Slapeloosheid....Volle maan!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mystery1980
Berichten: 4256
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:29

sterkte allemaal vandaag.
Ik had een max van 4 uur onrustige slaap vannacht, dus hier ook een zware werkdag.

Mando

Berichten: 15776
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:35

Zo blij dat het rustig is op het werk.
Was weekendje DrentsFrieseWold met Mando dus best wel druk weekendje en ik was behoorlijk af.
Loop nu met een wattenhoofd rond blegh.

Ik heb een verzwaringsdeken besteld die vandaag binnen komt daar vanavond maar onderkruipen kijken of dat wat wil helpen.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:47

Nielojram schreef:
Ik vind dit fenomeen altijd zo lastig...
Aangezien ik een ' wat-je-niet-ziet-is-er-niet' mens ben.

Normaliter ging mijn rodekruis-lidmaatschap gelijk aan de maan, en dan gaf ik dat lidmaatschap de schuld.

Nu lekker hobbelend richting overgang, dus dat loopt niet meer gelijk..

Maar, op zondag, vanaf vijf uur wakker.. 6 uur tv aan, ff iets opgezet waar ik waarschijnlijk van in slaap val ( werkte!) en dan om elf uur wakker..

Nu weer zo moe als een hond ( hondsmoe :P ) kans bestaat dat ik zo weer klaarwakker in mijn mand lig..

Wat is dit toch?
Nuchtere mensen, help :?



Ik snap je helemaal hoor! Ik ben ook een nuchtere noord Hollandse in dit geval hihi.
Doordat ik steeds meer over de energie lees, ervaar ik ook steeds vaker dat ik die energie zelf al voel of gevoeld heb. Daardoor raak ik er ook steeds meer van overtuigd.

Neemt niet weg dat ik nu niet meer wakker lig, maar ik heb er wel rust van. En daar waar ik voorheen echt kon woelen dan die nachten, zak ik nu door die rust wel sneller weer weg.

Wat ik terugkrijg van de mensen die bij mij tijdens de volle maan mediteren is juist dat ze zo diep, vast en ontspannen slapen, die nacht en erna. Toeval? Bewijs? Ik laat het in het midden.

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:51

mystery1980 schreef:




Wow, uitspreken en staan voor jezelf, die komt ff binnen.[/quote]

:knuffel:

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:19

Weet niet of jullie t leuk vinden maar de komende volle maan is voor mij alweer voelbaar en heb de energie even uitgeschreven (mede ook voor m’n werk). Ze is verduisterd deze maand, dus extra powerfull.

Deze maan nodigt je uit na te denken verandering op gebied van werk, relatie of financiën. Ervaar je angst of negatieve overtuigingen omtrent een verandering en houden die je dan tegen om die verandering aan te gaan?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37454
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 21:22

:)* aha dat was het dus de maan is weer bezig.

Het thema hoe toepasselijk hier. :') Vol bezig met regelen ivm aanstaande verhuizing. Dus geld, woonplaats en ook de relatie verandert er door. Doodeng en spannend tegelijk. Overigens ook goed voor best slapeloze nachten en veel gedenk in de nacht :+

Snippergroen

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:14

Nergens last van qua slapen, maar vandaag hadden letterlijk al mijn collega's inc ikzelf hun dag niet :+ was ook wonderlijk

Nielojram

Berichten: 7893
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:36

kiomiamigo schreef:
Weet niet of jullie t leuk vinden maar de komende volle maan is voor mij alweer voelbaar en heb de energie even uitgeschreven (mede ook voor m’n werk). Ze is verduisterd deze maand, dus extra powerfull.

Deze maan nodigt je uit na te denken verandering op gebied van werk, relatie of financiën. Ervaar je angst of negatieve overtuigingen omtrent een verandering en houden die je dan tegen om die verandering aan te gaan?


Ahhh, gelukkig dus volle maan.
Ik zou anders nooit over deze zaken nagedacht hebben.

