Dit is hem:

Hij is totaal niet agressief, niet naar mensen en niet naar hennen. Kukelt wel lekker (heel schattig vergeleken met de grote hanen).
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Elise_0o schreef:Ik wil helemaal achterin ons weiland bij onze poel een houtwal als grensafscheiding maken.
Iemand hier ervaring mee?
Wat voor bomen/planten/struiken zal ik planten en wat is bevorderlijk voor de flora en fauna? Er lopen daar paarden, kalveren, geiten en schapen, dus ze zullen er van gaan eten denk ik.
Het gaat om een strook van 40 meter breed.
Mizora schreef:Wat voor haantje is het? Wij hebben ruimte voor een krielhaantje, maar mijn moeder is nog aan het twijfelen.
Marcella schreef:DeMolenhoek schreef:Ja zou je denken héMaar deze zijn duidelijk niet met die intentie meegegeven en we hebben wel vaker contact. Ik vogel het wel uit. Eerst kreeg ik nooit een haan en nu komt die af met 3 stuks
Jammer was anders wel lekker geweest in de kippensoep.
DeMolenhoek schreef:Ondertussen is er al 1 ontsnapt tijdens het verplaatsen van doos naar hok. Eigenlijk alle 3, maar 2 heb ik nog kunnen vangen. Nummer 3 loopt nu rond in de weide dus hoop dat hij vanavond in een boom ofzo gaat slapen en wij hem kunnen nemen. Jongens toch![]()
Ben er ondertussen achter dat het Antwerpse Baardkrielen zijn. Ben nu maar op zoek naar hennen voor erbij maar dat blijkt dus een zeldzaam ras te zijn
[ [url=m/sUSeKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mOsgxB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elise_0o schreef:De stier was toevallig verkocht en stond daar tot hij werd opgehaald. De boer heeft Klaartje daarna thuis gebracht. Als bedankje hebben we hem toen een vlees, groente, fruit en eieren pakket gegeven. Ze mocht van hem nog wel eens overzwemmen als ze zin had
DeMolenhoek schreef:Ondertussen is er al 1 ontsnapt tijdens het verplaatsen van doos naar hok. Eigenlijk alle 3, maar 2 heb ik nog kunnen vangen. Nummer 3 loopt nu rond in de weide dus hoop dat hij vanavond in een boom ofzo gaat slapen en wij hem kunnen nemen. Jongens toch