Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:39

MarcoBorsato schreef:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen berichten van Peelie heb gelezen die ik aanstootgevend vond.
En ik denk dat er daar juist over gevalt wordt. Tenzij dat die berichten verwijdered natuurlijk.

MarcoBorsato schreef:
De boktregels zijn gewoon helder
Niet voor mij. Heb ook geen enkele moderator opmerking gelezen. Is het een idee dat we een opmerking in de OP zetten?

DearmGuide Welcome! ooooh hier zitten er genoeg die het ongemakkelijk vinden, mijzelf inclusief!

Nereids ook Welcome! Eerste keer was zo spannend - heb hier veel vragen gesteld over de meeste stomme dingen (geef ik een zoen of een hand? Hoeveel zoenen? Wat doe ik als ik hem niet leuk vind) :')

Silly Leuk van je nieuw match! Wat ga je donderdag doen?

Marline - ooeeh more details please!

Excuus als ik ben vergeten te rageren op iemand! Volgens mij mist ik de helft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:41

Daten en paardrijden.. Mijn paard deed tenminste wat ik van hem verwachtte, dat kan ik van Tinder niet meer zeggen. :') Ik vind het steeds moeilijker worden omdat de lat steeds hoger komt.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:46

Relaxed schreef:
Daten en paardrijden.. Mijn paard deed tenminste wat ik van hem verwachtte, dat kan ik van Tinder niet meer zeggen. :') Ik vind het steeds moeilijker worden omdat de lat steeds hoger komt.

Gewoon jezelf zijn! Meer dan dat kan je niet doen en als iemand dat niet genoeg vind dan is diegene jou niet waard :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:47

Die regels staan op de voorpagina. Die zijn niet specifiek voor dit topic. Ik zag dat wat Peelie had geschreven al verwijderd is, dus ik heb het gemist.

Je weet toch dat je op bokt gewoon niet moet vertellen wie wat bij je gedaan heeft? En buiten de regels om lijkt mij dat common knowledge, je gaat in de trein ook niet uitgebreid voor alle andere reizigers vertellen hoe hard het er aan toe ging. Ik ben zo iemand die daar ook niet op zit te wachten.

Prima dat het over seks gaat maar je kunt het ook globaal houden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:49

Ja inderdaad. :') Mijn paard doet ook wat ik van haar verwacht, en als ze het niet doet, dan heb ik de verkeerde hulpen gegeven.

Date stelt net voor om toch maar vandaag af te spreken. Ik protesteerde eerst wel (ik wil ABSOLUUT per dag weten wat ik kan verwachten) maar ja goed. Ik heb me over laten halen omdat ik ook wel benieuwd naar hem ben.

Maar ja nu milde paniek. Ik ben niet spontaan... :')

Alleen nu zit ie van "Als je dit spannend vindt weet ik niet of we ooit wel samenkomen hoor"
Ja vriend als je je daaraan stoort, begin dan niets met mij. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:50

xrobbiee schreef:
Relaxed schreef:

Gewoon jezelf zijn! Meer dan dat kan je niet doen en als iemand dat niet genoeg vind dan is diegene jou niet waard :j

Euh ik ben altijd mezelf ;) vind daten ook niet eng of spannend, kom gewoon niet eens meer tot een date omdat ik om het minste afhaak :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:51

Nummus, gewoon gaan! Jij moet kilometers maken toch? Zie het als een oefening, geen verwachtingen..

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:51

En in mijn optiek ging het hier ook juist globaal aan toe, vandaar de verwarring en discussie denk ik. Details hoe ik ook niet te weten, en ga ik ook niet delen.

Ah Nummus wat goed van je!!! Baby steps...Ik snap helemaal wat je bedoeld

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:56

Nou ja goed van me... ik voel me nu al een overgelopen deurmat. Vroeger liet ik me namelijk altijd gewoon sturen, een van mijn problemen is namelijk dat ik me altijd te veel onderwierp aan anderen. _O-

Maar aan de andere kant kwam dit ook wel beter uit dan wachten tot woensdagavond. :+ Dus.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:56

FatCat schreef:
En in mijn optiek ging het hier ook juist globaal aan toe, vandaar de verwarring en discussie denk ik. Details hoe ik ook niet te weten, en ga ik ook niet delen.

