress

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 00:08

xDenies schreef:
Dat onze gemeente vreselijk faalt in het nieuwe afvalsysteem. We moesten allemaal van één container naar drie zodat we konden gaan scheiden (maar dan wel plastic bij de hele meuk.. ja hoor). Om de week word er een container geleegd. Ze hebben overal tegeltjes geplaatst en daar moet je container dan neergezet worden. Niemand die dat doet … ze staan nu vreselijk uitpuilend op de oude plek (achter ons hek) en de containers op de juiste plek werden niet eens geleegd. En nu … is er helemaal niets geleegd! De katten gaan een hoop plezier hebben vannacht.

Klacht nummer 2 is verstuurd … wat een flut organisatie, zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Tevens zijn ze overal de prullenbakken aan het verwijderen en kan je met je goede gedrag + poepzakje nog drie kilometer extra wandelen :l

Arme vuilnismannen. Ze hebben zojuist nog de containers geleegd. Rijden met 1 wagen door heel t dorp en dubbele routes omdat er maar weinig mensen zijn die hun container op de nieuwe plek plaatsen.
Te. Bizar. Voor. Woorden. Lekker arbeidsvriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 00:12

EasyJet die ineens bedacht om niet meer van Bristol naar Charles de Gaulle te vliegen, maar naar Orly... zo haal ik m'n aansluitende vlucht dus niet. :roll: Dus nu moet ik óf alles omgooien en vanaf Stansted vliegen, óf meer dan 200 pond dokken voor mijn vlucht, want inmiddels zijn alle prijzen natuurlijk de pan uit gerezen rond Pasen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 01:05

xDenies schreef:
xDenies schreef:

Arme vuilnismannen. Ze hebben zojuist nog de containers geleegd. Rijden met 1 wagen door heel t dorp en dubbele routes omdat er maar weinig mensen zijn die hun container op de nieuwe plek plaatsen.
Te. Bizar. Voor. Woorden. Lekker arbeidsvriendelijk.

Dan zijn ze wellicht ook nog 2x in overtreding ook: Arbeidstijdenwet en P-90 norm.....

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 05:41

Collega die niet voorgeladen heeft en niet gezegd heeft dat hij niet voorgeladen heeft....
Echt waarom is de mensheid zo raar geworden.....

Alleen omdat hij anders een half uurtje later vrij is? Kerel stik erin....
Ik kan nu een uur wachten voordat ik kan laden. Anders had ik nu al aan een silo gestaan voer uitblazen |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 07:10

Wederom de buren die me wakker houden, amper 2 uur slaap gehad, 2x politie gebeld. Geen idee hoe ik straks op m'n werk kom -O-

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 08:53

Mijn jongste zoon die niet wilde slapen vannacht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-20 09:51

Mijn vriend z'n kat die constant de mijne loopt te stalken. Beest mag niet eten, beest mag niet spelen, beest mag niet op de kattenbak of die van hem zit ernaast te wachten tot er of een brokje uit de bak valt of ze een tik uit kan delen. Poezen _-:(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 10:05

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend z'n kat die constant de mijne loopt te stalken. Beest mag niet eten, beest mag niet spelen, beest mag niet op de kattenbak of die van hem zit ernaast te wachten tot er of een brokje uit de bak valt of ze een tik uit kan delen. Poezen _-:(

Wow precies dit.
De vrouw van mijn vader heeft ook haar kat (ook een poes) meegenomen en die is ook zo vervelend tegen mijn kat (een kater).
Ook constant meppen enzo :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 10:08

Ben ik blij met twee broertjes als katten en ze vanaf jongs af aan al met bende andere katten heeft gezeten. := Al moet ik eentje soms wel even aanpakken want die speelt dan baas en vind ik niet altijd oke. :+

Ik erger me aan mijn buik. Heb al overal last van, maar mijn buik was even rustig laatste tijd. Kan er ook wel bij. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 10:26

Mandarijn schreef:
Degene die z'n knipperlicht aandeed naar rechts, maar vervolgens op het laatste moment rechtdoor ging en vol gas gaf waardoor ie mij bijna vol raakte. _-:(

Hier eentje op de rotonde, ik sta te wachten. Auto op de rotonde heeft knippertje naar rechts aan. Dus ik rijd rotonde op, zittie bijna in mn achterbak, en maar toeteren....

Marcella schreef:
Waarom moet nu perse die muziek op evenementen zo hard. 8)7

@Work ahoy

Agh, dit is wel een heel gaaf evenement! (Er vanuit gaande dat je in de "arena" bent :D )
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 17-01-20 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 10:28

iirrssjjee schreef:
Mandarijn schreef:
Degene die z'n knipperlicht aandeed naar rechts, maar vervolgens op het laatste moment rechtdoor ging en vol gas gaf waardoor ie mij bijna vol raakte. _-:(

Hier eentje op de rotonde, ik sta te wachten. Auto op de rotonde heeft knippertje naar rechts aan. Dus ik rijd rotonde op, zittie bijna in mn achterbak, en maar toeteren....

Dit gebeurd mij ook vaker, heb al 2 keer gehad dat t knipperlicht stond op afslaan en dan vervolgens tóch maar rechtdoor gaan. En ze dan helemaal wezenloos schrikken dat ik aanstalten maak de rotonde op te rijden :roll:
Als je niet weet hoe je je knipperlicht moet gebruiken op de rotonde hou hem dan maar uit

lotthjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 10:57

Dat ik nu een week moet wachten op m’n cijfers. Ben zo benieuwd of ik de boel gehaald heb of niet, op een toets ja dan dat is sowieso een drie :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 11:24

Een paard op m'n werk wordt ingeslapen, hij is al even op maar was echt een van m'n vriendjes :(:)

Herken wel wat dingen van hem in m'n eigen paard, die dezelfde leeftijd heeft dus erg confronterend ;(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 12:20

Belangst. Moet een bedrijf terugbellen over een vacature en ik zit al een uur naar m'n mobiel te staren :+