Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:@MarlindeRooz: heel mooi, vooral de bovenste!
@resistence: gaaf jurkje!
@san: heel mooi dat paars, mooie jurk!
xFioon schreef:Gave jurk bibi! Waar is die van?
Heel mooi dat rood Doubtless!
Sjiek zoals altijd San,mooi!
Hele leuke outfit resistance!
Ik ben al te lang niet actief hier, ga proberen weer wat actiever te zijn
_Lorette_ schreef:Ik vind crop tops heel tof bij jonge meiden met platte buiken. Ik wil ze stiekem zelf ook aan, maar ik durf het niet, ben er eigenlijk te oud voor en mijn buik is niet meer zo plat.Misschien vind ik de naveltruitjes deels onbewust aanlokkelijk vanwege het nostalgische (spice girls achtige) gevoel dat het bij me oproept.
_Lorette_ schreef:Ik vind crop tops heel tof bij jonge meiden met platte buiken. Ik wil ze stiekem zelf ook aan, maar ik durf het niet, ben er eigenlijk te oud voor en mijn buik is niet meer zo plat.Misschien vind ik de naveltruitjes deels onbewust aanlokkelijk vanwege het nostalgische (spice girls achtige) gevoel dat het bij me oproept.
NoorWJ schreef:Resistance schreef:Soort van date.... met een ex. Kan ie even zien wat je mist.![]()
[ [url=m/IxXBQx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow wat een mooi jurkje! Waar heb je die gekocht?
Pluisje1998 schreef:Mijn outfit voor vandaag, om even naar rotterdam te gaan met een vriendin. Ik ben nu ook een week vrij dus hoop wat meer outfits te kunnen posten.
[ [url=m/XkImYC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt is merchandise van The Hunna, rokje is van de Vero Moda.
MarlindeRooz schreef:Levi’s broek, docs en een heel fijn zittend shirt! Heb vandaag “weekend”. Dus lekker chill outfitje!
[ [url=m/lE1CFb.jpg]Afbeelding[/url] ]