Het is weggehaald maar het ging blijkbaar over orale seks gedetailleerd.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:58

Nummus schreef:
Nou ja goed van me... ik voel me nu al een overgelopen deurmat. Vroeger liet ik me namelijk altijd gewoon sturen, een van mijn problemen is namelijk dat ik me altijd te veel onderwierp aan anderen. _O-

Maar aan de andere kant kwam dit ook wel beter uit dan wachten tot woensdagavond. :+ Dus.

Komt helemaal goed Nummus! Niet te veel van verwachten. Gewoon er neutraal in stappen. :)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:11

Nummus schreef:

Toegeven is niet onderwerpen. Als vandaag beter uitkomt, en je bent benieuwd, dan hebt je toch gedaan wat je zelf wou?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:16

Haha ja ik ben inmiddels weer gekalmeerd hoor. :')

Maar goed ik heb dus een jaar in therapie gezeten JUIST vanwege de onderwerping, het minderwaardigheidscomplex en de verlatingsangst (en daardoor dus niet durven te binden). Dus nu is blijkbaar alles waarin ik toegeef gelijk "JE WORDT WEER ZOALS TOEN" en dat mag niet natuurlijk. :')

Gelukkig morgen gesprek bij psycholoog weer. _O- Een van de laatste gesprekken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:38

MarlindeRooz schreef:
Ik ging trouwens wel een momentje stuk toen iemand Emma preuts noemde. :=

Maar hij komt uit Oss... ik uit zwolle lol. Maar hij werkt in Apeldoorn als docent. Slimme aardige jongen tot zover haha.

Ga je mij natijd dan ook appen en foto's sturen? <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:40

Jij nog gefeliciteerd met je tindersucces <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:40

Nummus schreef:
Ja inderdaad. :') Mijn paard doet ook wat ik van haar verwacht, en als ze het niet doet, dan heb ik de verkeerde hulpen gegeven.

Date stelt net voor om toch maar vandaag af te spreken. Ik protesteerde eerst wel (ik wil ABSOLUUT per dag weten wat ik kan verwachten) maar ja goed. Ik heb me over laten halen omdat ik ook wel benieuwd naar hem ben.

Maar ja nu milde paniek. Ik ben niet spontaan... :')

Alleen nu zit ie van "Als je dit spannend vindt weet ik niet of we ooit wel samenkomen hoor"
Ja vriend als je je daaraan stoort, begin dan niets met mij. _O-

Goed juist om het vandaag te doen! Heb je geen tijd om zenuwachtig te zijn! Veel plezier! :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:41

MarcoBorsato schreef:
Jij nog gefeliciteerd met je tindersucces <3

Dank je! :D <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:51

Relaxed schreef:

_/-\o_ :') Dat paardrijden had ik sneller onder de knie volgens mij

Captian, wat leuk!! *\o/*

Ik heb serieus geen verhalen... -O- Verder negeer ik de laatste pagina's, behalve de MB fanclub. Ik wil weten waar je dat aan te danken hebt, aan de muziek? O:) ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:56

Mijn intens lange geschiedenis van persoonlijke aanvallen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 12:59

Hahaha MB haalt uit. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:12

Ja erover liegen heeft geen zin. Verder ben ik al vaker aangesproken op mijn sarcasme
Sarcasme en onduidelijke grappen. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:24

MarcoBorsato schreef:
Tof! Alle Ossenaren die ik ken zijn leuk!

Thanks <3 <3 <3 _O-

Ik heb wel echt een vreemd gesprek op tinder... iemand die alles vies vind.... :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:25

Alles vies vindt? :') Als in eten, of ALLES?

En ach MB... het is de waarheid, toch? ;) :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:27

Nee meer in de zin van smetvrees :j

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 13:31

Vind die zichtzelf ook vies? zoja - zou ik hem toch laten liggen