Prairy
Berichten: 9263
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:38

Ik had gisteravond al het idee dat het wel eens een beroerde nacht zou kunnen gaan worden dus al een klein lepeltje droomsap genomen. Heb tot half 11 geslapen en dat was blijkbaar nodig, had al niet zo best geslapen de rest van de week...

Angst omtrent een verandering, ja, maar wel zo dat ik juist heel erg graag wil dat die verandering gebeurd en dat het me allemaal te langzaam gaat, en daar krijg ik angst van. Best vervelend...

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 22:56

Ik slaap ook niet altijd slecht met volle maan. Emoties daarintegen kan ik wel de klok op gelijk zetten

Mando

Berichten: 15776
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 05:37

Nou ik heb heel slecht geslapen en ben alweer een uur op.
Zucht wordt een lange dag zo.

mystery1980
Berichten: 4256
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 10:11

kiomiamigo schreef:
Weet niet of jullie t leuk vinden maar de komende volle maan is voor mij alweer voelbaar en heb de energie even uitgeschreven (mede ook voor m’n werk). Ze is verduisterd deze maand, dus extra powerfull.

Deze maan nodigt je uit na te denken verandering op gebied van werk, relatie of financiën. Ervaar je angst of negatieve overtuigingen omtrent een verandering en houden die je dan tegen om die verandering aan te gaan?


Hier vannacht ook al een beetje voelbaar.
Wat zijn jouw teksten kloppend zeg! Ook deze is weer precies pas met waar ik mee bezig ben.
Thanks!

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:58

"Fijn" om te horen dat jullie jezelf herkennen in de energie die ik beschrijf. Hoewel ik zelf ook wel eens zat ben van iedere maand weer door zo'n "lekkere" emotionele glijbaan te gaan, voel ik ook dat het me helpt.

Riviera87
Berichten: 434
Geregistreerd: 05-05-20

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:29

Had vannacht weer een typische 'volle maan' nacht.. vandaag even gegoogled wanneer deze zou zijn maar dat duurt nog een paar dagen. Dus voel m vroeg deze keer helaas..

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18230
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:48

Heerlijk diep geslapen…

Mando

Berichten: 15776
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:11

Denk dat ik na een dag reitersportmesse shoppen straks wel knockout ga.

Nielojram

Berichten: 7893
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 23:48

kiomiamigo schreef:
"Fijn" om te horen dat jullie jezelf herkennen in de energie die ik beschrijf. Hoewel ik zelf ook wel eens zat ben van iedere maand weer door zo'n "lekkere" emotionele glijbaan te gaan, voel ik ook dat het me helpt.

Mijn reactie op jouw bericht was niet gestoeld op 'herkennen', hoor.

Maar fijn dat het je kracht gaf.

Mogelijk interpreteer je signalen op een andere manier?

Snippergroen

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 08:04

Pfoe dit wordt wel een zware hoor:\ heel onrustig geslapen en vooral weer heel intens gedroomd.

Prairy
Berichten: 9263
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:40

Ik heb ook onrustig geslapen en weer hele rare dromen inderdaad...

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:04

Hier ook, en het duurt nog wel even voor het volle maan is… Het is een zware editie.

anjali
Berichten: 15414
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 16:50

De energie van een volle maan zou van 2 dagen ervoor tot 2 dagen erna werkzaam zijn.Ik voel ook al wel wat al is het nog aankomend.

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 02:48

Plafond dienst… En het waait hier ook nog ontzettend hard, word daar altijd een beetje onrustig van dus verwacht voorlopig ook niet in slaap te vallen. Gelukkig is het zondag.

Prairy
Berichten: 9263
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 07:19

Goedemorgen, 6u op zondag morgen was niet mijn idee van uitslapen. Maar wakker worden uit een nachtmerrie was toch wel prettig ...

wendy1987

Berichten: 6994
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 10:36

Pff, wat een drama nachten weer al. Gek dromen. Slecht slapen.. blugh

Mando

Berichten: 15776
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Slapeloosheid....Volle maan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 02:26

Pompodompidom. Ieder uur al wakker en voor het eerst sinds lange tijd dat ik in de nacht weer op zit.