Foaly schreef:Ik ben een verhaal voor iemand aan het editten en het is. Zo. SlechtNiet alleen qua spelling en grammatica (dat ook, maar hee, dyslexie is een ding dus daar kan ik nog doorheen kijken) maar gewoon, qua alles. De personages hebben nog minder dimensies dan een platgereden kikker, er zit totaal geen sfeer in (de hoofdpersoon gaat naar allerlei exotische locaties maar qua beschrijving had het net zo goed Lutjebroek kunnen zijn) en het plot is... interessant. En dat is het meest positieve woord wat ik erbij kan verzinnen
Ik heb voorzichtig gevraagd of de auteur nog proeflezers had voor bovenstaande punten, omdat ik alleen op de spelling en grammatica hoefde te letten. Maar nee, auteur was blij en het was helemaal goed zo en over twee maanden gaan ze het in eigen beheer uitgeven. Ik ben bij hoofdstuk 10 van de 35 en het is dat ik het toegezegd heb en het niet in me heb om mensen teleur te stellen, maar eh... Help
O jeetje

Nu ben ik dus wel echt heel erg nieuwsgierig naar welk verhaal/welke auteur dit is hihi.